Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd

Kennen jullie Abigail nog? Was volgens mij de dochter van Holden en Molly. En was de beste vriendin van Jennifer.

Zooo, Abigail! Echt long time ago zeg.

even over de mannen: die oude Mike was echt zooo leuk! Die nieuwe vond ik niets aan. Wie heeft nog een foto van die oude?
.
.
Ik vond de Graig op die foto met Rosanna toch wel de leukste.
Wat een ongelofelijke suffe vrijgezellenfeesten vandaag daar,vooral die van Janet.Met 4 vrouwen in een lege club....
quote:dolfje schreef op 10 juni 2010 @ 18:38:

Wat een ongelofelijke suffe vrijgezellenfeesten vandaag daar,vooral die van Janet.Met 4 vrouwen in een lege club....Ja inderdaad, en die stripper vond ik ook niet veel soeps.
quote:dolfje schreef op 10 juni 2010 @ 18:38:

Wat een ongelofelijke suffe vrijgezellenfeesten vandaag daar,vooral die van Janet.Met 4 vrouwen in een lege club....In een lege club inderdaad, viel mij ook al op! Er was niet eens muziek op de achtergrond :S
Vond het afscheid toch wel weer sneu voor Carly.. (ook al tig keer gezien, maar goed... )

Ik stel voor dat Simon nu komt om haar pijn te verzachten (en ons kijkpezier geeft) en dat Jack dan zooo jaloers wordt, dat hij nu eens achter haar aan gaat ipv andersom..
quote:casey schreef op 11 juni 2010 @ 15:49:

en dat Jack dan zooo jaloers wordt, dat hij nu eens achter haar aan gaat ipv andersom..Dat zou ik dan wel weer zielig vinden voor Janet. Ik vind haar wel leuk.
Of je kunt de spoilers lezen soms kan ik de verleiding gewoon niet weerstaan!
quote:suikervrij schreef op 11 juni 2010 @ 18:41:

Of je kunt de spoilers lezen soms kan ik de verleiding gewoon niet weerstaan!

zat ik ook al aan te denken... maar dan kan ik niet meer stoppen met lezen ben ik bang... scheelt wel weer tijd met tv kijken

Ja Janet is idd wel leuk.. hmm, zij dan maar met de vader van haar kind en Katie met Simon. Iedereen weer happy...

Snapte de toegevoegde waarde van de laatste Mike ook niet zo...

Ga zo maar ff bij cbs gluren...
Hal had ook een dochter, Nicky een vriendin van dat meisje dat er nu weer in is. Ik vind het zo jammer dat de oude Lily eruit is, ik kijk gewoon niet meer uit protest.
Is Jack nu al getrouwd? Ik keek gisteren het laatste stuk even. Heb een week gemist dus lig nu wel achter.
quote:steph schreef op 15 juni 2010 @ 10:49:

Is Jack nu al getrouwd? Ik keek gisteren het laatste stuk even. Heb een week gemist dus lig nu wel achter.Jack en Janet zijn inderdaad al getrouwd, en nu op huwelijksreis ofzo.
quote:Sunny1 schreef op 10 juni 2010 @ 17:57:

Ik vond de Graig op die foto met Rosanna toch wel de leukste.Volgens mij hebben die twee ook in het echt een relatie (gehad).
Die Craig blijf ik er raar uitzien. Nog niet de engerd.

Weet ik ook weer van J en J. En Rose haar dochter is er maar is Derek haar vader?
Irriteren jullie je ook zo aan Paul?

Van mij had ie dood morgen gaan!
quote:Amber83 schreef op 18 juni 2010 @ 14:26:

Irriteren jullie je ook zo aan Paul?

Van mij had ie dood morgen gaan!Ja, wat een druiloor.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Hij gaat denk ik ooit wel dood. Jammer dat Meg hem had gevonden. Vind haar en Dusty veel te leuk als paartje.
.
Oh, nee. Dit is ook niet de oude Maddy, niet zo onschuldig.

En komt Lucy ook terug?
Oh... wat ziet die Dusty er toch geil goddelijk uit.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven