B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
dinsdag 1 september 2026 om 06:53
Nou niks arme Arie. Die is alleen maar heel blij met zichzelf, al vanaf het begin, maar heeft een enorm bord voor zijn kop. Achter hun rug was hij ook nooit mild over de andere mannen. Alleen hij deed het goed in zijn ogen. En ondertussen maar rollen tussen de drollen.Nadinexxx schreef: ↑31-08-2026 21:47Vond het vooral opvallend dat ze beiden zeiden: dan sta je op en vraag je of je kan helpen. Terwijl ik dacht: dan loop je (Arie) toch even naar hem toe en stel jezelf voor...
Arme Arie trouwens. Die denkt dat de lat relatie over hem gaat terwijl Caroline echt niks in hem ziet.
Ik vind Arie tenenkrommend.
dinsdag 1 september 2026 om 08:30
dinsdag 1 september 2026 om 08:55
Beetje ongemakkelijk de gebeurtenissen in bed besproken bij Thomas. Mag er nog iets privé blijven? Ik vind Mexx echt heel leuk en gun haar meer dan Thomas. Ik irriteer mij aan die handgebaren bij de individuele gesprekken.
Ik vind Iris zo'n leuk en mooi mens. Jammer dat zij niemand heeft overgehouden.
In de aflevering van gisteren zagen we Eline met losse haren. Staat zoveel mooier dan die strakke vlecht. Jammer dat ze dat niet vaker doet. Misschien omdat het te warm is? Ik heb in de zomer ook altijd mijn dikke haren in een staart of knot.
Paul vind ik wel een hele lieve man. Wel aanhankelijk maar wel een zacht persoon.
Ik snap Doete echt niet. Zij is leuker dan Fred. Hij vraagt ook altijd 'voelt het goed'. Ik proef daar altijd een ondertoon bij, dat het niet goed genoeg is. Er moet meer komen.
Ik ben benieuwd waar het met Caroline en Arie afloopt.
Ik vind Devon wel een leuke man. Hij is enthousiast en open. Timothy is leuker dan ik aan het begin dacht maar Michael vind ik niet leuk.
Ik kon de spoilers bij dat fb account niet zien. Het verhaal was al weg. En in dat rondje staat die niet beschreven.
Ik vind Iris zo'n leuk en mooi mens. Jammer dat zij niemand heeft overgehouden.
In de aflevering van gisteren zagen we Eline met losse haren. Staat zoveel mooier dan die strakke vlecht. Jammer dat ze dat niet vaker doet. Misschien omdat het te warm is? Ik heb in de zomer ook altijd mijn dikke haren in een staart of knot.
Paul vind ik wel een hele lieve man. Wel aanhankelijk maar wel een zacht persoon.
Ik snap Doete echt niet. Zij is leuker dan Fred. Hij vraagt ook altijd 'voelt het goed'. Ik proef daar altijd een ondertoon bij, dat het niet goed genoeg is. Er moet meer komen.
Ik ben benieuwd waar het met Caroline en Arie afloopt.
Ik vind Devon wel een leuke man. Hij is enthousiast en open. Timothy is leuker dan ik aan het begin dacht maar Michael vind ik niet leuk.
Ik kon de spoilers bij dat fb account niet zien. Het verhaal was al weg. En in dat rondje staat die niet beschreven.
dinsdag 1 september 2026 om 09:17
Brrrr die Thomas met zijn 'ik had met mezelf afgesproken geen rare (rare, Thomas? ) dingen te doen, dus ik heb netjes de boot afgehouden.' Tuuuurlijk Thomas, je moest al die vrouwen natuurlijk van je af slaan, ze wilden jou, hele knappe Thomas, allemaal bespringen
Doete houdt Fred voor de gek. Haar lichaamstaal en -houding zegt compleet het tegenovergestelde van wat ze zegt.
Doete houdt Fred voor de gek. Haar lichaamstaal en -houding zegt compleet het tegenovergestelde van wat ze zegt.
Jankerd
dinsdag 1 september 2026 om 09:21
Ik vind dat je altijd op zijn minst beleefd moet blijven. Behalve als je date grof en horkerig is, dan gedag zeggen en gelijk wegwezen.fretra schreef: ↑31-08-2026 16:59Ik schreef dat ik het me enigszins kan voorstellen; dat is niet automatisch een goedkeuring. Bij "normaal" daten is het soms ook moeilijk om aardig te blijven als je iemand live ontmoet en je eigenlijk gillend weg wilt. Die persoon reist ook voor je af of dat nu dichtbij is of veraf.
dinsdag 1 september 2026 om 09:46
Ja he! Ik dacht eerst dat ze het misschien niet wist, maar Casper feliciteerde hem meteen.
Bij Caroline ook onbeschoft, die man heeft een eind gereisd voor je, laat hem even bijkomen, stel jezelf netjes voor, vraag ook wat aan hem. Zelfs Arie ging niet binnen 10 minuten na aankomst al drollen rapen, misschien was 'ie dat even vergeten. Vond overigens het verzoek om een 2e cola terwijl de 1e nog lang niet op was ook wel een beetje onbeleefd.
En inderdaad die opmerking van Thomas, manmanman. Ik zie het ook niet echt gebeuren met Mexx, gun haar eigenlijk een leukere man. Misschien speelt toch bij haar ook wel die kinderwens & leeftijd?
Van Eline begreep ik wel heel goed dat ze even afstand wil, haar zus/zwager zaten er ook wel heel erg bovenop wat averechts leek te werken. Maar dat je zelfs geen nummers uitwisselt vond ik wel een beetje gek.
dinsdag 1 september 2026 om 10:24
Maevess schreef: ↑01-09-2026 09:46
Bij Caroline ook onbeschoft, die man heeft een eind gereisd voor je, laat hem even bijkomen, stel jezelf netjes voor, vraag ook wat aan hem. Zelfs Arie ging niet binnen 10 minuten na aankomst al drollen rapen, misschien was 'ie dat even vergeten. Vond overigens het verzoek om een 2e cola terwijl de 1e nog lang niet op was ook wel een beetje onbeleefd.
die seksopmerking op het laatst sloeg ook echt nergens op
En inderdaad die opmerking van Thomas, manmanman. Ik zie het ook niet echt gebeuren met Mexx, gun haar eigenlijk een leukere man. Misschien speelt toch bij haar ook wel die kinderwens & leeftijd?
Mex ziet dingen in Thomas die ik niet zie. Ik hoop voor haar dat ze het beter ziet. Ik zie vooral iemand die denkt te kunnen scoren nu
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
dinsdag 1 september 2026 om 11:52
Ook bij een normale date vind ik het niet moeilijk mensen respectvol te behandelen.fretra schreef: ↑31-08-2026 16:59Ik schreef dat ik het me enigszins kan voorstellen; dat is niet automatisch een goedkeuring. Bij "normaal" daten is het soms ook moeilijk om aardig te blijven als je iemand live ontmoet en je eigenlijk gillend weg wilt. Die persoon reist ook voor je af of dat nu dichtbij is of veraf.
dinsdag 1 september 2026 om 11:55
Dat. "Anders komt er misschien tóch contact..." - want dat is inderdaad erg vervelend als je iemand heel leuk vindt en diegene pas over x weken weer kunt zien.
dinsdag 1 september 2026 om 12:58
dinsdag 1 september 2026 om 13:42
dinsdag 1 september 2026 om 15:11
Hier ook team DevonMissUnderstood schreef: ↑01-09-2026 14:49Devon![]()
![]()
![]()
Het enige leuke verhaallijntje vind ik dat van Timothy en Michael, en ik wil zelf ook een Devon. Wat een schat.
Cliffhanger voor vanavond: Michael die zegt niet verliefd te zijn.
Ik dacht, dat vandaag de laatste aflevering zou zijn, maar er zijn nog steeds een aantal open eindjes.
#zinin
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
dinsdag 1 september 2026 om 15:16
Morgen is de laatste aflevering.rommelkont schreef: ↑01-09-2026 15:11Hier ook team Devon![]()
Ik dacht, dat vandaag de laatste aflevering zou zijn, maar er zijn nog steeds een aantal open eindjes.
#zinin
dinsdag 1 september 2026 om 15:19
Jaaa echt, wat een gouden gozerMissUnderstood schreef: ↑01-09-2026 14:49Devon![]()
![]()
![]()
Het enige leuke verhaallijntje vind ik dat van Timothy en Michael, en ik wil zelf ook een Devon. Wat een schat.
dinsdag 1 september 2026 om 15:37
dinsdag 1 september 2026 om 15:39
Ja wat was dat nou toch opeens?!rommelkont schreef: ↑01-09-2026 15:11Hier ook team Devon![]()
#zinin
Thomas vond ik héél even iets leuker geworden, tot hij opeens weer begon over dat hij nog ging bedenken wat er beter kon aan Mexx (zoiets). Hou op hoor.
Fred lijkt het goed aan te voelen bij Doete. Iemand anders zei het hier ook al, haar hele lichaamstaal zegt iets anders dan haar woorden. Snap niet dat ze niet hard wegrent daar.
Ben benieuwd of Arie op de reünie met een wit gebit aan komt zetten.
dinsdag 1 september 2026 om 16:01
dinsdag 1 september 2026 om 16:39
Nou dit. Wat is Devon sympathiek. Iedereen verdient een Devon in zijn/haar leven.MissUnderstood schreef: ↑01-09-2026 14:49Devon![]()
![]()
![]()
dinsdag 1 september 2026 om 16:50
Dat vroeg ik me gisteren al af. Die van vandaag nog niet gezien.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in