Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 505 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, en dan tegen Do zeggen: "ik ga hem straks ook met iemand anders zien"
Ja, natuurlijk!
Zij heeft toch geen alleenrecht op een relatie.

Ik ben zo benieuwd hoe dit zich na de loods gaat ontwikkelen.
Ik gok dat het toch uitraakt.

Senna is weer terug bij de vriend die ze voor de loods had. Ik mag toch hopen dat Max Anouk niet meer terug wil als het uit raakt tussen Anouk en Diederik.
Hebben Diet en Noek nou gesekst? Het leek er wel even op hè? Ik ben heel benieuwd van wie Noek een videoboodschap krijgt voor de finale. Niet van Max denk ik.
Ik gok dat het buiten de loods snel gedaan is met die relatie tussen Died en Nouk. Hij is een player en flirt en zij is kneiter jaloers.
Sebedeüs schreef:
11-08-2026 10:59
Hebben Diet en Noek nou gesekst? Het leek er wel even op hè? Ik ben heel benieuwd van wie Noek een videoboodschap krijgt voor de finale. Niet van Max denk ik.
Het leek er wel op en dan die achtergrond muziek :) Ze leven met zijn 2en zo op een eiland, dat was de vorige keer toen Diederik wat met Britt kreeg ook al. Dan vraag ik mij af, of er in de buitenwereld wel ruimte is voor andere mensen. Ik zou het heel verstikkend vinden.
OhMellie schreef:
11-08-2026 11:06
Ik gok dat het buiten de loods snel gedaan is met die relatie tussen Died en Nouk. Hij is een player en flirt en zij is kneiter jaloers.
Denk het ook.

En ja, volgens mij hebben ze gewipt in de loods. Aan de bewegingen rond het laken/deken te zien. Tsja, er was "geen stoppen meer aan" en "je maakt me helemaal gek". Aldus Anouk.
Ik vind het treurig allemaal

Ik ben wel bang (of blij) dat ik ga
afhaken als alle irritanten eruit gaan nu. Ik kijk juist voor de psychische verwikkelingen en de ergernissen. Er komen vast weer nieuwe, maar dit is wel een kans om af te haken. Ik moet steeds enorm wennen aan nieuwe.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven