Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 228 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
mallegekkerd schreef:
06-04-2024 16:29
Ja zo kwam t ook op mij over. Bo wist van te voren wat hij zou doen...
Met Beau zelf had ik niet heel erg veel medelijden omdat hij ook Sam en Nick erin had getrickt om Donna weg te spelen. Beau speelt zelf ook tactisch.
Ik begrijp niet wat er tactisch aan is om Beau niet de finale te laten spelen. Het enige dat ik kan bedenken is dat ze het hem niet gunnen. Dat is dan een persoonlijke keuze.
bartjes schreef:
06-04-2024 13:25
Bo stond met Robert en Eduardo te praten.
Zij vertelden hem dat als het gelijk spel zou worden, dat hij (Bo dus) de beslissing moest maken.
Oke, top zei hij toen.

Toen het ook echt gelijk spel werd, en Jan zei dat hij de kandidaat was die moest beslissen, deed hij voorkomen of het voor hem als een verrassing kwam en dat hij dat niet van te voren had geweten.
Tenminste, zo kwam het op mij over.
Ja klopt, maar Bo schrok van de heftige reacties van Beau en Nick en dacht dat hij een paar minuten denktijd kreeg, om dan toch voor Beau te kiezen.

Ze gunnen Beau geen ton en dat mag
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
06-04-2024 12:13
Euh....nee zo is het niet.
Bo dacht een paar minuten bedenktijd te hebben, maar hij moest gelijk beslissen.

Ik denk dat ze het Beau niet gunden omdat hij er al vanuit ging de finale te doen.

Bij de nieuwe bewoners zit Gerrit uit Utopia en Chelsea uit Big Brother
Maar ook al moest hij gelijk beslissen Bo had dit al afgesproken toch ?
Ik denk dat ze het Beau niet gunde omdat ze vervelende misgunners zijn, nou ja vooral die chagrijn uit Rotterdam van die andere viel het me tegen ( ben steeds in de war met hun namen ; )
Al vind ik het leuk dat Erik gewonnen heeft hoor !!

Pffff wat een opluchting, ik kon er maar niet achter komen waar ik die Chersea van kende :P
Die Gerrit komt me dan weer niet bekend voor, en ik volg al die programma's. ; )
Blijkbaar kijk ik teveel en blijven mensen niet meer in mijn geheugen hangen.
Denk dat je anders ziet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven