Entertainment alle pijlers

Dankzij Duncan Eurovision Songfestival Nederland 2020!

19-05-2019 11:02 2322 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder in onze feeststemming

en kletsen over de organisatie!


Afbeelding

Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 04-02-2020 13:40
49.14% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Whomi schreef:
19-05-2019 11:26
Ik vond dat echt niet kunnen. Als jij 1 miljoen krijgt voor je optreden kan je daar niet je eigen politieke mening in joppen. Wie betaald, bepaald! Blijkt wel weer dat Madonna denkt alles te kunnen maken, omdat ze nou eenmaal Madonna is. Erg jammer dat ze zich niet gewoon kan gedragen...
Dat kan prima. Niemand heeft daar iets van hoor.

Ik heb liever dat ze dan een nummer kiest dat ze ook echt kan 'zingen'.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:25


De Palestijnse vlag bij haar en zo'n IJsland in de Greenroom kan ik wel waarderen.
Oh nee, dat vond ik echt extreem ongepast. Maar ik vond alles aan IJsland volledig ongepast.
Whomi schreef:
19-05-2019 11:26
Ik vond dat echt niet kunnen. Als jij 1 miljoen krijgt voor je optreden kan je daar niet je eigen politieke mening in joppen. Wie betaald, bepaald! Blijkt wel weer dat Madonna denkt alles te kunnen maken, omdat ze nou eenmaal Madonna is. Erg jammer dat ze zich niet gewoon kan gedragen...
Ja, met je eens.
SuperflySister schreef:
19-05-2019 11:28
Oh nee, dat vond ik echt extreem ongepast. Maar ik vond alles aan IJsland volledig ongepast.
Ja, dat zal best. Maar ik hou er van.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:27
Anouk. Direct. De Staat.

Waylon en Ilse een nummer samen. :-D :-D
Die laatste gaan sowieso nooit meer samen het podium op volgens mij.
Het was dat er verder geen reet op de tv was dat ik toch heb gekeken maar ik dacht bij veel nummers schiet me maar neer want dit overleef ik toch al niet.
Mijn man klaagde dat er weinig sexy vrouwen meededen dit jaar dus die viel in slaap.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe nog even een rondje Twitter:

#esf19 in twee namen waarom ik vannacht slecht sliep: #emmawortelboer en #Madonna. Toen werd ik wakker en was Duncan winnaar. Dank! Ik heb weer hoop gekregen.

Nou ja, #emmawortelboer heeft zichzelf in ieder geval op de kaart gezet. Geen idee welke kaart 🥴


#EFS19 Wat een contrast; prachtig opreden dat opvalt door klasse eenvoud en bescheidenheid en dan zo een hysterische doorgedraaide carnavals flamingo. #Duncan #emmawortelboer

Ja joh, je zult maar 24/7 #emmawortelboer om je heen hebben. Ik luister nog liever vrijwillig #LikeAPrayer van #MadonnaEurovision #OMFG 😂😂😂

Brave… I think she was a classless cow for doing that. Madonna is why the words legend & icon were created. She can fart more more talent as an artist, a cultural icon and an activist than Emma will ever know in her lifetime. Have another cocktail #EmmaWortelboer🍸 #Eurovision
Ik vind hier dingen van.
Madeliefjees schreef:
19-05-2019 11:22
Gewoon Jan Smit en misschien nog Nick en Simon erbij.
Nee toch :proud:
Whomi schreef:
19-05-2019 11:29
Die laatste gaan sowieso nooit meer samen het podium op volgens mij.
Jammer want eigenlijk hoort Calm after the Storm er volgend jaar wel bij. En dan niet met die rare lookalike.

Schiet me ineens te binnen dat Edsilia Rombley of Ruth Jacott in de presentatie natuurlijk ook erg leuk zou zijn. Ruth wel erg oud inmiddels, maar Edsilia als presentatrice zou me enig lijken.
Whomi schreef:
19-05-2019 11:29
Die laatste gaan sowieso nooit meer samen het podium op volgens mij.
No shit. :rofl:
Sabeltandcavia schreef:
19-05-2019 11:30
Ik doe nog even een rondje Twitter:

#esf19 in twee namen waarom ik vannacht slecht sliep: #emmawortelboer en #Madonna. Toen werd ik wakker en was Duncan winnaar. Dank! Ik heb weer hoop gekregen.

Nou ja, #emmawortelboer heeft zichzelf in ieder geval op de kaart gezet. Geen idee welke kaart 🥴


#EFS19 Wat een contrast; prachtig opreden dat opvalt door klasse eenvoud en bescheidenheid en dan zo een hysterische doorgedraaide carnavals flamingo. #Duncan #emmawortelboer

Ja joh, je zult maar 24/7 #emmawortelboer om je heen hebben. Ik luister nog liever vrijwillig #LikeAPrayer van #MadonnaEurovision #OMFG 😂😂😂

Brave… I think she was a classless cow for doing that. Madonna is why the words legend & icon were created. She can fart more more talent as an artist, a cultural icon and an activist than Emma will ever know in her lifetime. Have another cocktail #EmmaWortelboer🍸 #Eurovision
Emma had ander wel gelijk. Heerlijk genoten van Madonna's autotune. :yum:
nerdopviva schreef:
19-05-2019 11:27
Ik vond die Zweedse dame van een aantal jaar geleden erg leuk:

Afbeelding
Ja, zij was goed. Vond die mannelijke presentator die Madonna interviewde gisteren ook goed, vond hem echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-05-2019 11:30
Ik doe nog even een rondje Twitter:

#esf19 in twee namen waarom ik vannacht slecht sliep: #emmawortelboer en #Madonna. Toen werd ik wakker en was Duncan winnaar. Dank! Ik heb weer hoop gekregen.

Nou ja, #emmawortelboer heeft zichzelf in ieder geval op de kaart gezet. Geen idee welke kaart 🥴


#EFS19 Wat een contrast; prachtig opreden dat opvalt door klasse eenvoud en bescheidenheid en dan zo een hysterische doorgedraaide carnavals flamingo. #Duncan #emmawortelboer

Ja joh, je zult maar 24/7 #emmawortelboer om je heen hebben. Ik luister nog liever vrijwillig #LikeAPrayer van #MadonnaEurovision #OMFG 😂😂😂

Brave… I think she was a classless cow for doing that. Madonna is why the words legend & icon were created. She can fart more more talent as an artist, a cultural icon and an activist than Emma will ever know in her lifetime. Have another cocktail #EmmaWortelboer🍸 #Eurovision
:proud:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit lied ook de enige goede inzending van Nederland van de afgelopen jaren. Leuk dat hij gewonnen heeft, en terecht. Beste lied van de avond. :cheer2: Vond Ilse de lange en haar calm after de storm echt een misselijk saai liedje. Zonder orgasmes.
Nee, het moet wel iemand zijn die kan presenteren en gewend is aan cameravoering bij een tv-uitzending. Carice of Famke Janssen kunnen dat echt niet. Dat is echt een vak apart.
Het dieptepunt was die twee in het wit, man met gitaartje. Weet niet meer welk land.
Alle reacties Link kopieren
Who the f*ck is Emma Wortelboer? Had nog nooit van dr gehoord.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Daphne Bunskoek en Viktor Brand mogen het van mij presenteren.
Maar ja, die zitten bij de commerciëlen.
...
Nitflex schreef:
19-05-2019 11:33
Nee, het moet wel iemand zijn die kan presenteren en gewend is aan cameravoering bij een tv-uitzending. Carice of Famke Janssen kunnen dat echt niet. Dat is echt een vak apart.
Paul de Leeuw. :idee:
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
19-05-2019 11:34
Het dieptepunt was die twee in het wit, man met gitaartje. Weet niet meer welk land.
Ja, verschrikkelijk.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:29
Ja, dat zal best. Maar ik hou er van.
Ik ook, heerlijk :lol:
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
19-05-2019 11:31
Jammer want eigenlijk hoort Calm after the Storm er volgend jaar wel bij. En dan niet met die rare lookalike.

Schiet me ineens te binnen dat Edsilia Rombley of Ruth Jacott in de presentatie natuurlijk ook erg leuk zou zijn. Ruth wel erg oud inmiddels, maar Edsilia als presentatrice zou me enig lijken.
Ik ben voor team jong en internationaal. Zou het echt doodzonde vinden als voor zo'n groots evenement een fossiel als Ruth Jacoth of eerder genoemde Linda de Mol wordt ingezet.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
19-05-2019 11:34
Het dieptepunt was die twee in het wit, man met gitaartje. Weet niet meer welk land.
Ah, psycho country. Dat was ronduit eng.
...
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-05-2019 11:34
Who the f*ck is Emma Wortelboer? Had nog nooit van dr gehoord.
Gelukkig, ik ben niet de enige.
Joanjett schreef:
19-05-2019 11:34
Het dieptepunt was die twee in het wit, man met gitaartje. Weet niet meer welk land.
Slovenie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven