Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 242 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
mallegekkerd schreef:
06-04-2024 16:29
Ja zo kwam t ook op mij over. Bo wist van te voren wat hij zou doen...
Met Beau zelf had ik niet heel erg veel medelijden omdat hij ook Sam en Nick erin had getrickt om Donna weg te spelen. Beau speelt zelf ook tactisch.
Ik begrijp niet wat er tactisch aan is om Beau niet de finale te laten spelen. Het enige dat ik kan bedenken is dat ze het hem niet gunnen. Dat is dan een persoonlijke keuze.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
06-04-2024 13:25
Bo stond met Robert en Eduardo te praten.
Zij vertelden hem dat als het gelijk spel zou worden, dat hij (Bo dus) de beslissing moest maken.
Oke, top zei hij toen.


Toen het ook echt gelijk spel werd, en Jan zei dat hij de kandidaat was die moest beslissen, deed hij voorkomen of het voor hem als een verrassing kwam en dat hij dat niet van te voren had geweten.
Tenminste, zo kwam het op mij over.
Ja klopt, maar Bo schrok van de heftige reacties van Beau en Nick en dacht dat hij een paar minuten denktijd kreeg, om dan toch voor Beau te kiezen.

Ze gunnen Beau geen ton en dat mag
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
06-04-2024 12:13
Euh....nee zo is het niet.
Bo dacht een paar minuten bedenktijd te hebben, maar hij moest gelijk beslissen.

Ik denk dat ze het Beau niet gunden omdat hij er al vanuit ging de finale te doen.

Bij de nieuwe bewoners zit Gerrit uit Utopia en Chelsea uit Big Brother
Maar ook al moest hij gelijk beslissen Bo had dit al afgesproken toch ?
Ik denk dat ze het Beau niet gunde omdat ze vervelende misgunners zijn, nou ja vooral die chagrijn uit Rotterdam van die andere viel het me tegen ( ben steeds in de war met hun namen ; )
Al vind ik het leuk dat Erik gewonnen heeft hoor !!

Pffff wat een opluchting, ik kon er maar niet achter komen waar ik die Chersea van kende :P
Die Gerrit komt me dan weer niet bekend voor, en ik volg al die programma's. ; )
Blijkbaar kijk ik teveel en blijven mensen niet meer in mijn geheugen hangen.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie volgt het nog?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg het nog :) Nu alweer Robert in de finale, ik vind het een zeikerd.
Was de vorige keer blij dat hij niet gewonnen had, al vond ik het ook wel zielig dat hij moest huilen.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg het helaas ook nog 😂

Ik vind de kandidaten wel steeds minder leuk.
Ik denk dat dat vanaf Mary is.

In oktober is het al 1 jaar op tv.
En het ziet er niet naar uit of ze snel gaan stoppen.
Ze roepen in de reclamebreak nog steeds op om je aan te melden als kandidaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
10-08-2024 00:20
Ik volg het helaas ook nog 😂

Ik vind de kandidaten wel steeds minder leuk.
Ik denk dat dat vanaf Mary is.

In oktober is het al 1 jaar op tv.
En het ziet er niet naar uit of ze snel gaan stoppen.
Ze roepen in de reclamebreak nog steeds op om je aan te melden als kandidaat.
hoezo helaas ; ) ik ga me nooit opgeven, maar wel nog steeds leuk te volgen. Wie wil jij dat er wint ?
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
tweeling schreef:
10-08-2024 00:32
hoezo helaas ; ) ik ga me nooit opgeven, maar wel nog steeds leuk te volgen. Wie wil jij dat er wint ?
Helaas = omdat ik het niet zo leuk meer vind als in het begin.
Ik denk steeds meer dat het gestuurd wordt. En dat daarom niet alle gesprekken en ruzietjes spontaan zijn.
En dan vind ik het jammer van mezelf dat ik het niet gewoon niet meer kijk, maar toch elke avond even moet kijken.

Beau zou er 2 maanden geleden al uit, maar hij had het van de week al over het nieuwe bondje van de volgende cyclus.

Van mij mag Chelsea deze cyclus winnen.
Robert vind ik niet leuk, en Rowena en Max? zitten er nog te kort in.
Maar ze mogen wat mij betreft ook gewoon vertrekken.

Ben benieuwd naar de nieuwe bondjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
10-08-2024 13:31
Helaas = omdat ik het niet zo leuk meer vind als in het begin.
Ik denk steeds meer dat het gestuurd wordt. En dat daarom niet alle gesprekken en ruzietjes spontaan zijn.
En dan vind ik het jammer van mezelf dat ik het niet gewoon niet meer kijk, maar toch elke avond even moet kijken.

Beau zou er 2 maanden geleden al uit, maar hij had het van de week al over het nieuwe bondje van de volgende cyclus.

Van mij mag Chelsea deze cyclus winnen.
Robert vind ik niet leuk, en Rowena en Max? zitten er nog te kort in.
Maar ze mogen wat mij betreft ook gewoon vertrekken.

Ben benieuwd naar de nieuwe bondjes.
Chelsea gewonnen, maar had ook Max mogen zijn, lijkt me wel een aardige gast.
Maar ik moet toegeven dat ik meestal maar met een half oog kijk ; )
Ik vind eigenlijk niemand echt leuk.

Heb alleen de finale gekeken, dus benieuwd wie er nu weer is binnengekomen :P
Het zal vast ook gestuurd worden, maar als je daar zit kun je niet de hele tijd een masker ophouden lijkt me ?
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Super leuk voor Chelsea!!!!
En Max gunde ik het echt niet. Vind ik zo'n misselijk ventje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg steeds meer respect voor Robert
Om het begin vond ik hem maar een rare met apart spel
Maar wat een veerkracht heeft hij
En hij gunt het Chelsea ook echt.
Nu alleen nog even stoppen met dat negatieve gepraat over zijn eigen bondgenoten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het de afgelopen tijd niet gevolgd i.v.m. de olympische spelen. Maar vanaf maandag weer gaan kijken, maar ik denk dat ik alsnog afhaak. Ik vind de deelnemers echt niet leuk. Vooral Max en Rowena zitten in mijn irritatie zone. Het is ook hoog tijd dat Sam en Beau naar huis gaan. Ik dacht eigenlijk dat Beau na deze cyclus naar huis ging?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan wel weer leuk worden deze maand met de nieuwe bondjes zo
Beau samen met Serena 🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
maze schreef:
14-08-2024 20:29
Kan wel weer leuk worden deze maand met de nieuwe bondjes zo
Beau samen met Serena 🙈
Volgens mij wordt dat wel gezellig.
Ik begrijp alleen echt niet wat Beau met Rowen en Max moet. Die zijn nergens echt goed in en ook nog eens irritant als stelletje.

De vossen gaan echt heibel krijgen! Vooral Robert en Jason. Als Fatima bij hun was gegaan was het helemaal uit de hand gelopen. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe bij hun is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
16-08-2024 16:58
Volgens mij wordt dat wel gezellig.
Ik begrijp alleen echt niet wat Beau met Rowen en Max moet. Die zijn nergens echt goed in en ook nog eens irritant als stelletje.

De vossen gaan echt heibel krijgen! Vooral Robert en Jason. Als Fatima bij hun was gegaan was het helemaal uit de hand gelopen. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe bij hun is.
Ja ben benieuwd wat Jason van dat vlaggen bakt! Wel sneu dat Floris een black-out kreeg

Dat nieuwe meisje, ben even haar naam vergeten, laat er ook geen gras over groeien met Diederik haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
16-08-2024 16:58
Volgens mij wordt dat wel gezellig.
Ik begrijp alleen echt niet wat Beau met Rowen en Max moet. Die zijn nergens echt goed in en ook nog eens irritant als stelletje.

De vossen gaan echt heibel krijgen! Vooral Robert en Jason. Als Fatima bij hun was gegaan was het helemaal uit de hand gelopen. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe bij hun is.
Ja ben benieuwd wat Jason van dat vlaggen bakt! Wel sneu dat Floris een black-out kreeg

Dat nieuwe meisje, ben even haar naam vergeten, laat er ook geen gras over groeien met Diederik haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Fatima spoort ook niet hoor.
Wat een dramaqueen
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven