Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
19-05-2019 11:24
Ik zou gewoon Wimlex en Maxima neerzetten. Dat lijkt me dan wel eens een leuke ;)
Oh nee. Dat mag niet.
Maar ze mogen toch wel in het publiek zitten? Dat lijkt mij dan wel gaaf, met dochters.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ben helemaal katerig en moe van gisteren

Arjen Lubach mag het van mij doen hoor, al hoop ik dat ie dan wel goed repeteert want die voorgeschreven grappen komen er bij hem ook niet altijd even soepel uit
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:35
Paul de Leeuw. :idee:
O_O :'(
The time is now
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
19-05-2019 11:37
Maar ze mogen toch wel in het publiek zitten? Dat lijkt mij dan wel gaaf, met dochters.
kan het me haast niet voorstellen, ivm veiligheid
Alle reacties Link kopieren
Als het mensen moeten worden vab de publieke omroep zou ik zeggen dat we genoeg talent hebben dat ook wel een beetje bekt op tv en grappig kan zijn. Dat is voor mij wel een vereiste, niet alleen maar van die mooie stijve dames die er alleen maar in een onderjurk mooi staan te zijn.

Jan Versteegh, Eva Jinek, Arjen Lubach, Paul de Leeuw, Geraldine Kemper, Dennis Storm, Timur Perlin, Lauren Verster, Eva Koreman, Geraldine Kemper, Catrice van Houten.

Ik mis naast Paul de Leeuw nog een lekkere relnicht in dit lijstje.

Qua artiesten heeft NL veel te bieden.

Ik zou iets doen met jong talent uit de Voice of iets nederhopperigs. Vervolgens Anouk, Jett Rebel, Sisters of Soul en Direct oid.
Afsluiten met Armin van Buuren of Hardwell.

Waar ik bang voor ben: Jan Smit en half Volendam en Ilse de Lange.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de puntengeefster van ons land echt tenenkrommend.
Hopelijk volgend jaar weer iemand die normaal kan doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Joanjett schreef:
19-05-2019 11:34
Het dieptepunt was die twee in het wit, man met gitaartje. Weet niet meer welk land.
Dat was Slovenië.
Afbeelding

Ik vond die gozer bij de halve finale echt creepy! Stond echt zo verlekkerd naar haar te kijken. Ik had het idee dat ie aan het eind zijn broekje wel vol had gekwakt. Zo keek ie iig :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-05-2019 11:37
Ik vond de puntengeefster van ons land echt tenenkrommend.
Hopelijk volgend jaar weer iemand die normaal kan doen.
Ik kon het niet aanzien, zoveel plaatsvervangende schaamte. Ben weggelopen. Wat een debiel.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:35
Paul de Leeuw. :idee:
Nee, geen oude en lelijke mensen zoals Paul de Leeuw of Linda de Mol. Liever een paar frisse gezichten wat mij betreft.
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 11:36
Slovenie?
Zoiets ja. Jammer dat ze geen geweren klaar hebben staan om bedroevende acts af te schieten.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:33
Nee, het moet wel iemand zijn die kan presenteren en gewend is aan cameravoering bij een tv-uitzending. Carice of Famke Janssen kunnen dat echt niet. Dat is echt een vak apart.
Famke Janssen is ook niet meer heel jong en stralend.

Afbeelding

Ze lijkt nu net het liefdeskind van Voldemort en Nana Mouskouri
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaa ik wil Nightwish, ze zijn hartstikke goed en hebben ook nog eens Nederlandse Floor Jansen als frontvrouw. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
19-05-2019 11:38
Dat was Slovenië.
Afbeelding

Ik vond die gozer bij de halve finale echt creepy! Stond echt zo verlekkerd naar haar te kijken. Ik had het idee dat ie aan het eind zijn broekje wel vol had gekwakt. Zo keek ie iig :biggrin:
je zag gisteren echt dat hun regisseur hem nog flink aan had gepakt, hij stond iets relaxter te kijken en te lachen
nog steeds een bizar rare act maar goed
Whomi schreef:
19-05-2019 11:38
Dat was Slovenië.
Afbeelding

Ik vond die gozer bij de halve finale echt creepy! Stond echt zo verlekkerd naar haar te kijken. Ik had het idee dat ie aan het eind zijn broekje wel vol had gekwakt. Zo keek ie iig :biggrin:
Jaaa die 2.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:40
Nee, geen oude en lelijke mensen zoals Paul de Leeuw of Linda de Mol. Liever een paar frisse gezichten wat mij betreft.
Precies, dit dus!
Al ben ik ergens een beetje bang dat Linda de Mol wel naar voren geschoven wordt ivm familiaire vingens in de pap...
The time is now
Banba schreef:
19-05-2019 11:35
Ik ben voor team jong en internationaal. Zou het echt doodzonde vinden als voor zo'n groots evenement een fossiel als Ruth Jacoth of eerder genoemde Linda de Mol wordt ingezet.
Helemaal eens! Je ziet bij andere landen toch ook nooit van die oude taarten presenteren? Wendy van Dijk zou eventueel nog kunnen, maar ook al op het randje.

Ik zag ergens Dennis Storm. Die heeft de tv-wereld voorgoed vaarwel gezegd en heeft een boek over minimalisme een eenvoudig leven geschreven. Beetje off-brand.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 11:43
25.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 11:30
Nee toch :proud:
Jan Smit en Jolanthe ;-)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-05-2019 11:39
Ik kon het niet aanzien, zoveel plaatsvervangende schaamte. Ben weggelopen. Wat een debiel.
ik heb naar de televisie zitten roepen, ze nam veel te veel tijd in beslag met onsamenhangend gebrabbel
geen idee ook wie dat is, ik kan haar niet, zou dat moeten?
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
19-05-2019 11:41
Jaaa die 2.
Fijn!!! Nu heb ik dus alweer sterke koffie nodig!
Everything you see I owe to spaghetti!
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:40
Nee, geen oude en lelijke mensen zoals Paul de Leeuw of Linda de Mol. Liever een paar frisse gezichten wat mij betreft.
Was ook niet serieus. :-D



Hij heeft het heel lang 'gepresenteerd' voor Nederlandse tv.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-05-2019 11:39
Ik kon het niet aanzien, zoveel plaatsvervangende schaamte. Ben weggelopen. Wat een debiel.
Dat had ik net even gemist, niet gezien of het zo erg was. Hoorde dat Douwe Bob gevraagd was, maar het niet wilde doen. Toen kozen ze voor haar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
19-05-2019 11:42
ik heb naar de televisie zitten roepen, ze nam veel te veel tijd in beslag met onsamenhangend gebrabbel
geen idee ook wie dat is, ik kan haar niet, zou dat moeten?
Google leert mij dat ze spuiten en slikken heeft gepresenteerd, dat verklaart een hoop.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 19-05-2019 11:44
0.30% gewijzigd
Banba schreef:
19-05-2019 11:42
Precies, dit dus!
Al ben ik ergens een beetje bang dat Linda de Mol wel naar voren geschoven wordt ivm familiaire vingens in de pap...

Want? Heeft die vingers in de pap bij de niet commerciele? Denk niet dat John hier echt veel touwtjes over kan trekken. Ik hoop dat helemaal niemand van zijn nieuwe crew/ zenders ook maar iets gaat doen met ESF volgend jaar. :-D
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 11:46
24.57% gewijzigd
Annapicobella schreef:
19-05-2019 11:43
Fijn!!! Nu heb ik dus alweer sterke koffie nodig!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
19-05-2019 11:42
ik heb naar de televisie zitten roepen, ze nam veel te veel tijd in beslag met onsamenhangend gebrabbel
geen idee ook wie dat is, ik kan haar niet, zou dat moeten?
Ik ken haar ook niet. Maar wat was ze blij met haar televisie momentje. :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven