B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
zaterdag 29 augustus 2026 om 10:08
Dat is waar. Zo'n geval ken ik ook idd.KatjaSasja schreef: ↑29-08-2026 09:04Wat Joppie zegt, geen contact met kinderen kan ook komen omdat de moeder moedwillig de kinderen geïndoctrineerd heeft en de kinderen daarom geen contact hebben met vader. k ken zo iemand in mijn nabije omgeving. Dus dat kan ook nog het geval zijn.
Jankerd
zaterdag 29 augustus 2026 om 10:32
Die mensen kiezen er zelf voor om mee te doen met het programma, maar het is toch vreselijk als daarmee ook je hele prive leven op straat ligt?Djessy schreef: ↑29-08-2026 07:29Volgens AI...
Dick van Dijk, de voormalig wereldkampioen darts die te zien is als date in het RTL-programma B&B Vol Liefde, heeft in interviews openhartig gesproken over zijn financiële problemen en misgelopen geld. [1]
Hier zijn de belangrijkste details over zijn situatie:
Oplichting door manager: Van Dijk heeft in een uitgebreid interview verklaard dat zijn voormalige manager hem destijds heeft bedonderd. Dit heeft hem naar eigen zeggen minstens € 80.000 gekost. [1]
Kosten van de sport: Mede door deze oplichting en de hoge kosten die het reizen met zich meebracht, heeft zijn dartscarrière hem uiteindelijk "klauwen met geld gekost" in plaats van dat het hem rijk maakte. Van zijn gewonnen prijzengeld hield hij vrijwel niets over. [1]
Persoonlijke tegenslagen: Naast zijn financiële dieptepunten kampte de 56-jarige oud-darter de afgelopen jaren met flinke gezondheidsproblemen (waaronder long covid en darmklachten) en heeft hij door stroeve familieomstandigheden zijn dochters al ruim tien jaar niet gezien. [1, 2]
In het programma B&B Vol Liefde reist hij af naar Frankrijk om het hart van B&B-eigenaresse Mireille te veroveren. Meer over zijn achtergrond en carrière is te lezen op de Wikipedia-pagina van Dick van Dijk of via sportnieuws-updates op Sportnieuws.nl. [1, 2, 3]
Ook al is het pech, of kun je er zelf weinig aan doen, iedereen heeft een oordeel. Willen mensen dan zo graag met hun kop op tv?
zaterdag 29 augustus 2026 om 10:39
Ja die situaties zijn er ook. Alleen zijn zijn dochters inmiddels volwassen en is er na de scheiding helemaal geen omgang meer geweest, begrijp ik.
•
zaterdag 29 augustus 2026 om 10:40
Papegaai schreef: ↑29-08-2026 10:32Die mensen kiezen er zelf voor om mee te doen met het programma, maar het is toch vreselijk als daarmee ook je hele prive leven op straat ligt?
Ook al is het pech, of kun je er zelf weinig aan doen, iedereen heeft een oordeel. Willen mensen dan zo graag met hun kop op tv?
Op straat ligt? Hij heeft dat zelf verteld aan de pers. Dat vind ik wel iets anders dan dat men heeft lopen neuzen in afschermde social media accounts ofzo.
•
zaterdag 29 augustus 2026 om 12:01
zaterdag 29 augustus 2026 om 12:37
Zoveel geld zal ze niet hebben. Onderhoud van dat kasteel kost kapitalen en ze verhuurt maar 2 gites, dat zal ook geen riant salaris opleveren.
Where is my mind?
zaterdag 29 augustus 2026 om 12:41
SurferRosa schreef: ↑29-08-2026 12:37Zoveel geld zal ze niet hebben. Onderhoud van dat kasteel kost kapitalen en ze verhuurt maar 2 gites, dat zal ook geen riant salaris opleveren.
Maar wist Dick dat?
Een oudere vrouw met een kasteel..
zaterdag 29 augustus 2026 om 13:29
Maar dat betekent niet dat ze tijdens de reunie nog bij elkaar zijn toch? Of hoe moet ik dat interpreteren?Yildizlar2 schreef: ↑29-08-2026 12:53Voor degene die het willen weten op reality fbi staat nu wie net wie eindigt .
zaterdag 29 augustus 2026 om 13:45
Die inderdaad. Heel mooi verhaal geworden. Het kan altijd en overal gebeuren dat er een klik ontstaat. Je kent de persoon op wie je reageert totaal niet, en als het dan wel klikt met een ander is dat mooi.
zaterdag 29 augustus 2026 om 13:47
Een wanhopig en opdringerig type dus.vivapimpelmees schreef: ↑29-08-2026 09:37Kees Jan zat blijkbaar nog in een relatie toen hij zich aanmeldde voor Eline.
Zo zie je maar, Tony en Boy werden afgerekend op hun uiterlijk en als ordinair bestempeld, terwijl KJ zeker in het begin goed viel bij het publiek terwijl hij dus echt niet pluis is.
zaterdag 29 augustus 2026 om 13:49
Viel mij al eerder op dat Tony een hele nette vent was, naar Eline, en naar anderen.vivapimpelmees schreef: ↑29-08-2026 09:37Kees Jan zat blijkbaar nog in een relatie toen hij zich aanmeldde voor Eline.
Zo zie je maar, Tony en Boy werden afgerekend op hun uiterlijk en als ordinair bestempeld, terwijl KJ zeker in het begin goed viel bij het publiek terwijl hij dus echt niet pluis is.
Ook netjes in woorden en houding.
Don't judge a book by its cover.
zaterdag 29 augustus 2026 om 13:56
Hij is 56, zijn kinderen zijn volwassen.
En ik snap jouw zin niet, een buurvrouw die geen contact had met zijn zoons?
zaterdag 29 augustus 2026 om 14:00
Sorry dat moet buurman zijn natuurlijk.
Hij is 56 maar ik weet niet hoe oud zijn kinderen zijn.
Aanvulling post hieronder.
joppie wijzigde dit bericht op 29-08-2026 14:05
5.33% gewijzigd
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zaterdag 29 augustus 2026 om 14:05
Ik wist niet dat ze inmiddels volwassen zijn maar of het dat aan hem ligt dat er geen contact is hoeft dan nog steeds niet. De moeder zou ook zeer manipulatief kunnen zijn.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zaterdag 29 augustus 2026 om 14:08
Kom op. De kans dat het aan die moeder ligt, is in dit geval wel klein hoor.
In de meeste gevallen trouwens. Zelfs van die lieve buurman ken je maar 1 kant van het verhaal.
zaterdag 29 augustus 2026 om 14:14
Stellen die bij de reünie nog samen zijn.Marathonloopster schreef: ↑29-08-2026 13:29Maar dat betekent niet dat ze tijdens de reunie nog bij elkaar zijn toch? Of hoe moet ik dat interpreteren?
zaterdag 29 augustus 2026 om 14:26
Ja en de kant van het verhaal van die buurman is ook wel dubieus : geen contact meer met de kinderen omdat ze dan niet van links naar rechts gesleept hoefden te worden (o.i.d.)?
Altijd makkelijk om de schuld aan een ander toe te schrijven: van je geldproblemen, van de problemen met je kinderen.. Kan allemaal natuurlijk, maar ik trek daar ook mijn wenkbrauwen wel bij op.
zaterdag 29 augustus 2026 om 14:28
Oke nou ja, ik kon het niet laten en heb het gecheckt. Nu al zin in die reunie
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in