Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1519 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
Ik krijg al koppijn als ik naar die strakke staart van Eline kijk.
Timothy is een goede gastheer! Ook goed van Peter(tje) dat hij even vraagt waar het nou over ging dat Michael Timothy even apart wilde spreken. Vond ik leuk.

De man bij Iris is wel heel erg direct en 'de diepte' in, dat vindt zij helemaal niet fijn. Wel lief dat ze vrolijk wordt van de start van dit programma. Leuke vrouw. Ik ga ook weer es wat grote oorbellen in doen, staat mooi!
Lief dat haar oudste zoon haar gerust stelt en haar support.
Zo, alles bijgekeken. Fred vind ik echt een ontzettend nare man.
Paul nog steeds een lieverd maar wel te aanhankelijk in mijn ogen.
Carolie bij Caroline vind ik een niksig figuur. Snap best dat Arie hem zat is.
Nieuwe dame bij Nisha Tara is leuk. Dat lijkt ook echt een goede match.
En Thomas pakt ook lekker door. Nieuwe dame in huis, de oude wegsturen. Maar goed... dat was ook echt geen match.
Ik was ook verbaasd te lezen dat die relatie van Eline maar 3 maanden was. Kennelijk heeft dat heel diep gezeten bij haar.

Fred is gewoon echt niet leuk tegen vrouwen waar hij het dan niet voelt. Is met die Ceciel, nu met die Monique. Dat hij er dan weer wat van vindt hoe zij met die stoel bezig is. Naar figuur.

Hoe vinden jullie de nieuwe bij Thomas? Die Naomi was geen match, dat zag je direct al. Hij vindt Mexx heel aantrekkelijk heb ik het idee. Ik vind dat ze vrij vlak overkomt. Verder leuke meid.
Teeejamo schreef:
20-07-2026 20:16
Ik heb op Bonaire gewoond en de bijnaam van Fred is "Lijpe Fred".

Zegt genoeg denk ik?
Net begonnen met aflevering drie,
Ik kijk voor het eerst maar wat is dit voor engerd.
Gisteravond begonnen aan aflevering 6.
In de vorige aflevering kwam Edwin bij Iris. Erg stom dat hij haar vertelde dat gaar uiterlijk was goed gekeurd.
Hij lijkt nogal vol van zichzelf.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Joppie schreef:
24-07-2026 08:06
Gisteravond begonnen aan aflevering 6.
In de vorige aflevering kwam Edwin bij Iris. Erg stom dat hij haar vertelde dat gaar uiterlijk was goed gekeurd.
Hij lijkt nogal vol van zichzelf.

Oh, is het niet (meer) zo dat je alleen de afleveringen van die week kunt kijken? :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
24-07-2026 08:08
Oh, is het niet (meer) zo dat je alleen de afleveringen van die week kunt kijken? :cheer2:
Er staan 8 aflevering op Videoland 😀
Je kon toch altijd al een week vooruit kijken?
Joppie schreef:
24-07-2026 08:11
Er staan 8 aflevering op Videoland 😀
Je kon toch altijd al een week vooruit kijken?

Geen idee, vorig jaar voor het eerst gekeken en ik was vast in de veronderstelling dat je alleen de afleveringen van die week kon kijken.

Dank voor de info!
himalaya schreef:
24-07-2026 09:18
Geen idee, vorig jaar voor het eerst gekeken en ik was vast in de veronderstelling dat je alleen de afleveringen van die week kon kijken.

Dank voor de info!
De eerste afleveringen kwamen online op de dag van de eerste uitzending op tv. Logisch dus dat je nu 2 weken vooruit kan kijken. Volgende week kan je dus nog maar 1 week vooruit kijken.
Esther is ongeneeslijk ziek
https://lovereality.nl/schokkend-bb-vol ... lijk-ziek/
Tvp
OhMellie schreef:
24-07-2026 13:29
Esther is ongeneeslijk ziek
https://lovereality.nl/schokkend-bb-vol ... lijk-ziek/
Ach wat verdrietig, sluipmoordenaar ook slokdarmkanker 😢
Ik schrik er van hoe weinig Caroline blijkbaar eet(afl3) waarom zou dat zijn?

Krijg bij Eline tokkie vibes, komt misschien ook door dat verhaal met haar vorige relatie.
Flashy schreef:
25-07-2026 15:36
Ik schrik er van hoe weinig Caroline blijkbaar eet(afl3) waarom zou dat zijn?

Krijg bij Eline tokkie vibes, komt misschien ook door dat verhaal met haar vorige relatie.
Wellicht een maagverkleining? Dat zou ook verklaren waarom ze niet uit eten of terrasjes wil.
En ik schrok van de huid van Caroline. Zo vlekkerig bruin, vol rimpels, verdroogd leer-achtig.

Je ziet vaak alleen haar gezicht in close up, maar de rest van haar lijf heeft ook ernstige zonschade.
himalaya schreef:
25-07-2026 16:54
En ik schrok van de huid van Caroline. Zo vlekkerig bruin, vol rimpels, verdroogd leer-achtig.

Je ziet vaak alleen haar gezicht in close up, maar de rest van haar lijf heeft ook ernstige zonschade.
Viel mij ook op.
Ik ben nu bij aflevering vier, leuk die man erbij bij Timothy. Of hij voor zoveel tattoos gaat weet ik niet.

Ik krijg de kriebels van Nisha, weet niet waarom.
Flashy schreef:
25-07-2026 19:02
Viel mij ook op.
Ik ben nu bij aflevering vier, leuk die man erbij bij Timothy. Of hij voor zoveel tattoos gaat weet ik niet.

Ik krijg de kriebels van Nisha, weet niet waarom.
Peter schijnt dus helemaal niet zo'n leuke man te zijn. Al twee keer op staande voet ontslagen vanwege ontvreemden van kleding en leeghalen van de kluis.
OhMellie schreef:
25-07-2026 15:54
Wellicht een maagverkleining? Dat zou ook verklaren waarom ze niet uit eten of terrasjes wil.
Ik denk dat het aan haar (kunst) gebit ligt. Dat gebit is nl veel te groot ( en te wit, dat terzijde) voor haar kaak..
Dat in combinatie met de botox, maakt dat ze zo eet, ook liefst zacht voedsel.
Celine Dion in the house :lol: bij Nisha.
Joppie schreef:
25-07-2026 22:56
Celine Dion in the house :lol: bij Nisha.
Als ze maar niet gaat zingen! 😵
Brooklyn28 schreef:
25-07-2026 22:03
Ik denk dat het aan haar (kunst) gebit ligt. Dat gebit is nl veel te groot ( en te wit, dat terzijde) voor haar kaak..
Dat klinkt eigenlijk wel aannemelijker.
zwembad84 schreef:
23-07-2026 21:06
Ik was ook verbaasd te lezen dat die relatie van Eline maar 3 maanden was. Kennelijk heeft dat heel diep gezeten bij haar.

Fred is gewoon echt niet leuk tegen vrouwen waar hij het dan niet voelt. Is met die Ceciel, nu met die Monique. Dat hij er dan weer wat van vindt hoe zij met die stoel bezig is. Naar figuur.

Hoe vinden jullie de nieuwe bij Thomas? Die Naomi was geen match, dat zag je direct al. Hij vindt Mexx heel aantrekkelijk heb ik het idee. Ik vind dat ze vrij vlak overkomt. Verder leuke meid.
Als Eline heel verliefd op hem was dan hakt het er heel diep in als diegene uit je leven wordt gerukt. Dan blijf je verliefd op iemand die er niet meer is (hoorde ik eens van iemand die hetzelfde was overkomen).

Caroline's decolleté zegt mij genoeg over het zon aanbidden en doet ze nog steeds! Maar hé, whatever makes her happy!

Mexx kijkt wat angstig met haar mooie Bambi ogen. Mooi en lief, maar wel heel erg van het uiterlijk denk ik. Thomas vindt haar mooi! Naomi was lekker nuchter.
Brooklyn28 schreef:
25-07-2026 22:03
Hoezo ga je van botox minder eten?
Jankerd
Djessy schreef:
26-07-2026 09:27
Hoezo ga je van botox minder eten?
Ze eet mss niet minder, maar wel anders. De scène op het terras, waar ze een frietje of iets dergelijks in haar mond stopte, zegt genoeg. Amper kunnen kauwen en half de mond open.
Dat verklaart echt het niet goed passend gebit. Dit in combinatie met botox waar alles lekker strak van gaat staan, geen goed idee.
En ik weet waar ik over praat.
Gelukkig bij mij maar van tijdelijke aard.

Hé, maar dit is wat ik denk hè, ik was er niet bij.
Voor de rest vind ik het gewoon sneu voor haar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven