Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1521 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
Eens over Fred geen aangenaam persoon , hij behandelde Monique echt niet leuk .
Kijken hoe snel hij Yvonne weer te druk vindt.
Timothy krijgt volgens mij dollartekens in zijn ogen van Michaël .
Paul is een lieverd ik gun hem een lieve vrouw maar denk dat Josseline het ook niet is .
Ik denk dat Timothy zelf ook genoeg te schuiven heeft. Leuk dat liedje Material Girl onder dat stuk met de ferry haha.
Ik vind Iris een beetje de oudere versie van Klaasje van K3.
Caroline vind ik een aparte vrouw maar toch zou ik haar in het echt wel mogen denk ik. Ze lijkt me niet onaardig. Haar manier van praten spreekt me wel aan.

Carolie vind ik vreselijk. Arie vind ik leuk. Ik hoop dat hij nog even mag blijven.

Timothy kan ik niet luchten of zien. Ik erger me nog meer aan hem dan aan Fred. (Wat Fred in aflevering 9 tegen Monique zegt vind ik echt niet kunnen. Als iemand dat tegen mij zou zeggen was ik onmiddellijk pleite. Tot nu toe vond ik het zelf nog meevallen met Fred tot deze aflevering. Wat een kl**tzak!)
Maar de manier waarop Timothy praat, bah! Echt een naar mannetje vind ik het. Die 2 mannen die nu bij hem zijn vind ik te leuk voor hem. Een type als Gordon vind ik meer bij hem passen.

Nisha Tara, ik kan er niks aan doen maar ik kan me niet herinneren dat iemand die ik niet ken zo in m’n irritatie zone zit. Haar hele doen en laten, overdreven, die stem en accent en om over dat lachje maar te zwijgen. Het liefst zet ik het geluid uit of spoel ik door als zij op tv is.

Thomas, eline en Iris lijken me allebei aardig. Paul is volgens mij echt een lieverd.
Ik vind Arie helemaal geen leuke man. Hoe hij tegen Corali praatte vond ik niet kunnen, zo omhoog gevallen. Hoe haal je het in je hoofd om zo tegen een medekandidaat te schelden?
Ik vind Arie ook uitermate vervelend en uitsloverig. Snap dat je je handen laat wapperen om een goede indruk te maken maar vind het soms wel erg nep.
Verder vind ik Fred niet perse eng maar wel moeilijk in de omgang. Het type man dat je steeds loopt te verbeteren. De een praat teveel, de ander te weinig.

Iris en Eline vallen me mee. In de voorstelrondes had ik gedacht dat ik me aan ze zou irriteren maar dat is niet het geval. Zijn allebei leuke vrouwen die volgens mij serieus op zoek zijn.
vivapimpelmees schreef:
27-07-2026 14:56
En captain Joris! Blijft een aantrekkelijke kerel.
Ik begin pas aan aflevering 7, maar heb je het nu over Joris die met Sylvia Geersen is geweest? Komt hij ook?
fretra schreef:
27-07-2026 21:02
Ik vind Arie ook uitermate vervelend en uitsloverig. Snap dat je je handen laat wapperen om een goede indruk te maken maar vind het soms wel erg nep.
Verder vind ik Fred niet perse eng maar wel moeilijk in de omgang. Het type man dat je steeds loopt te verbeteren. De een praat teveel, de ander te weinig.

Iris en Eline vallen me mee. In de voorstelrondes had ik gedacht dat ik me aan ze zou irriteren maar dat is niet het geval. Zijn allebei leuke vrouwen die volgens mij serieus op zoek zijn.
Arie doet me een beetje denken aan Olof van een aantal seizoenen geleden. Slooft zich uit als klusjesman maar is geen relatie materiaal
Teeejamo schreef:
27-07-2026 19:43
Ik vind Arie helemaal geen leuke man. Hoe hij tegen Corali praatte vond ik niet kunnen, zo omhoog gevallen. Hoe haal je het in je hoofd om zo tegen een medekandidaat te schelden?
Eens, zo onnodig dat hij paardenlul zei. Ik vond dat Coralie terecht daar wat van zei.
Marathonloopster schreef:
27-07-2026 21:42
Ik begin pas aan aflevering 7, maar heb je het nu over Joris die met Sylvia Geersen is geweest? Komt hij ook?
Hij is even in beeld op zijn jacht waar hij Timothy en de 2 mannen mee vervoert.
Wow wat had Peter zijn koffer netjes ingepakt 😳
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Joppie schreef:
27-07-2026 22:31
Wow wat had Peter zijn koffer netjes ingepakt 😳
Hij zit in de herenmode. Zou gek zijn als ie alles in zijn koffer zou proppen.
Die Carolie maakt ook een goede indruk door te maffen als ie zou koken🤣
vivapimpelmees schreef:
27-07-2026 22:39
Hij zit in de herenmode. Zou gek zijn als ie alles in zijn koffer zou proppen.
Ja klopt maar ik vond het echt schokkend netjes. Ik denk dat hij een vouwplankje mee had😁
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Iris vind ik een heel mooie vrouw, zowel uiterlijk als hoe ze overkomt. Wel heel meisjesachtig, en je ziet bij die eerste vent al dat hij haar compleet overweldigt, en niet op een leuke manier.

Een vriendin van mij is ook zo petite, en meisjesachtig en bij haar proberen mannen haar altijd ontzettend te bevaderen en als een klein meisje overdreven in bescherming te nemen, de leiding overnemen. Echt verschrikkelijk want ze is meer dan mondig en onafhankelijk.

Zie dat bij die Iris ook wel gebeuren. Ze knapte compleet af in de aflevering van zojuist, je zag het gewoon gebeuren. Ook gaat hij niet goed met haar verdriet om, neemt haar werk niet serieus…
Wat een ontzettende flapdrol is die Edwin :pukey:
Jankerd
Wat een leuke mooie nieuwe mensen.

Die man bij Eline vind ik heel leuk en de dame bij Nisha Tara vind ik ook een superfijne uitstraling hebben.
Jiry bij Iris ook 100x leuker dan Edwin.
Wat mij opvalt bij Paul is dat hij steeds de kandidaten wegstuurt die gevoelens voor hem lijken te ontwikkelen en degene die twijfelen die 'houdt hij'. Geen idee of daar wat achter zit.
MissJoose2 schreef:
28-07-2026 12:42
Wat mij opvalt bij Paul is dat hij steeds de kandidaten wegstuurt die gevoelens voor hem lijken te ontwikkelen en degene die twijfelen die 'houdt hij'. Geen idee of daar wat achter zit.
Zou best kunnen dat hij het onbewust toch eng vindt.
Inderdaad leuke ongecompliceerde mensen erbij; tenminste tot nu toe.

Edwin vreselijk; zo laatdunkend.

En Paul vond ik vandaag minder leuk.
Wat een vreselijke man is Edwin. Voorstukje voor morgen voorspeld ook niet veel goeds.
Pendule schreef:
28-07-2026 13:12
Wat een vreselijke man is Edwin. Voorstukje voor morgen voorspeld ook niet veel goeds.
Een echte mansplainer en een botte hork.
Wat een leuke nieuwe mannen. Iris ging er helemaal van stotteren. En dat ze Edwin niet meteen wegstuurde na hun aanvaring begrijp ik niet.
Kees Jan is ook super leuk maar ik begrijp heel goed dat Eline moest slikken toen het over zijn gezondheid ging.

Begin al wat langer minder enthousiast te zijn over Paul. Te afhankelijk en teveel een pleaser. En wat een moeilijk gedoe als iemand vraagt naar je hobby's.

Lieske is prachtig. Denk dat Suus wel snel inziet dat ze er voor spek en bonen zit nu.

Ik ben denk ik 1 van de weinigen die Timothy wel leuk vind. Natuurlijk is het een patser maar hij is niet dom en hij is ook echt serieus met Michaël.
Ik vind Timothy ook leuk. Hij doet echt moeite om zijn dates in de watten te leggen en hij meent het serieus met Michael. Die eindigen ook wel samen denk ik.
O goodie, deze ook weer. Raar mens. Toch ook met een dubbele agenda binnengekomen blijkt hier wel uit. En echt wel dat het gek is als je binnen het uur al met een vreemde over de dood van haar moeder begint. Dat ze dat niet snapt.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 55106.html

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven