Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Lubach wel mee eens!

Nederland 2020 :cheer2:
Star² schreef:
19-05-2019 11:05
SuperflySister schreef: ↑19-05-2019 10:59
Het zou natuurlijk kunnen dat NPO net zoiets doet als dat Israel met Bar Refaeli heeft gedaan en dat ze Carice van Houten en Michiel Huisman uitnodigen om te presenteren ofzo.

O ja of Famke Janssen erbij. Dan zit je in ieder geval qua Engels een stuk redelijker dan wanneer je Chantal Janzens enzo het moet laten doen.
Blegh Chantal... Zou ze willen.
Leuke OP!!

Even nog een vraagje trouwens. Het optreden van Madonna was gewoon vreselijk, maar wat vonden jullie van de show er omheen? Die dansers met gasmaskers op. Ik trok daar toch wel even mijn wenkbrauwen bij op...in een land vol Joden vond ik dat een erg aparte keus :bonk:
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
19-05-2019 11:14
Jaaaaa!
Heerlijk! Wij volgende maand weer. Vasteland deze keer. Wat een prachtig land is dat toch.

Sorry voor off topic!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
19-05-2019 11:14
Oh, helemaal geen slecht idee!
Maar snel naar De Nonnen voor zijn Engels, Duits en Frans.
Everything you see I owe to spaghetti!
Banba schreef:
19-05-2019 11:15
Als het in godsnaam maar niet zo gemaakt en plastic wordt als gisteren (en eigenlijk alle jaren daarvoor), en laat please ook de gekunselde grapjes gevolgd door pijnlijke stiltes weg....

Nee joh, die horen erbij!
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
19-05-2019 11:16
Blegh Chantal... Zou ze willen.
Nou ik hoorde gisteren ook een aantal BN'ers Linda de Mol noemen, dan 10 keer liever Chantal hoor!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Wij gingen volgens mij om 2 uur oid naar bed. Heb in een ruk geslapen tot half elf maar wel koppijn nu van het bier en de champagne :P
Whomi schreef:
19-05-2019 11:17
Leuke OP!!

Even nog een vraagje trouwens. Het optreden van Madonna was gewoon vreselijk, maar wat vonden jullie van de show er omheen? Die dansers met gasmaskers op. Ik trok daar toch wel even mijn wenkbrauwen bij op...in een land vol Joden vond ik dat een erg aparte keus :bonk:

Ik vond het vooral tof dat ze gewoon schijt had aan wat haar verteld was en toch een politiek statement maakte door twee vlaggen te zwaaien op het podium.
Ik vraag me af welke internationale artiest we strikken?

Beyonce?

Niet mijn favoriet trouwens. Ik heb liever Judas Priest, maar dat zal het wel niet worden :proud:


Spannend :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
19-05-2019 11:18
Nou ik hoorde gisteren ook een aantal BN'ers Linda de Mol noemen, dan 10 keer liever Chantal hoor!
Eens.
Whomi schreef:
19-05-2019 11:17
Leuke OP!!

Even nog een vraagje trouwens. Het optreden van Madonna was gewoon vreselijk, maar wat vonden jullie van de show er omheen? Die dansers met gasmaskers op. Ik trok daar toch wel even mijn wenkbrauwen bij op...in een land vol Joden vond ik dat een erg aparte keus :bonk:
Ik heb amper gekeken, ik kon niet wachten tot het voorbij was. Ik wilde de puntentelling! :whip:
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 11:19
Ik vraag me af welke internationale artiest we strikken?

Beyonce?

Niet mijn favoriet trouwens. Ik heb liever Judas Priest, maar dat zal het wel niet worden :proud:


Spannend :popcorn:
Gewoon Jan Smit en misschien nog Nick en Simon erbij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Whomi schreef:
19-05-2019 11:17
Leuke OP!!

Even nog een vraagje trouwens. Het optreden van Madonna was gewoon vreselijk, maar wat vonden jullie van de show er omheen? Die dansers met gasmaskers op. Ik trok daar toch wel even mijn wenkbrauwen bij op...in een land vol Joden vond ik dat een erg aparte keus :bonk:
Ik vond het zo erg bij like a prayer dat ik het geluid op een gegeven moment heb uitgezet en drinken ben gaan inschenken en plassen enzo. Gelukkig dus niet gezien.
Sabeltandcavia schreef:
19-05-2019 11:13
Goedemorgen allemaal :)

Ik ben nog steeds euforisch en de tandafdrukken staan nog in mijn knokkels. Nog nooit zo'n spannende puntentelling meegemaakt!

De presentator van volgend jaar heeft zich al bekend gemaakt: :biggrin:



xxxxxxx
@arjenlubach jij moet Eurovisie presenteren in 2020
01:08 - 19 mei 2019

Arjen H. Lubach
‏Geverifieerd account @arjenlubach

01:08 - 19 mei 2019 bach heeft geretweet xxxxxxx

Akkoord
Haha, dat zou wat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-05-2019 11:22
Gewoon Jan Smit en misschien nog Nick en Simon erbij.
Alsjeblieft niet zeg. Vreselijk.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Wat er ook gebeurt: GEEN CHANTAL JANSEN!!!
Als er hier een iemand nep is, is zij het wel. Gatver wat een blergfiguur is dat zeg...

Ik zou gewoon Wimlex en Maxima neerzetten. Dat lijkt me dan wel eens een leuke ;)
Oh nee. Dat mag niet.

Het mag in ieder geval wel wat minder nep en wat luchtiger.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon Snollebollekes. :biggrin:
Madonna was een aanfluiting. Voor die 1 miljoen die ze ving voor dit vreselijke optreden had ze best wat meer aandacht mogen besteden aan haar zang ipv aan het "politieke statement".
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 11:19
Ik vraag me af welke internationale artiest we strikken?

Beyonce?

Niet mijn favoriet trouwens. Ik heb liever Judas Priest, maar dat zal het wel niet worden :proud:


Spannend :popcorn:

Na gisteren zou ik me niet meer branden aan een internationale artiest ;-D Sowieso vind ik het vreemd om een Amerikaanse artiest te laten optreden op zo'n Europees feestje. We hebben hier toch genoeg internationale artiesten? Ook in Nederland is genoeg te vinden.
Whomi schreef:
19-05-2019 11:17
Leuke OP!!

Even nog een vraagje trouwens. Het optreden van Madonna was gewoon vreselijk, maar wat vonden jullie van de show er omheen? Die dansers met gasmaskers op. Ik trok daar toch wel even mijn wenkbrauwen bij op...in een land vol Joden vond ik dat een erg aparte keus :bonk:
Muts heeft vast niet aan de 2e wereld oorlog gedacht (en ja zo dom acht ik haar) maar als symbool voor de oorlogjes daar.

De Palestijnse vlag bij haar en zo'n IJsland in de Greenroom kan ik wel waarderen.
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 11:19
Ik vraag me af welke internationale artiest we strikken?

Beyonce?

Niet mijn favoriet trouwens. Ik heb liever Judas Priest, maar dat zal het wel niet worden :proud:


Spannend :popcorn:
Beyoncé ook niet hoor. Veel te duur.
Star² schreef:
19-05-2019 11:19
Ik vond het vooral tof dat ze gewoon schijt had aan wat haar verteld was en toch een politiek statement maakte door twee vlaggen te zwaaien op het podium.
Ik vond dat echt niet kunnen. Als jij 1 miljoen krijgt voor je optreden kan je daar niet je eigen politieke mening in joppen. Wie betaald, bepaald! Blijkt wel weer dat Madonna denkt alles te kunnen maken, omdat ze nou eenmaal Madonna is. Erg jammer dat ze zich niet gewoon kan gedragen...
Ik denk dat er tijdens het songfestival veel euthanasie-aanvragen zijn gedaan. Man wat een slechte muziek.
nerdopviva schreef:
19-05-2019 11:25
Na gisteren zou ik me niet meer branden aan een internationale artiest ;-D Sowieso vind ik het vreemd om een Amerikaanse artiest te laten optreden op zo'n Europees feestje. We hebben hier toch genoeg internationale artiesten? Ook in Nederland is genoeg te vinden.
Anouk. Direct. De Staat.

Waylon en Ilse een nummer samen. :-D :-D
suzyqfive schreef:
19-05-2019 11:24
Wat er ook gebeurt: GEEN CHANTAL JANSEN!!!
Als er hier een iemand nep is, is zij het wel. Gatver wat een blergfiguur is dat zeg...

Ik zou gewoon Wimlex en Maxima neerzetten. Dat lijkt me dan wel eens een leuke ;)
Oh nee. Dat mag niet.

Het mag in ieder geval wel wat minder nep en wat luchtiger.

Ik vond die Zweedse dame van een aantal jaar geleden erg leuk:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven