Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, IBI en MoWa. Dat hebben jullie vlot gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik had een beetje geluk met twee MoM-plaatjes die ik kon plakken. En verder heb ik vooral heel veel Ruins 1- en Tower 1-kamers gedaan met zo laag mogelijke runen, want je krijgt in elke kamer en voor elke runesteen toch steeds maar 10 famliy XP per fragment. Anders kost het ook veel te veel energie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon direct vanmiddag twee plaatjes plakken dus ik zit nu zonder moeite al op 335/600. Maar geen idee hoelang ik over dat laatste stukje ga doen. Zo maar eens flink wat kamers doen zodat ik die gevondelingen hopelijk ook kan upgraden.
Oh, ik ben dus gelukkig niet de enige die baalt van die 600xp.
Alle reacties Link kopieren
De 600xp is me nu toch gelukt door veel in de lage kamers te spelen. Zo kon ik 3 plaatjes plakken en dat tikte lekker aan.
Ik ben inmiddels op de helft. Dus morgen moet het lukken!
Suikerbroodje schreef:
18-06-2020 21:43
De 600xp is me nu toch gelukt door veel in de lage kamers te spelen. Zo kon ik 3 plaatjes plakken en dat tikte lekker aan.
Dit was bij mij ook de truc!
Ik zit inmiddels ook in de bonus. De 10.000 challenge XP ook net aangetikt. Dat is ook nog wel een flinke opdracht, zeker als je geen dark V zou doen.

Met steeds meer pagina's op goud wordt het nu wel echt een tikje saai. Er moet snel (veel) nieuwe content komen.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
18-06-2020 18:46
Ik heb er twee dagen over gedaan, maar het is uiteindelijk wel gelukt. Wat een opdracht zeg. Bij de Bonus weer de taak om een wizarding challenge in je hoogste kamer te doen. Maar niet alleen doen dit keer volgens mij, ook winnen? Want die eventrune leverde hier niks op.
Klopt deze keer moet je, helaas, ook echt winnen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-06-2020 10:02
Klopt deze keer moet je, helaas, ook echt winnen.
Is op zich ook leuker, en je hebt die XP inderdaad hard nodig in de bonusopdracht.

Ik vind de 'extra ruimte'-beloningen trouwens heel tof!
Ik heb wel zin in het wizarding weekend! Ik ben dan lekker op de camping met veel activiteit, dus ik ben druk drankjes aan het brouwen en ik verzamel vast zo veel mogelijk tonic for trace detection ingrediënten.

Ik vind dat ze die brilliant evenementen wel korter mogen maken. Ben altijd na een paar dagen wel klaar ermee.

Ik zag op Facebook een hint naar nieuwe lesson plans. Jeej!
Wat een stilte hier :D.

Hoe ging het evenement bij jullie? Ik heb de pagina met Dumbledore en die met McGonnagall nu allebei op zilver met iig Dumbledore gevuld tot 30 klaar staan voor als die pagina naar goud kan. Ook de hoed heb ik vol. Maar geen Fawkes gezien, helaas.

Vanavond weer een brilliant evenement. Ik zit nu vooral te wachten op nieuwe lesson plans. Tijd voor wat nieuwe uitdagingen!
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het ook wel goed, maar er viel weinig te vangen voor mij omdat ik de andere fragmenten nog miste. Ik heb de eerste pagina op zilver, de rest op brons.

Waar heb je gelezen dat er eventueel nieuwe lesson plans komen?
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
30-06-2020 16:34
Wat een stilte hier :D.

Hoe ging het evenement bij jullie? Ik heb de pagina met Dumbledore en die met McGonnagall nu allebei op zilver met iig Dumbledore gevuld tot 30 klaar staan voor als die pagina naar goud kan. Ook de hoed heb ik vol. Maar geen Fawkes gezien, helaas.

Vanavond weer een brilliant evenement. Ik zit nu vooral te wachten op nieuwe lesson plans. Tijd voor wat nieuwe uitdagingen!
Ja we hebben t veel te druk met al die events om hier te schrijven. :-D
Heb dezelfde pagina’s op zilver gekregen. Wel veel gedoe met de vestingen. Vaak krijg je niets en meestal krijg je ook niet wat op plaatje staat. Dus heb heel lang gedaan over hourglasses.
Ben met brilliant event al bij bonus. Gelukkig had ik vooruit gekeken en gezien dat je plaatjes niet te vroeg moest plakken. En de family xp ging ook makkelijk omdat ik daar ook plaatjes had klaar staan. Betekent dit dat je nu nooit meer spontaan plaatjes moet plakken? Want hoe verder je komt... hoe langer het duurt.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
01-07-2020 21:51
Betekent dit dat je nu nooit meer spontaan plaatjes moet plakken? Want hoe verder je komt... hoe langer het duurt.
Dat vroeg ik me ook af. Ik moet nog 50 punten en dan zit ik ook in de bonus.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
01-07-2020 21:51
Gelukkig had ik vooruit gekeken en gezien dat je plaatjes niet te vroeg moest plakken. En de family xp ging ook makkelijk omdat ik daar ook plaatjes had klaar staan.
Dat had ik ook gedaan, ik was het alleen bij de plaatjes voor de family XP vergeten, dus voor die opdracht moest ik nog wel even extra m'n best doen. Maar inmiddels alles af, inclusief bonus. Daar heb ik gisteren (voor mijn doen dan) wel heel veel wizarding challenges voor gedaan.

Er zijn inderdaad flink wat events. Maar Pogo staat bij mij op een bijzonder laag pitje omdat het spel er om de haverklap uit ligt (ligt aan mijn telefoon waarschijnlijk), dus ik heb me maar op Harry gestort en vind de meeste events ook echt leuk.
Ik had het dus niet gezien, dus zit nu bij deel 4/4. wat mij betreft geen verbetering dat je dus nu elke keer moet wachten met plaatjes plakken
Alle reacties Link kopieren
Bonus klaar. En extra brilliants gevangen om straks eventueel te kunnne plakken bij deel 2.....
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
04-07-2020 21:01
Bonus klaar. En extra brilliants gevangen om straks eventueel te kunnne plakken bij deel 2.....
Goeie tip, dat heb ik op de valreep ook nog even gedaan.
Zo.

Even nieuw leven blazen in dit topic.

Heeft iemand de nieuwe lessen al gezien? Ik heb al wel boekjes ervoor 'verdiend'. Maar zie de trainingen nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Neen zijn er nog niet. Las ook ergens de waarschuwing om voorlopig niets te plakken. Dit ivm met nog weer andere boekjes die komen.
Ben trouwens klaar met de bonus. Niet spannend maar wel veel werk. Maar ach was vrij en tis slecht weer...
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
16-07-2020 09:16
Zo.

Even nieuw leven blazen in dit topic.

Heeft iemand de nieuwe lessen al gezien? Ik heb al wel boekjes ervoor 'verdiend'. Maar zie de trainingen nog niet.
Zijn wij eigenlijk al wel vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook het event incl. bonus af. Ga weekendje weg dus ben blij dat dit iig af is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Nog drie drankjes opmaken, en dan de bonus af. Op naar Wizarding Weekend volgende week. Ik las ook dat je voorlopig beter geen plaatjes kunt plakken, maar tegelijkertijd dat je bepaalde fragmenten juist wel moet verzamelen voor 24 juli. Ik doe maar gewoon wat random Wizarding Challenges met Legends of Hogwarts runen tot die tijd.
Dat je beter even geen plaatjes meer moet plakken heb ik ook gelezen inderdaad. Dit heeft te maken met de 3 nieuwe currencies die er aan zitten te komen, welke gebruikt kunnen worden bij de nieuwe sos-trainingen:

1: Ministry Manuals, die kan je verdienen door plaatjes te plakken in de registers (daarom wordt nu aangeraden om ze nog even op te sparen). Ik heb ook gelezen dat je de manuals alleen kunt verdienen wanneer je de desbetreffende pagina op brons (of hoger) hebt staan.

2: Defence against the darks arts books, die kan verdienen door opdrachten tijdens evenementen te voltooien. Hiervan kun je er nu al vijf verdienen door de extra opdrachten van Baby Beasts deel 2 te voltooien.

3: Field Guides, deze kan je verdienen door foundables terug te brengen, hierbij geldt dat je bij higher-threat foundables meer kans hebt op een field guide dan bij de normale foundables.

Persoonlijk zit ik heel erg te wachten op de nieuwe SOS-trainingen, ik heb al een groot aantal van de registerpagina's op goud staan en het spel begint ook wel saai te worden. Ik speel eigenlijk alleen nog actief tijdens de evenementen en wizarding weekends en communitydays. Ik was ook een beetje teleurgesteld dat de SOS-trainingen niet beschikbaar waren bij de laatste update. Maar het schijnt aankomende week te komen dus we wachten nog even geduldig af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven