B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
donderdag 23 juli 2026 om 18:38
Timothy is een goede gastheer! Ook goed van Peter(tje) dat hij even vraagt waar het nou over ging dat Michael Timothy even apart wilde spreken. Vond ik leuk.
De man bij Iris is wel heel erg direct en 'de diepte' in, dat vindt zij helemaal niet fijn. Wel lief dat ze vrolijk wordt van de start van dit programma. Leuke vrouw. Ik ga ook weer es wat grote oorbellen in doen, staat mooi!
Lief dat haar oudste zoon haar gerust stelt en haar support.
De man bij Iris is wel heel erg direct en 'de diepte' in, dat vindt zij helemaal niet fijn. Wel lief dat ze vrolijk wordt van de start van dit programma. Leuke vrouw. Ik ga ook weer es wat grote oorbellen in doen, staat mooi!
Lief dat haar oudste zoon haar gerust stelt en haar support.
donderdag 23 juli 2026 om 20:37
Zo, alles bijgekeken. Fred vind ik echt een ontzettend nare man.
Paul nog steeds een lieverd maar wel te aanhankelijk in mijn ogen.
Carolie bij Caroline vind ik een niksig figuur. Snap best dat Arie hem zat is.
Nieuwe dame bij Nisha Tara is leuk. Dat lijkt ook echt een goede match.
En Thomas pakt ook lekker door. Nieuwe dame in huis, de oude wegsturen. Maar goed... dat was ook echt geen match.
Paul nog steeds een lieverd maar wel te aanhankelijk in mijn ogen.
Carolie bij Caroline vind ik een niksig figuur. Snap best dat Arie hem zat is.
Nieuwe dame bij Nisha Tara is leuk. Dat lijkt ook echt een goede match.
En Thomas pakt ook lekker door. Nieuwe dame in huis, de oude wegsturen. Maar goed... dat was ook echt geen match.
donderdag 23 juli 2026 om 21:06
Ik was ook verbaasd te lezen dat die relatie van Eline maar 3 maanden was. Kennelijk heeft dat heel diep gezeten bij haar.
Fred is gewoon echt niet leuk tegen vrouwen waar hij het dan niet voelt. Is met die Ceciel, nu met die Monique. Dat hij er dan weer wat van vindt hoe zij met die stoel bezig is. Naar figuur.
Hoe vinden jullie de nieuwe bij Thomas? Die Naomi was geen match, dat zag je direct al. Hij vindt Mexx heel aantrekkelijk heb ik het idee. Ik vind dat ze vrij vlak overkomt. Verder leuke meid.
Fred is gewoon echt niet leuk tegen vrouwen waar hij het dan niet voelt. Is met die Ceciel, nu met die Monique. Dat hij er dan weer wat van vindt hoe zij met die stoel bezig is. Naar figuur.
Hoe vinden jullie de nieuwe bij Thomas? Die Naomi was geen match, dat zag je direct al. Hij vindt Mexx heel aantrekkelijk heb ik het idee. Ik vind dat ze vrij vlak overkomt. Verder leuke meid.
vrijdag 24 juli 2026 om 08:06
vrijdag 24 juli 2026 om 08:08
Oh, is het niet (meer) zo dat je alleen de afleveringen van die week kunt kijken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 24 juli 2026 om 08:11
vrijdag 24 juli 2026 om 09:18
Geen idee, vorig jaar voor het eerst gekeken en ik was vast in de veronderstelling dat je alleen de afleveringen van die week kon kijken.
Dank voor de info!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 24 juli 2026 om 09:29
De eerste afleveringen kwamen online op de dag van de eerste uitzending op tv. Logisch dus dat je nu 2 weken vooruit kan kijken. Volgende week kan je dus nog maar 1 week vooruit kijken.
vrijdag 24 juli 2026 om 13:29
vrijdag 24 juli 2026 om 13:49
Ach wat verdrietig, sluipmoordenaar ook slokdarmkankerOhMellie schreef: ↑24-07-2026 13:29Esther is ongeneeslijk ziek
https://lovereality.nl/schokkend-bb-vol ... lijk-ziek/
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
zaterdag 25 juli 2026 om 15:54
zaterdag 25 juli 2026 om 16:54
zaterdag 25 juli 2026 om 19:02
Viel mij ook op.
Ik ben nu bij aflevering vier, leuk die man erbij bij Timothy. Of hij voor zoveel tattoos gaat weet ik niet.
Ik krijg de kriebels van Nisha, weet niet waarom.
zaterdag 25 juli 2026 om 19:38
Peter schijnt dus helemaal niet zo'n leuke man te zijn. Al twee keer op staande voet ontslagen vanwege ontvreemden van kleding en leeghalen van de kluis.
zaterdag 25 juli 2026 om 22:03
Ik denk dat het aan haar (kunst) gebit ligt. Dat gebit is nl veel te groot ( en te wit, dat terzijde) voor haar kaak..
Dat in combinatie met de botox, maakt dat ze zo eet, ook liefst zacht voedsel.
zaterdag 25 juli 2026 om 23:04
Dat klinkt eigenlijk wel aannemelijker.Brooklyn28 schreef: ↑25-07-2026 22:03Ik denk dat het aan haar (kunst) gebit ligt. Dat gebit is nl veel te groot ( en te wit, dat terzijde) voor haar kaak..
zondag 26 juli 2026 om 09:23
Als Eline heel verliefd op hem was dan hakt het er heel diep in als diegene uit je leven wordt gerukt. Dan blijf je verliefd op iemand die er niet meer is (hoorde ik eens van iemand die hetzelfde was overkomen).zwembad84 schreef: ↑23-07-2026 21:06Ik was ook verbaasd te lezen dat die relatie van Eline maar 3 maanden was. Kennelijk heeft dat heel diep gezeten bij haar.
Caroline's decolleté zegt mij genoeg over het zon aanbidden en doet ze nog steeds! Maar hé, whatever makes her happy!
Mexx kijkt wat angstig met haar mooie Bambi ogen. Mooi en lief, maar wel heel erg van het uiterlijk denk ik. Thomas vindt haar mooi! Naomi was lekker nuchter.
zondag 26 juli 2026 om 09:27
Hoezo ga je van botox minder eten?Brooklyn28 schreef: ↑25-07-2026 22:03Ik denk dat het aan haar (kunst) gebit ligt. Dat gebit is nl veel te groot ( en te wit, dat terzijde) voor haar kaak..
Jankerd
zondag 26 juli 2026 om 09:34
Ze eet mss niet minder, maar wel anders. De scène op het terras, waar ze een frietje of iets dergelijks in haar mond stopte, zegt genoeg. Amper kunnen kauwen en half de mond open.
Dat verklaart echt het niet goed passend gebit. Dit in combinatie met botox waar alles lekker strak van gaat staan, geen goed idee.
En ik weet waar ik over praat.
Gelukkig bij mij maar van tijdelijke aard.
Hé, maar dit is wat ik denk hè, ik was er niet bij.
Voor de rest vind ik het gewoon sneu voor haar.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in