B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
woensdag 29 juli 2026 om 20:16
Tja en dan nummers uitwisselen en meteen maar even videobellenLieveMona schreef: ↑29-07-2026 09:47Ik was ook wel verrast. Niet omdat het kán, want hoe makkelijk is het tegenwoordig om iemand te vinden te vinden op social media.. Maar wel omdat het zo open en bloot werd toegegeven. Voor zover ik weet, was er altijd een verbod op van tevoren contact leggen via social media. En hoe groot is de stap tussen iemands profiel uitgebreid bestuderen en volgen en even een berichtje sturen nog?
donderdag 30 juli 2026 om 09:34
Ik heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, maar wel die daarvoor. En wat een geforceerd praatje van die Erwin, joh. Hij was bang dat ze verliefd zou worden, want HIJ voelde dat nog niet. Haha, wie neemt hij nu in de maling? Goeie reactie van Iris. Als zij hem had gewild, was hij echt niet gegaan. Maar goed, hij had het blijkbaar even nodig voor zijn ego om te doen alsof het voornamelijk van hem kwam. Alleen jammer dat heel NL er doorheen prikt
Jiry heeft iets met zijn spraak en af en toe met uitdrukkingen dat ik apart vind. Maar wel een leuke man verder. Al die tattoos hoeven van mij nooit zo en het zelf knoeien met tattoos zetten vind ik bijzonder.. maar Iris vond het hilarisch en die is echt wel van hem gecharmeerd, dus we gaan het zien.
Vraag me af hoe de weken bij Nisha Tara nu gevuld gaan worden, nu er niemand meer komt en haar keuze al vaststaat. Dat ging in een rap tempo.
Thomas vind ik saai. Mexx is een schatje, maar Thomas lijkt me gefixeerd op uiterlijk. Op een gegeven moment zei hij (over ouder worden): "Als ik niet meer die mooie Thomas ben". Excuse me? Zo knap is hij toch niet, of ligt dat aan mij? Je kunt maar blij met jezelf zijn, hoor, fijn voor hem, maar al dat gel*l over uiterlijk maakt het wel oppervlakkig.
Eline is best leuk en ik vind Kees Jan ook een enorm aardige vent. Dus ik ben best benieuwd hoe dat zich ontwikkelt.
Bij Fred vandaag een nieuwe, kijk uit naar de reactie van Yvonne, want met Monique vond ik haar niet zo leuk. Monique voelde de jaloezie goed aan, maar dat herkende Yvonne totaaaaal niet. Sure.
Al met al vind ik dit al een leuker seizoen dan dat van vorig jaar en WVL bij elkaar, geloof ik.
Jiry heeft iets met zijn spraak en af en toe met uitdrukkingen dat ik apart vind. Maar wel een leuke man verder. Al die tattoos hoeven van mij nooit zo en het zelf knoeien met tattoos zetten vind ik bijzonder.. maar Iris vond het hilarisch en die is echt wel van hem gecharmeerd, dus we gaan het zien.
Vraag me af hoe de weken bij Nisha Tara nu gevuld gaan worden, nu er niemand meer komt en haar keuze al vaststaat. Dat ging in een rap tempo.
Thomas vind ik saai. Mexx is een schatje, maar Thomas lijkt me gefixeerd op uiterlijk. Op een gegeven moment zei hij (over ouder worden): "Als ik niet meer die mooie Thomas ben". Excuse me? Zo knap is hij toch niet, of ligt dat aan mij? Je kunt maar blij met jezelf zijn, hoor, fijn voor hem, maar al dat gel*l over uiterlijk maakt het wel oppervlakkig.
Eline is best leuk en ik vind Kees Jan ook een enorm aardige vent. Dus ik ben best benieuwd hoe dat zich ontwikkelt.
Bij Fred vandaag een nieuwe, kijk uit naar de reactie van Yvonne, want met Monique vond ik haar niet zo leuk. Monique voelde de jaloezie goed aan, maar dat herkende Yvonne totaaaaal niet. Sure.
Al met al vind ik dit al een leuker seizoen dan dat van vorig jaar en WVL bij elkaar, geloof ik.
donderdag 30 juli 2026 om 09:39
Timothy schijnt een gigolobureau te hebben gehad. Hij is dus toch wel zelf ondernemend qua ideeën en dingen opzetten maar zonder dat ie er zelf zn handen voor moet laten wapperen.
https://panorama.nl/artikel/692161/bb-v ... nenbordeel
donderdag 30 juli 2026 om 09:41
OhMellie schreef: ↑30-07-2026 09:39Timothy schijnt een gigolobureau te hebben gehad. Hij is dus toch wel zelf ondernemend qua ideeën en dingen opzetten maar zonder dat ie er zelf zn handen voor moet laten wapperen.
Een onverschillige luilak is het!
Rare vibe en gesprekken ook met zijn huidige gast…
donderdag 30 juli 2026 om 10:46
Ik denk dat Wadie hard wegloopt (hoewel ik de nieuwste aflevering nog niet heb gezien). Die houdt volgens mij helemaal niet van dat platte gedoe. Daarbij is hij een fitboy en is Timothy een luie papzak.Chardonnay schreef: ↑30-07-2026 09:41Een onverschillige luilak is het!
Rare vibe en gesprekken ook met zijn huidige gast…
Ik snap ook niet dat Michaël zo warmloopt voor hem. Als ik een gokje mag wagen, denk ik wel dat die 2 weleens samen zouden kunnen eindigen.
donderdag 30 juli 2026 om 12:07
donderdag 30 juli 2026 om 12:31
Ik vind Timothy eigenlijk wel leuk. Ik denk dat hij lang niet zo lui is als hij zich voordoet, en overigens ook lang niet zo oppervlakkig. Ook stond het mij wel aan dat hij niet erg in ging op de flirterette van die Wadie. Ik denk dan ook dat hij het serieus voor heeft met Michael en ik snap die combinatie wel.
Paul vind ik geen leuke man. Ik vind hem enorm needy en ik geloof er geen bal van dat je 2 jaar na het overlijden van je vrouw alweer echt klaar bent voor een nieuwe relatie. Ik las een column van 1 van zijn dochters die stelde dat haar vader er echt aan toe is en dat zijn dochters hem ook een nieuwe vrouw gunnen, maar ik denk dan: fijn dat hij eraan toe is (dat geloof ik wel, ik vind hem een schoolvoorbeeld van een man die niet alleen kan zijn), maar wat heb jij een nieuwe vrouw eigenlijk te bieden? Ik vond Josseline geen leuke vrouw, maar begreep haar irritatie wel. Als een simpele vraag over hobby's al te diepgaand is, dan ben je snel klaar met "elkaar leren kennen".
Paul vind ik geen leuke man. Ik vind hem enorm needy en ik geloof er geen bal van dat je 2 jaar na het overlijden van je vrouw alweer echt klaar bent voor een nieuwe relatie. Ik las een column van 1 van zijn dochters die stelde dat haar vader er echt aan toe is en dat zijn dochters hem ook een nieuwe vrouw gunnen, maar ik denk dan: fijn dat hij eraan toe is (dat geloof ik wel, ik vind hem een schoolvoorbeeld van een man die niet alleen kan zijn), maar wat heb jij een nieuwe vrouw eigenlijk te bieden? Ik vond Josseline geen leuke vrouw, maar begreep haar irritatie wel. Als een simpele vraag over hobby's al te diepgaand is, dan ben je snel klaar met "elkaar leren kennen".
donderdag 30 juli 2026 om 12:45
MissUnderstood schreef: ↑30-07-2026 12:31Paul vind ik geen leuke man. Ik vind hem enorm needy en ik geloof er geen bal van dat je 2 jaar na het overlijden van je vrouw alweer echt klaar bent voor een nieuwe relatie. Ik las een column van 1 van zijn dochters die stelde dat haar vader er echt aan toe is en dat zijn dochters hem ook een nieuwe vrouw gunnen, maar ik denk dan: fijn dat hij eraan toe is (dat geloof ik wel, ik vind hem een schoolvoorbeeld van een man die niet alleen kan zijn), maar wat heb jij een nieuwe vrouw eigenlijk te bieden? Ik vond Josseline geen leuke vrouw, maar begreep haar irritatie wel. Als een simpele vraag over hobby's al te diepgaand is, dan ben je snel klaar met "elkaar leren kennen".
Nou dat. ‘Pleasend’, alsof hij bang is om een fout antwoord te geven. En zoiets als ‘ik wil het mijn vrouw naar de zin maken’, daar droog je toch spontaan van op? Je hebt toch ook de afgelopen 2 jaar zelf dingen gedaan, vond je verbleek om naar een wijn proeverij te gaan, een pubquiz te doen, de tuin te reorganiseren? IETS.
Ik zou zo iebel worden van zo’n man en ter plekke besluiten dat dit hem niet ging worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 30 juli 2026 om 14:12
Bij mij inderdaad ook geen goede vibe of energie, en inderdaad ook iets dat ik niet helemaal kan plaatsen. Vooral op een aantal momenten met Suus vond ik het erg opvallend. Geen fijne sfeer of reactie (soms ook non-verbaal) bij haar. Ik weet niet of we de echte Lieske zien, beetje het gevoel van meerdere gezichten of twijfel over intenties (vindt ze echt Nisha direct zo leuk of meer het makkelijke en fijne leventje dat ze daar kan krijgen).
Maar hopelijk heb ik het helemaal mis.
Nisha is wel direct verblind door uiterlijk en aantrekkingskracht puur op fysiek vlak. Ze was direct al verliefd; toen ze elkaar nog amper gesproken hadden.
Don’t grow up, it’s a trap
donderdag 30 juli 2026 om 14:16
Ik vind die twee allebei tot nu maar heel oppervlakkig in hun gesprekken; dus dat matcht dan wel. Beetje decadent doen, kaviaar eten en champagne drinken en op bootjes varen en praten over hoe lekker dat allemaal is. Weinig diepgang.LieveMona schreef: ↑30-07-2026 10:46Ik denk dat Wadie hard wegloopt (hoewel ik de nieuwste aflevering nog niet heb gezien). Die houdt volgens mij helemaal niet van dat platte gedoe. Daarbij is hij een fitboy en is Timothy een luie papzak.
Ik snap ook niet dat Michaël zo warmloopt voor hem. Als ik een gokje mag wagen, denk ik wel dat die 2 weleens samen zouden kunnen eindigen.
donderdag 30 juli 2026 om 14:20
Nou… ik vond dat ook maar apart. Als je dat inderdaad al te snel en te diepgaand vindt…MissUnderstood schreef: ↑30-07-2026 12:31
Ik vond Josseline geen leuke vrouw, maar begreep haar irritatie wel. Als een simpele vraag over hobby's al te diepgaand is, dan ben je snel klaar met "elkaar leren kennen".
donderdag 30 juli 2026 om 14:30
Grappig. Ik erger me juist zo dood aan Fred dat ik er amper naar kan kijken en alleen maar met mijn ogen zit te rollen. Vind het echt een afschuwelijke man.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑30-07-2026 14:26Toch vind ik Fred het leukst om te volgen, door dat eigenzinnige. Caroline en Iris ook erg leuk. Thomas en Eline het minst interessant.
Ook weer tegen Yvonne over dat gesprek met de kassamedewerkster. De kritiek daarop. Als het niet je ding is; trek je conclusie. Ga niet proberen iemand te veranderen. Als ik Yvonne was geweest was ik direct weg gegaan.
donderdag 30 juli 2026 om 14:32
En dat gesprek stelde helemaal niet veel voor. Hij doet net alsof ze haar hele levensverhaal gedeeld had. Terwijl hij het volgens mij inderdaad helemaal niet had verstaan. Yvonne reageerde er eigenlijk heel goed op, alleen had ze beter haar conclusie kunnen trekken en haar spullen kunnen pakken.
donderdag 30 juli 2026 om 14:35
Miss-Pippi schreef: ↑30-07-2026 14:32En dat gesprek stelde helemaal niet veel voor. Hij doet net alsof ze haar hele levensverhaal gedeeld had. Terwijl hij het volgens mij inderdaad helemaal niet had verstaan. Yvonne reageerde er eigenlijk heel goed op, alleen had ze beter haar conclusie kunnen trekken en haar spullen kunnen pakken.
Waarschijnlijk was hij daar gepikeerd over. Dat zij het waagde om in het Spaans te praten, wat hij niet verstond. De Oppergod Fred. Schande!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 30 juli 2026 om 15:07
donderdag 30 juli 2026 om 17:58
Ik denk dat Yvonne zelf besluit om weg te gaan. Tenminste, zoals ze vandaag sprak kwam dat toch minder hoteldebotel verliefd over. En de voorstukjes voor maandag zagen er ook niet uit alsof het pais en vree is.
Wat me wel steeds verbaasd, ook in eerdere seizoenen, zijn die zelfbenoemde zogenaamde "kunstenaars". Kijk maar naar Fred die verf over een parasol en een stoel giet alsof het een kunstwerk van Rembrandt is.
Wat me wel steeds verbaasd, ook in eerdere seizoenen, zijn die zelfbenoemde zogenaamde "kunstenaars". Kijk maar naar Fred die verf over een parasol en een stoel giet alsof het een kunstwerk van Rembrandt is.
donderdag 30 juli 2026 om 18:01
Ik vind Fred ook irritant en eng. Begrijp niet dat vrouwen hem charmant vinden.Miss-Pippi schreef: ↑30-07-2026 14:30Grappig. Ik erger me juist zo dood aan Fred dat ik er amper naar kan kijken en alleen maar met mijn ogen zit te rollen. Vind het echt een afschuwelijke man.
Ook weer tegen Yvonne over dat gesprek met de kassamedewerkster. De kritiek daarop. Als het niet je ding is; trek je conclusie. Ga niet proberen iemand te veranderen. Als ik Yvonne was geweest was ik direct weg gegaan.
donderdag 30 juli 2026 om 18:41
Ik ben ook blij dat ze nu gaat inzien dat ie echt niet leuk is.Miss-Pippi schreef: ↑30-07-2026 14:32En dat gesprek stelde helemaal niet veel voor. Hij doet net alsof ze haar hele levensverhaal gedeeld had. Terwijl hij het volgens mij inderdaad helemaal niet had verstaan. Yvonne reageerde er eigenlijk heel goed op, alleen had ze beter haar conclusie kunnen trekken en haar spullen kunnen pakken.
donderdag 30 juli 2026 om 19:22
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die Fred dus wel intrigerend vind. Ik begrijp waarom anderen hem zo lomp vinden, maar op een of andere manier stoort het me niet. Hij heeft wel de neiging zich als leermeester op te stellen, dus denk dat ie wel een vrouw nodig heeft die hem op zijn plaats zet. Vond het goed van Yvonne dat ze van zich afbeet. Die nieuwe werkt me nu al op de zenuwen. Lijkt me verschrikkelijk als ik daar nog weken naar moet kijken.
Thomas en Mexxx vind ik juist wel diepgang hebben. Daar gaat het tenminste ergens over een op een heel natuurlijke manier. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkelt.
Gotta love Caroline. Heerlijk om te zien! Blij dat Carolie weg is. Arie is denk ik vooral vriendschap.
Nisha Tara ook leuk. Benieuwd hoe het met Lieske gaat. Ook vooral benieuwd hoe dit nog weken interessant gaat blijven voor de kijker als dit ze allemaal zijn.
Timothy is enorm lui, maar begin ik steeds grappiger te vinden. Dus vind de verhaallijn wel leuk.
Iris vind ik dood en doodsaai. Ze is een heel leuke vrouw, maar het kan me niet boeien en ik vind haar nerveus. Die Jiry heeft ook iets raars, dus hoop daar nog een leuke man komt.
Paul is superlief! Te lief. Inderdaad een kameleon. Ik zou dat verschrikkelijk vinden. Haar hobby's worden mijn hobby's.... Ja dag. En vond m ook moeilijk reageren op die normale vraag van Josseline.
Eline, eigenlijk niet veel over te zeggen. Wel prima om te kijken.
Thomas en Mexxx vind ik juist wel diepgang hebben. Daar gaat het tenminste ergens over een op een heel natuurlijke manier. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkelt.
Gotta love Caroline. Heerlijk om te zien! Blij dat Carolie weg is. Arie is denk ik vooral vriendschap.
Nisha Tara ook leuk. Benieuwd hoe het met Lieske gaat. Ook vooral benieuwd hoe dit nog weken interessant gaat blijven voor de kijker als dit ze allemaal zijn.
Timothy is enorm lui, maar begin ik steeds grappiger te vinden. Dus vind de verhaallijn wel leuk.
Iris vind ik dood en doodsaai. Ze is een heel leuke vrouw, maar het kan me niet boeien en ik vind haar nerveus. Die Jiry heeft ook iets raars, dus hoop daar nog een leuke man komt.
Paul is superlief! Te lief. Inderdaad een kameleon. Ik zou dat verschrikkelijk vinden. Haar hobby's worden mijn hobby's.... Ja dag. En vond m ook moeilijk reageren op die normale vraag van Josseline.
Eline, eigenlijk niet veel over te zeggen. Wel prima om te kijken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in