cheat on me , rtl 5

vrijdag 1 maart 2013 om 18:02
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.

maandag 18 maart 2013 om 20:41
quote:wittelelie143 schreef op 18 maart 2013 @ 19:02:
Vanavond trash ik gezellig met jullie mee:-). Ik denk trouwens dat de relatie van Charissa en Jamie (wat een heerlijk ding#bloos bloos) nep is.
heb je inside information? Ik smul van roddels hoor kom maar op.
allemaal
Ik ging echt sprinten vanaf de sportschool terwijl ik angstig bedacht dat ik misschien een tantrum van Sjaris zou missen.
Vanavond trash ik gezellig met jullie mee:-). Ik denk trouwens dat de relatie van Charissa en Jamie (wat een heerlijk ding#bloos bloos) nep is.
heb je inside information? Ik smul van roddels hoor kom maar op.
allemaal
Ik ging echt sprinten vanaf de sportschool terwijl ik angstig bedacht dat ik misschien een tantrum van Sjaris zou missen.

maandag 18 maart 2013 om 20:59
Yellow helaas niet. Ik smul er ook van. hihi. Ik vind Charissa beetjd te dik bovenop en vorig week met de lapdance. Jamie kwam heel goed weg met die lapdance, maar ineens kreeg dat meisje een lapdance van Jamie. Het was een heerlijk gezicht, daar niet van, maar qua spel hoefde hij haar geen lapdance te geven. Charissa heb ik vroeger weleens zien entertainen in een club.