Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1550 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma
pelle wijzigde dit bericht op 14-08-2026 15:20
68.90% gewijzigd
vivapimpelmees schreef:
28-07-2026 15:05
Wat een leuke nieuwe mannen. Iris ging er helemaal van stotteren. En dat ze Edwin niet meteen wegstuurde na hun aanvaring begrijp ik niet.
Kees Jan is ook super leuk maar ik begrijp heel goed dat Eline moest slikken toen het over zijn gezondheid ging.

Begin al wat langer minder enthousiast te zijn over Paul. Te afhankelijk en teveel een pleaser. En wat een moeilijk gedoe als iemand vraagt naar je hobby's.

Lieske is prachtig. Denk dat Suus wel snel inziet dat ze er voor spek en bonen zit nu.

Ik ben denk ik 1 van de weinigen die Timothy wel leuk vind. Natuurlijk is het een patser maar hij is niet dom en hij is ook echt serieus met Michaël.
Ik vind hem ook wel leuk. Geen moeite mee.
Ik las trouwens gisteren ergens op Insta dat er online over Thomas genoeg te vinden is. Wel 18+ content. Ik voel niet de behoefte om dat te checken.
mienbillekesjeuken schreef:
28-07-2026 16:05
O goodie, deze ook weer. Raar mens. Toch ook met een dubbele agenda binnengekomen blijkt hier wel uit. En echt wel dat het gek is als je binnen het uur al met een vreemde over de dood van haar moeder begint. Dat ze dat niet snapt.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 55106.html
Zit achter betaalmuur.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
vivapimpelmees schreef:
28-07-2026 18:12
Ik las trouwens gisteren ergens op Insta dat er online over Thomas genoeg te vinden is. Wel 18+ content. Ik voel niet de behoefte om dat te checken.
Nee, gaat om een deelnemer die bij hem komt, is een nogal misleidende kop, maar gaat niet om hem: 'Juicy: deze date van ‘B&B vol liefde’-Thomas is actief op een 18+-platform'
Tvp
Waarom slaapt die Coralie steeds? Ik had hem er meteen uitgezet. Hoef geen klaploper. Tenzij ziek of jetlag, maar dat laatste lijkt mij niet.
Dat gesprek van Paul en Josseline verloopt voor geen meter. Denk dat zij ook wel een stevig persoon is. Volgens mij paste die Helan wel goed bij hem. Josseline is iig geen match.

En idd, Edwin. Plaat voor zn hoofd.
Paul en Josseline halen in ieder geval niet het beste in elkaar naar boven.

Lieske bij Nisha vind ik heel leuk overkomen.
Volgens mij een goede match.

Eline met die nieuwe vind ik ook wel leuk.
Ik snapte wel een beetje wat Paul probeerde te zeggen over de diepte pas in als je gevoelens voor iemand ontwikkelt (hij zei ergens ook dat hij eerst voor een vrouw moest vallen), maar aan de andere kant: hoe ontwikkel je gevoelens en val je voor iemand als je nog helemaal niets over iemand weet? Nou ja, misschien zoals Nisha Tara en Lieske, die meteen helemaal hoteldebotel lijken te zijn.

En wat Paul betreft: zo diep zijn vragen over wat je graag doet, nou ook weer niet. Heel bijzonder dat je antwoord dan is dat je je schikt naar de liefhebberijen van je partner.
Die vrouw die hij wegstuurde (heel even een black out wat haar naam betreft) had hem best goed door. Hij heeft een vrouw nodig die hem rondcommandeert, die hem vertelt wat hij moet doen en wat hij leuk moet vinden. Had hij zich niet opgegeven omdat hij van zijn overleden vrouw snel iemand moest zoeken? Zeg hiermee niet per se iets over haar, hoor, maar wel over Paul die iets doet omdat een ander dat blijkbaar wil(de).

En nog even terug naar Lieske bij Nisha Tara, die vind ik ook wel wat apart, hoor. Meteen zo in de wolken en een beetje flemerig. Toen Suus vroeg of ze ook een geverfde broek wilde, keek ze alsof ze water zag branden en schudde zo heel kinderlijk van 'nee'.
Maar goed. Die leuke, nuchtere, normale Suus heeft straks het nakijken. Want Nisha is sinds de eerste blik op Lieske verkocht. Zat haar al maanden in de gaten te houden op Insta.
Het is misschien een beetje naïef van mij maar ik wist niet dat ze elkaar van tevoren al op social media konden opzoeken.
Ik dacht altijd dat enkel elkaars filmpje hadden gezien en dan verder gewoon moesten afwachten tot ze elkaar in het echt zagen.
Want nu heeft Nisha Tara al een heel beeld opgebouwd door de instagram van Liesje.
"Je zit in de weg".. sjezus het zal je maar gezegd worden 😳
Wat is die Edwin een sukkel ook nu weer met dat weg gaan. Iris heeft dat wel goed door. Vond ik van Monique bij Fred ook. Het zijn intelligente vrouwen, ze laten dat vreemde gedrag mooi bij de mannen zelf.
En toch is er iets met die Thomas, kan er de vinger niet helemaal op leggen. Voordat ik zijn dates zag dacht ik trouwens dat hij gay was.

Paul is, zoals we in eerdere seizoenen ook wel hebben gezien bij een aantal mannen, gewoon op zoek naar een vrouw. Beetje zorgend type, mooi meegenomen als ze er ook nog een beetje knap uit ziet. Klinkt wat oneerbiedig maar dat denk ik echt, hij is ook niet oprecht geïnteresseerd in zijn dates.
La_Galette schreef:
29-07-2026 08:36
En toch is er iets met die Thomas, kan er de vinger niet helemaal op leggen. Voordat ik zijn dates zag dacht ik trouwens dat hij gay was.
Heb ik dus ook.
Ik denk dat Thomas vooral verliefd is op Thomas.
Where is my mind?
Blij dat die kleinerende Edwin weg is bij Iris.. Gelukkig had ze het snel door!

En Thomas…. Wat oppervlakkig allemaal met Mex. Het gaat alleen maar over uiterlijk en vrij weinig diepgang.

(Ik krijg een beetje de bibbers van hem. Hij komt op mij een beetje over als zo’n “oudere” fuckboy - goed dat Mex even wat kritische vragen stelde)
Bij Nisha is het dan nu dus al duidelijk. Of zou het programma nog wat in petto hebben?
Thomas vindt haar super aantrekkelijk. Ik weet niet of er iets mis is met hem. Je hebt wel vaker mannen die veel meer tijd nodig hebben om wat volwassen te worden. En hij zal ook zn verleden hebben. Ik vind hem niet vreemd.
Teeejamo schreef:
29-07-2026 07:31
Het is misschien een beetje naïef van mij maar ik wist niet dat ze elkaar van tevoren al op social media konden opzoeken.
Ik dacht altijd dat enkel elkaars filmpje hadden gezien en dan verder gewoon moesten afwachten tot ze elkaar in het echt zagen.
Want nu heeft Nisha Tara al een heel beeld opgebouwd door de instagram van Liesje.
Ik was ook wel verrast. Niet omdat het kán, want hoe makkelijk is het tegenwoordig om iemand te vinden te vinden op social media.. Maar wel omdat het zo open en bloot werd toegegeven. Voor zover ik weet, was er altijd een verbod op van tevoren contact leggen via social media. En hoe groot is de stap tussen iemands profiel uitgebreid bestuderen en volgen en even een berichtje sturen nog?
Teeejamo schreef:
29-07-2026 07:31
Dat dacht ik dus ook eerst maar een paar jaar geleden (bij Mount Joy of zo) kwam ook naar voren dat hij haar al uitgebreid bestudeerd had op instagram en volgens mij ook al contact geweest.

Mysterie wat betreft de fascinatie voor vrouwen die bomen omzagen ook gelijk opgelost (je zag even snel op het profiel van die Liesje dat ze een boom om zaagde).
Marathonloopster schreef:
29-07-2026 07:46
"Je zit in de weg".. sjezus het zal je maar gezegd worden 😳
Die heb ik even gemist. Wie zei dat tegen wie?
Chardonnay schreef:
29-07-2026 08:47
Blij dat die kleinerende Edwin weg is bij Iris.. Gelukkig had ze het snel door!

En Thomas…. Wat oppervlakkig allemaal met Mex. Het gaat alleen maar over uiterlijk en vrij weinig diepgang.

(Ik krijg een beetje de bibbers van hem. Hij komt op mij een beetje over als zo’n “oudere” fuckboy - goed dat Mex even wat kritische vragen stelde)
Ik vind Mexx veel te leuk en authentiek voor Thomas
Ik zat me steeds af te vragen waar Fred me aan doet denken.. en ineens schiet het me te binnen!

Stitches!! Die enge clown.
(Op kinderfeestjes en met zijn gekke auto’tje)
Zal het door zijn kapsel komen? 😜 en ben ik de enige die dit ziet?
Hèhè Edwin weg. Die zien we gelukkig niet meer.
Ik vind Lieske niet leuk. Kan mijn vinger er niet op leggen maar ze heeft iets stiekems, achter de ellebogen, over zich.
Bij Eline gaat het er leuk aan toe.
Bij Thomas ook weer een massage. Vorig jaar was het yoga wat de klok sloeg.
MissJoose2 schreef:
29-07-2026 09:58
Die heb ik even gemist. Wie zei dat tegen wie?
Fred tegen Monique..
LieveMona schreef:
29-07-2026 00:16
Ik snapte wel een beetje wat Paul probeerde te zeggen over de diepte pas in als je gevoelens voor iemand ontwikkelt (hij zei ergens ook dat hij eerst voor een vrouw moest vallen), maar aan de andere kant: hoe ontwikkel je gevoelens en val je voor iemand als je nog helemaal niets over iemand weet? Nou ja, misschien zoals Nisha Tara en Lieske, die meteen helemaal hoteldebotel lijken te zijn.
En dan is de kans groot dat je er gaandeweg achter komt dat je op wat chemie na helemaal niks hebt en je niet bij elkaar past omdat je totaal verschillende interesses hebt of gewoon helemaal anders in het leven staat. Dan kan het met die chemie ook heel snel weer afgelopen zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven