Entertainment alle pijlers

as the world turns

08-06-2010 22:13 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie zit er helemaal in deze serie en kan ik wat vragen wie waar gebleven is? ben even nieuwsgierig keek laatst weer even en miste wat personen....doei

Toevoeging: hier geen spoilers plaatsen!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 20:14
Reden: toevoeging
% gewijzigd

arrgghh, wie was dit?? ik wete nog dat ik als jong meisje ooit een scene heb gezien met hem en die vent is me altijd bij gebleven, maar wist niet of het nou van atwt was? was hij dan niet een verkrachter?? is echt al superlang geleden...
Mystery unsolved...:

Eddie Silva- As the World Turns

March, 1998-January, 2000

Eddie's mother, Deena, was a drug user killed by police officer Margo Hughes. Guilt ridden over the death, Margo took Eddie into her home, and he revealed his troubled childhood spent in foster care. He briefly dated Katie, but later fell in love with his best friend Georgia Tucker. He also searched for his father who had abandoned his mother when she was pregnant. Eventually he learned his father was his boss, Alec Wallace, a man he admired. Soon afterward Alec was murdered and Margo was accused of the crime, but it was actually Eddie's fiancée Georgia who had killed Alec. The murder was ruled an accident, and Eddie and Georgia married, leaving Oakdale with the 25 million dollar inheritance Eddie received from his father.
quote:jaimie schreef op 08 juni 2010 @ 23:47:

Ja!!! Eddie was in de tijd dat Katie net in de serie kwam. Er was toen nog een meisje van Katies leeftijd, maar ik kan niet op haar naam komen!! Was hij geen auto coureur oid?

Ik heb het even opgezocht: Margo heeft tijdens haar politiewerk per ongeluk Eddie's moeder Deene vermoord. Uit schuldgevoel heeft ze Eddie in huis genomen. Hij kreeg een relatie met ene Georgia Tucker en zij vermoorde zijn vader. Hij heeft haar vergeven en ze zijn van de erfenis getrouwt ergens ver weg...

Hoe verzin je het..
Dat zeg ik .
wel erg jammer dat atwt niet op dvd is, of te downloaden, want dan had ik ze nu allemaal al gezien!

non-stop atwt (alhoewel ik af en toe wel eens een stop heb gehad, omdat het zo langdradig werd)
Georgia

Allereerste Mike

Enge Dr. Reid Hamilton

Nikki Munson

Lekkere Chris Hughes

Damian Grimaldi

Dante

Oh ja Nikki was ook zo'n schatje!
quote:casey schreef op 08 juni 2010 @ 23:56:

wel erg jammer dat atwt niet op dvd is, of te downloaden, want dan had ik ze nu allemaal al gezien!

non-stop atwt (alhoewel ik af en toe wel eens een stop heb gehad, omdat het zo langdradig werd)Ja, lijkt me leuk om die oude seizoenen eens terug te kijken
Jake

Bridget en Michelle

Isaac

Curtis

Simon's wicked sister Celia

En gekke Mr. Cooley, van het onbewoonde eiland van Katie en Simon

Ja die Chris is leuk!

En Damian is te glad (stiekem ook wel sexy)
Jemig is het al zo laat? Leuk om weer eens herinneringen op te halen aan deze goede tijden!
Oh, ik herinner ze me allemaal!!

Isaac was stiekem ook wel sexy. Zijn broer Ben deed me altijd aan een beer denken. Hij is toch getrouwt met ene Denise uiteindelijk?
Ik vind Lucinda ook zo briljant acteren!
Denise, ja das waar! Maar was dat niet voor Jessica?

Op de site van RTL kan je ook oude afleveringen teruglezen. Wel zo handig in het NL haha.

(Maar dat wordt niet meer vandaag want nu ga ik echt slapen!)
Ik vond Lucinda ook een heerlijk "mens". Waar is ze nu? Heb de afgelopen 2 jaar niet meer gekeken.

Truste Jamie.
Denise:

Wie is dit ook alweer?

Wat leuk....al doe oude foto's!

Weten jullie wie die jongen was? Hij was in ieder geval een vergeten zoon van die dokter met die snor die met Lucinda getrouwd was (vader van Margo). Hij had iets met Lien

Ik vond hem zoooo grappig!

http://www.google.nl/url? ... 4F96FPs4tO92qYJMdvtHLUQvg
Lucinda speelt nog wel mee, af en toe. Ze heeft nu een romance met iemand, en ondertussen wordt ze behandeld voor kanker.
Dit was ook een tearjerker eerste klas.

Oh ja Louisa, dat was inderdaad ook janken.

Samen met de dood van Jake waren dit wel de 2 grootste jankmomenten toch?
Jake vond ik toch erg tragisch hoor, die staat bij mij wel op nummer 1.. En toen Rose doodging, dat was ook wel sneu.
quote:noahtb schreef op 09 juni 2010 @ 00:23:

Jake vond ik toch erg tragisch hoor, die staat bij mij wel op nummer 1.. En toen Rose doodging, dat was ook wel sneu.Oh ja, Haar dood heb ik minder begrepen. Hoe-heet-ie-jongen- ook- al-weer (zoon van Barbara, later getrouwd met Gwen) had het gedaan, maar Paul had daar indirect toch ook mee te maken door een dodelijk vloeistof ergens neer te zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven