Entertainment alle pijlers

Comedy series op Netflix

28-11-2015 17:20 45 berichten
Wie heeft er tips?

Ik kijk erg veel series op Netflix. Heb net Modern family en New girl af gekeken.

Wat zijn leuke series in deze stijlen?

Verder erg gek op Scandinavische thrillers, series als call the midwife, downton abbey, mr Selfridge, Sherlock etc Ik vind alleen weinig comedy. Hopelijk binnenkort alle series van Friends
Ohja Weeds gezien.. Mennnn wat irriteerde die moeder mij tijdens het laatste seizoen. Echt uitgezeten om het maar af te kijken, om het einde te zien.

Suits, aan begonnen maar op de een of andere manier mee gestopt. Vind ik zelf ook niet echt in de comedy categorie vallen.
quote:Troelalaaaa schreef op 28 november 2015 @ 18:50:

PLL is geen comedie idd.

Fijn dat in Januari nieuw seizoen komt. Ik hoor nog eens wat zeg!Op deze site staat veel over nieuwe series en series die verdwijnen. http://www.netflix-nederl ... hijnen-series-op-netflix/
Alle reacties Link kopieren
The unbreakable kimmy schmidt: hilarisch!
quote:elninjaa schreef op 28 november 2015 @ 19:01:

The unbreakable kimmy schmidt: hilarisch!Ik vond het concept erg leuk klinken maar de serie vreselijk tegenvallen.
quote:Krulliebollie73 schreef op 28 november 2015 @ 19:06:

[...]

Ik vond het concept erg leuk klinken maar de serie vreselijk tegenvallen.Ik ook. Vond er niets grappigs aan. Maar smaken verschillen
Niemand heeft Lilyhammer nog genoemd! Fantastisch vond ik die, vooral in de donkere dagen 🙃
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Het is al gezegd hoor dus dit voegt niks toe, maar wat was Rita een geweldige serie. Geweldig echt. Ik kon wel huilen toen ik van de week per ongeluk Ned 1 of 2 ofzo aan had staan en zag dat ze een hele slechte remake hadden gemaakt. Nou ja heb het niet gekeken hoor maar Rita is gewoon niet te evenaren. Alle remakes kunnen alleen maar slechter zijn.

Nou, nu weer in topic. Ik heb één afl gezien van Master of None (ook al genoemd), was best grappig denk ik. Verder kijk ik ook nog drop dead diva maar ben er geen hele grote fan van.
Een remake van Rita? Innhet nederlands? Is dat net zo erg als de remake van Modern Family van Linda de Mol. Dat vond ik echt tenenkrommend slecht.

Lilyhammer, nooit gedacht dat het humor was. Ik ga het checken.
Ik kan die Nederlandse series per definitie niet aanzien. Heb dit dus ook niet gekeken maar dat komt dus ook omdat ik Rita zo steengoed vond. Het heet Tessa, die Nederlandse versie.

Nederlandse modern family ken ik Godzijdank niet.
New Girl!
Ik heb unbreakable in 1 weekend uitgekeken. Geweldig flauw!
.... kimmy schmidt

Ben even de hele titel kwijt maar die was echt heel leuk! Kan niet wachten op deel 2
If you can dream it you can do it
quote:Poof schreef op 28 november 2015 @ 17:38:

Frankie & Grace is geweldig!Ja vond ik ook.
Omdat ie al vaker benoemd was op Viva heb ik een tijdje terug Rita opgezet, maar ik vond er geen bal aan.

brooklyn 99 vind ik erg leuk
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2015 @ 18:02:

[...]

Ik wel.

Dramady.Eerder comedy met een klein serieus randje.
Begonnen aan How i Met your mother.. 3 afleveringen gezien. Gaan we de moeder nog ontmoeten of blijven alle aflevering gaan over het moment voor ontmoeten? Merk dat ik er onrustig van word en die moeder wil zien.

Arrested development gekeken... Leuk. Inderdaad beetje absurd maar leuk gebracht.

Nog meer tips?
anoniem_6884fb0aa599b wijzigde dit bericht op 30-11-2015 12:31
Reden: tealveutje
% gewijzigd
quote:michelleobama schreef op 28 november 2015 @ 18:01:

Drop dead diva

Is eraf..... Alleen seizoen 4 staat erop.

Wij waren bijna klaar met seizoen 5 :(.

Gavin & Stacey!
quote:Krulliebollie73 schreef op 30 november 2015 @ 12:30:

Begonnen aan How i Met your mother.. 3 afleveringen gezien. Gaan we de moeder nog ontmoeten of blijven alle aflevering gaan over het moment voor ontmoeten? Merk dat ik er onrustig van word en die moeder wil zien.

Arrested development gekeken... Leuk. Inderdaad beetje absurd maar leuk gebracht.

Nog meer tips?Er zijn 9 seizoenen, dat zal je al een hint moeten geven
quote:Merlijne schreef op 30 november 2015 @ 12:45:

[...]

Er zijn 9 seizoenen, dat zal je al een hint moeten geven Ik vreesde er al een beetje voor.. vandaar dat ik ben overgestapt op Arrested Development
quote:Flashy schreef op 30 november 2015 @ 12:41:

[...]

Is eraf..... Alleen seizoen 4 staat erop.

Wij waren bijna klaar met seizoen 5 :(.

Gavin & Stacey!Gavin & Stacey in mijn lijst gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven