B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
dinsdag 1 september 2026 om 16:54
Met Paul, Timothy&Michael en Fred&Doete.
dinsdag 1 september 2026 om 17:43
Iets in mij hoopt dat Doete die hele Fred in de laatste aflevering met de grond gelijk maakt. Ik vind hem zo’n ranzige dwingeland, met z’n 200 maanden die hij niet gaat verspillen. Joehoe gast, als dit echt jouw vrouw zou zijn, dan zou ze die tijdsinvestering dubbel en dwars waard moeten zijn voor jou. En je zou van elke seconde genieten. Ik geloof haar beginnende verliefdheid overigens ook niet, het contact en de gesprekken (althans wat wij als kijker thuis zien) zijn zo totaal onafgestemd. Ik vreet echt mijn schoenen op als dit bij de reünie toch een match blijkt te zijn.
Het enige stel waar ik ècht vertrouwen in heb, is Michaël en Timothy.
dinsdag 1 september 2026 om 17:58
Dat ligt niet aan jou . Het is een beetje moeten nu voor haar want ze is als laatste overgebleven . Dat gevoel heb ik er bij .Chardonnay schreef: ↑01-09-2026 17:56Ik heb het gevoel dat Doete een beetje “bang” is voor Fred, lichtelijk over haar grenzen gaat, maar dat ze dit niet eerlijk durft aan te geven.
Of ligt dit aan mij?
dinsdag 1 september 2026 om 18:32
Zeker weten. Die zit bij de reünie met blinkend prodentgebit. Terwijl Caroline alsnog besloten heeft dat hij alleen een hele goede vriend (lees: terreinknecht) is gebleven
dinsdag 1 september 2026 om 18:55
Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
Ok, ik ga nu de aflevering aanzetten...
dinsdag 1 september 2026 om 19:25
Jaaaaa ik werd er gewoon misselijk van!!! Ook als je alleen zelf uit die pot eet, doe je dit toch niet?! Al die bacteriën, bahhh.Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
dinsdag 1 september 2026 om 19:34
Ja iewwww dat is echt echt echt heel ranzig! Niet alleen voor andere gebruikers.Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
Jankerd
dinsdag 1 september 2026 om 19:56
Hoezo? Zij heeft haar tanden toch laten blekenYildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
Ik zie haar er nog voor aan een mes/lepel door de hond te laten aflikken.
rommelkont wijzigde dit bericht op 01-09-2026 19:57
0.29% gewijzigd
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
dinsdag 1 september 2026 om 22:00
Ja en ze bleef ook doorpraten met die plakkerige mond. Dat vond ik ook onprettig.Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
dinsdag 1 september 2026 om 22:24
Och, wat een schatje die Devon
wat een leuke, lieve jongen.
En brrr, dat mes/pindakaas bij Caroline. Ik zat serieus te wachten op het moment dat ze een van de hondjes het mes af zou laten likken. Had me niets verbaasd.
Fred en Doete: ik kan er niet naar kijken. Haar hele lichaamshouding zegt: blijf van me af. En hij blijft pushen en zij maar zeggen dat ze het voelt. Krijg de indruk dat zij niet zo goed kan aangeven dat ze eigenlijk niet wil en/of bang is voor Fred hoe hij zal reageren.
En brrr, dat mes/pindakaas bij Caroline. Ik zat serieus te wachten op het moment dat ze een van de hondjes het mes af zou laten likken. Had me niets verbaasd.
Fred en Doete: ik kan er niet naar kijken. Haar hele lichaamshouding zegt: blijf van me af. En hij blijft pushen en zij maar zeggen dat ze het voelt. Krijg de indruk dat zij niet zo goed kan aangeven dat ze eigenlijk niet wil en/of bang is voor Fred hoe hij zal reageren.
dinsdag 1 september 2026 om 22:25
Het viel mij meteen op en werd er licht misselijk van. Kan heel slecht tegen mensen die dat doen. Als je alleen bent en niemand anders uit de pot eet; ik zou het niet doen ivm bacteriën maar oke. Maar als ook gasten pindakaas uit die pot eten dan is het helemaal ranzig.Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
dinsdag 1 september 2026 om 22:29
Oh de ironie als die 200 maanden toch maar 198 of minder blijken te zijn. Hij is zo gefocust op die 200. Wat nou als ie erover heen gaat? Neemt hij dan het heft in eigen handen of ...?Nieuweling93 schreef: ↑01-09-2026 17:43Iets in mij hoopt dat Doete die hele Fred in de laatste aflevering met de grond gelijk maakt. Ik vind hem zo’n ranzige dwingeland, met z’n 200 maanden die hij niet gaat verspillen. Joehoe gast, als dit echt jouw vrouw zou zijn, dan zou ze die tijdsinvestering dubbel en dwars waard moeten zijn voor jou. En je zou van elke seconde genieten. Ik geloof haar beginnende verliefdheid overigens ook niet, het contact en de gesprekken (althans wat wij als kijker thuis zien) zijn zo totaal onafgestemd. Ik vreet echt mijn schoenen op als dit bij de reünie toch een match blijkt te zijn.
dinsdag 1 september 2026 om 22:40
Nou hoe goor was dat.Yildizlar2 schreef: ↑01-09-2026 18:11Caroline deed het mes van de pindakaas vanuit haar mond weer de pot in . Als ik Arie was zou ik de pindakaas laten staan
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
dinsdag 1 september 2026 om 22:43
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in