Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
MarindaH schreef:
25-04-2020 19:43
Ik dacht dat ik de laatste was die van analoog naar digitaal was gegaan...

Wij hebben een Humax-kastje waarop we ongeveer alles opnemen. We kijken dan waar we zin in hebben op een willekeurig tijdstip. Werkt voor ons perfect (behalve in het geval van een ongeplande onderbreking in dit geval). Zijn we nu erg ouderwets?
Ik ken best veel mensen die het zo doen eigenlijk.
pipootje schreef:
25-04-2020 18:54
" not done" nogal. Niet iedereen heeft behoefte aan andere gasten hoor.
Dan moet je niet naar een B & B gaan, want dan is de kans groot. Kun je beter een hotel boeken. En aan een klaptafel onder een schuin dak in een muffe slaaplucht vind ik not done.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
25-04-2020 20:07
Die 165,- was ook voor ‘de beleving’ hè? :P

En zouden die heerlijk warme sloffen dan bij de hut horen? Dat jij de sloffen van de vorige gast met zweetvoeten en een schimmelnagel aan moeten?
En hoe zou je dat moeten doen met de verschillende maten?
Nee joh... de bonus is dat als je in de ochtend met je blote voeten op het koude zeil een kop koffie staat te drinken in je dure sleurhut, je zomaar opeens gastheer Lucas naakt tussen het vee ziet dartelen... (hij vertelde toch zelf dat hij graag naakt door de tuin wilde lopen?). Heb je gelijk geen trek meer in het ontbijt, denk ik, als je hem naakt gezien hebt, dus dat is dan ook geregeld.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
ClaireUnderwood schreef:
26-04-2020 08:52
Dan moet je niet naar een B & B gaan, want dan is de kans groot. Kun je beter een hotel boeken. En aan een klaptafel onder een schuin dak in een muffe slaaplucht vind ik not done.
Nou genoeg b&b’s waar een aparte eetruimte is maar goed daar zou ik op selecteren evenals apart sanitair .
Alle reacties Link kopieren Quote
Hm blijkbaar heb ik wat gemist. Straks maar even terugkijken dan.
Voor 165 wil ik met 2 personen een heel weekend weg zijn en zelfs dat vind ik dan al duur.
herfstappeltaart schreef:
26-04-2020 08:16
Wij hebben een Humax-kastje waarop we ongeveer alles opnemen. We kijken dan waar we zin in hebben op een willekeurig tijdstip. Werkt voor ons perfect (behalve in het geval van een ongeplande onderbreking in dit geval). Zijn we nu erg ouderwets?
Ik ken best veel mensen die het zo doen eigenlijk.
Ligt eraan welke zender. Ned 1-2-3 heeft geen reclame dus kijk ik terug via de gids zeg maar. De overige zenders neem ik op, want met terug kijken via de gids kan je de reclame niet doorspoelen >:-(
pejeka schreef:
26-04-2020 09:25
Nee joh... de bonus is dat als je in de ochtend met je blote voeten op het koude zeil een kop koffie staat te drinken in je dure sleurhut, je zomaar opeens gastheer Lucas naakt tussen het vee ziet dartelen... (hij vertelde toch zelf dat hij graag naakt door de tuin wilde lopen?). Heb je gelijk geen trek meer in het ontbijt, denk ik, als je hem naakt gezien hebt, dus dat is dan ook geregeld.
Nee, hij vertelde dat hij het een fijn idee vond dat dat kon in hun tuin zonder dat anderen het zouden zien. Hij zei er ook nog bij dat hij die behoefte verder niet had.
Yildizlar schreef:
26-04-2020 10:37
Nou genoeg b&b’s waar een aparte eetruimte is maar goed daar zou ik op selecteren evenals apart sanitair .
Precies, dat bedoel ik ook. Dat de kans groot is dat je met andere gasten zit omdat er een aparte eetruimte is.
ClaireUnderwood schreef:
26-04-2020 10:51
Precies, dat bedoel ik ook. Dat de kans groot is dat je met andere gasten zit omdat er een aparte eetruimte is.
Ja sorry zie nu waar jij op reageerde
Alle reacties Link kopieren Quote
herfstappeltaart schreef:
26-04-2020 08:16
Wij hebben een Humax-kastje waarop we ongeveer alles opnemen. We kijken dan waar we zin in hebben op een willekeurig tijdstip. Werkt voor ons perfect (behalve in het geval van een ongeplande onderbreking in dit geval). Zijn we nu erg ouderwets?
Ik ken best veel mensen die het zo doen eigenlijk.

O maar dan kan je toch gewoon digitaal terugkijken? Kan nu ook nog.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
26-04-2020 11:35
O maar dan kan je toch gewoon digitaal terugkijken? Kan nu ook nog.
Ik heb net geprobeerd terug te kijken, maar het programma is niet voor replay vrijgegeven. Je kunt het alleen met een NPO-startabonnement terugkijken en ik vertik het om zo'n abonnement aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fizz schreef:
26-04-2020 19:24
Ik heb net geprobeerd terug te kijken, maar het programma is niet voor replay vrijgegeven. Je kunt het alleen met een NPO-startabonnement terugkijken en ik vertik het om zo'n abonnement aan te schaffen.
Deze link doet het gewoon zonder betalen :)
http://www.npostart.nl/bed-breakfast/24 ... W_04562082
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
26-04-2020 19:37
Deze link doet het gewoon zonder betalen :)
http://www.npostart.nl/bed-breakfast/24 ... W_04562082
Super, dank je wel! Ik ga hem gelijk kijken op mijn laptop!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie had er nu gewonnen, want het einde van de aflevering is helaas niet terug te zien. De uitzending stopt voortijdig.

Wel suf als je zoveel geld betaalt voor een overnachting in een stacaravan en dan nog je schoenen uit moet doen. Voor zoveel geld kun je er naderhand toch wel even een dweil doorheen halen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fizz schreef:
26-04-2020 19:24
Ik heb net geprobeerd terug te kijken, maar het programma is niet voor replay vrijgegeven. Je kunt het alleen met een NPO-startabonnement terugkijken en ik vertik het om zo'n abonnement aan te schaffen.

Maar je hebt geen digitale tv dan? Dan kan je terugkijken, of online bij npogemist. Zie alleen wel dat echt de laatste minuut ofzo er niet op staat, heel suf! De winnaar won met 1 procent verschil (verder in wit), maar

ik weet niet meer wie dat was, alleen dat de 165 euro-caravan onderaan eindigde!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
26-04-2020 22:08
Maar je hebt geen digitale tv dan? Dan kan je terugkijken, of online bij npogemist. Zie alleen wel dat echt de laatste minuut ofzo er niet op staat, heel suf! De winnaar won met 1 procent verschil (verder in wit), maar

ik weet niet meer wie dat was, alleen dat de 165 euro-caravan onderaan eindigde!
Op digitale tv kon ik hem niet terugkijken en ik heb daarom de hier geplaatste link gebruikt en op mijn laptop gekeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de eerste aflevering in Friesland in die omgebouwde kerk, eentje waar ze met de boot heen moesten en in Alkmaar. Zagen er alledrie leuk uit.

Dadelijk die waar jullie het over hadden.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
25-04-2020 19:43
Ik dacht dat ik de laatste was die van analoog naar digitaal was gegaan...
Nee hoor, ik moet nog.... 😝 Kan niet kiezen tussen providers. Maar ik kijk toch meer Netflix, YouTube en programma gemist, dus mis niets (behalve het einde van deze aflevering....)
Nu on topic:
Het irriteerde mij heel erg dat het laatste stel het steeds over beestjes hadden in plaats van dieren. Ik zag een hoop kakkerlakken, torren en pissebedden voor me, maar dat was gelukkig anders. Geeft wel aan dat ze er niets mee hebben, dus alleen uit commerciële overwegingen aangeschaft. Geen sympathiek stel. Vond Hindeloopen wel heel lief en het eerste stel was lekker enthousiast en eerlijk 👍🏻.
Ben benieuwd wie er gewonnen hebben...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het einde dus ook niet gezien want ook bij uitzending gemist was het einde afgekapt.
dolfje schreef:
27-04-2020 21:27
Ik heb het einde dus ook niet gezien want ook bij uitzending gemist was het einde afgekapt.

Ik heb nog gekeken via omroep Max maar inderdaad het allerlaatste fragment ontbrak. Beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat stel met het allegaartje aan inrichting had gewonnen. Alleen door de prijs, denk ik. Vond ik zelf de minst leuke b&b.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
29-04-2020 18:37
Dat stel met het allegaartje aan inrichting had gewonnen. Alleen door de prijs, denk ik. Vond ik zelf de minst leuke b&b.

Bedankt. Vond ik ook niet de leukste.
Alle reacties Link kopieren Quote
Juist zo'n allegaartje aan inrichting zou mij aanspreken. Het is een B&B hè, niet een vijfsterrenhotel, ook al proberen sommige eigenaren dat ervan te maken. Als ik voor een B&B zou kiezen zou ik het juist leuk vinden gewoon de meubels van oma of de meubels van hun trouwen terug te vinden in mijn kamer, en een netjes betegelde badkamer met een nette schone wastafel zou ik prima vinden, dan zit ik echt niet te soebatten over al dan niet een travertijnen vloer of de nieuwste spiegelglazen douchecabine. Of over een andere futiliteit. Ga dan lekker in het Hilton zitten, zou ik zeggen. Zo lang ik in een B&B een goed en schoon bed zou hebben en een schone (eenvoudige) badkamer, zou ik het prima vinden. En dan zal het me jeuken of de meubels van de kringloop komen of van Jan des Bouvrie.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
29-04-2020 19:08
Juist zo'n allegaartje aan inrichting zou mij aanspreken. Het is een B&B hè, niet een vijfsterrenhotel, ook al proberen sommige eigenaren dat ervan te maken. Als ik voor een B&B zou kiezen zou ik het juist leuk vinden gewoon de meubels van oma of de meubels van hun trouwen terug te vinden in mijn kamer, en een netjes betegelde badkamer met een nette schone wastafel zou ik prima vinden, dan zit ik echt niet te soebatten over al dan niet een travertijnen vloer of de nieuwste spiegelglazen douchecabine. Of over een andere futiliteit. Ga dan lekker in het Hilton zitten, zou ik zeggen. Zo lang ik in een B&B een goed en schoon bed zou hebben en een schone (eenvoudige) badkamer, zou ik het prima vinden. En dan zal het me jeuken of de meubels van de kringloop komen of van Jan des Bouvrie.

Het gaat mij om de sfeer, niet om designmeubels o.i.d. En die sfeer vind ik bij de één stukken leuker dan bij de ander. Heeft voor mij niks met luxe te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
herfstappeltaart schreef:
29-04-2020 19:10
Het gaat mij om de sfeer, niet om designmeubels o.i.d. En die sfeer vind ik bij de één stukken leuker dan bij de ander. Heeft voor mij niks met luxe te maken.
Mij ook. De sfeer van een B&B zou voor mij zijn dat je je als het ware voelt alsof je overnacht in de logeerkamer, waar, zoals in alle logeerkamers, gewoon de oude linnenkast van oma staat met de keukenstoelen en een oud laag kastje dat ooit in de woonkamer stond, maar nu is verbannen naar het logeerverblijf. Dat je dus echt het gevoel hebt bij mensen thuis, tussen hun (familie)spullen, te overnachten. Maar soms zie je dat ze zo'n kamer helemaal hebben opgetuigd met splinternieuw meubilair en een badkamer erbij met marmer en design en weet ik wat nog maar, en dan mis ik de sfeer van een B&B, dan is het niks anders dan een hotelkamer.

In een B&B wil ik eigenlijk hetzelfde idee hebben alsof ik bij mijn tante thuis overnacht, zeg maar. Schoon en netjes, maar wel gewoon de logeerkamer.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven