Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 513 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Even deze weer omhoog halen hoor. Wat vind ik deze cyclus vreselijk. Dacht de vorige erg te vinden, maar het kan gewoon nog erger.
Er is gewoon oprecht niemand die ik leuk vind, behalve Casper. Zo leuk als ik hem vind, zo vreselijk vind ik Valentijne...wordt er van alles gezegd over de stem van Roma, maar die van haar trek ik slecht. En oioioi komt er een Fabiënne bij. Ze gunden Valentijne ook een maatje denk ik.

Ik ga zo ook niet allemaal af, heb zijn allemaal mensen en ze zijn ook maar gewoon zichzelf (denk ik), maar ik trek ze heul slecht deze maand. Betwijfel of ik deze maand blijf volgen.
Ik trek die blauwe-haar , edit: Fabiënne dus, heel slecht, samen met Valentijne. Die vinger in die mond ook en dan die hoge stemnetjes :sick:
Maar ik trek Anouk ook echt niet meer.
Ik hoop dat Anouk een deksel op dr neus krijgt. Ze doet zo hautain.
majadeb wijzigde dit bericht op 18-07-2026 23:53
5.18% gewijzigd
Ik vind Casper ook sympathiek.
Vreselijke maand inderdaad. Wat een stel bij elkaar... Inderdaad is Casper de enige leuke, normale nog. Delano kan ik ook nog wel hebben, hij probeert wel dingen duidelijk te maken zoals bv. bij Anouk.

Vrijdag op de Zwarte Cross Roland gezien. Op Insta zag ik dat er meerdere oud-deelnemers waren, maar helaas niet gezien.
Ik kijk vanaf het begin regelmatig De Bondgenoten, de dynamiek in de beginperiode vond ik mooi. Er werd elkaar dingen gegund en met elkaar meegeleefd en eten werd gedeeld. En natuurlijk was er ook onenigheid maar dat kan ook niet anders in een groep met zoveel verschillende karakters.

Het laatste jaar keek ik in het begin of de nieuwe bewoners een beetje te doen zijn. Maar deze maand is het toch echt zo verschrikkelijk, Fabienne, Valentijn en Mila. Een woordenwisseling, irritatie, misverstanden dat begrijp ik nog wel, maar dit is roddelende verschrikkelijke pestgedrag. Ik hoop echt dat er wordt ingegrepen, maar voor nu sla ik voorlopig over.

Casper vind ik heel oprecht, eerlijk en trouw overkomen.
Marcha01 schreef:
20-07-2026 19:53
Ik kijk vanaf het begin regelmatig De Bondgenoten, de dynamiek in de beginperiode vond ik mooi. Er werd elkaar dingen gegund en met elkaar meegeleefd en eten werd gedeeld. En natuurlijk was er ook onenigheid maar dat kan ook niet anders in een groep met zoveel verschillende karakters.

Het laatste jaar keek ik in het begin of de nieuwe bewoners een beetje te doen zijn. Maar deze maand is het toch echt zo verschrikkelijk, Fabienne, Valentijnen Mila. Een woordenwisseling, irritatie, misverstanden dat begrijp ik nog wel, maar dit is roddelende verschrikkelijke pestgedrag. Ik hoop echt dat er wordt ingegrepen, maar voor nu sla ik voorlopig over.

Casper vind ik heel oprecht, eerlijk en trouw overkomen.
:-o schrijf je die naam nou bewust verkeerd? Nooit meer doen hoor.
;-)

Ikvind Sayf ook een goedzak en oprecht persoon trouwens.
majadeb wijzigde dit bericht op 20-07-2026 20:49
1.38% gewijzigd
.
MajadeB schreef:
20-07-2026 20:45
:-o schrijf je die naam nou bewust verkeerd? Nooit meer doen

Echt niet bewust gedaan, zo ben ik absoluut niet, helemaal met haar achtergrond. Ook al vind ik haar een heel naar persoon.
Marcha01 schreef:
20-07-2026 21:05
Was een grapje natuurlijk, na Fabienne's reactie.
Ik trek Valentijne ook heel slecht hoor. Samen met Fabienne zijn ze echt heel naar samen. Anouk vind ik ook stom, maar hoe ze nu te grazen wordt genomen met dat domme gezuig van die twee vind ik behalve lachwekkend heel sneu.
Ik vind het wel leuk de 1.000 euro p.p. de tweeling vind ik ook niets, nu ze verloren hebben met de verkeerde envelop te nemen. Maar wie ik helemaal niet trek is Roma,
Zij kan mensen niet trekken, maar ik heb dat bij haar
Anouk spoort echt niet. Ze gedraagt zich claimend tov Diederik die gewoon een slokje drinken aannam van een van die twins.
Even een Rick Eversje: " morgen een familieruzie met Cas en Val. Nu al zin in".
Die Valentijne is alleen maar op ruzie uit, vreselijk. Werkelijk alles is een reden om giftig te worden. Wat een kronkel, waarom zou iemand zo zijn? Vreselijk vermoeiend, ook voor haarzelf. Altijd maar die boosheid.
Op Reddit staat dat er een officiële klacht is ingediend tegen Valentijne en Fabienne, structureel pestgedrag en nog wat dingen als grensoverschrijdend gedrag. Ik hoop dat ze dat gedrag aan gaan pakken.
Nyco schreef:
23-07-2026 13:01
Op Reddit staat dat er een officiële klacht is ingediend tegen Valentijne en Fabienne, structureel pestgedrag en nog wat dingen als grensoverschrijdend gedrag. Ik hoop dat ze dat gedrag aan gaan pakken.
Mooi. Dan ook indirect tegen SBS, die hadden ook gele kaarten kunnen uitdelen. Maar vrezen natuurlijk voor minder kijkcijfers als die twee weg zijn.
Ik heb al veel eerder momenten gehad waarop ik dacht dat er wel een gele kaart uitgedeeld zou worden maar blijkbaar moet er eerst een hele dikke grens overschreden worden.....alles voor de kijkcijfers.
Wat acherlijk dat Casper de gele kaart krijgt om niks. Die Valentijne zit nonstop te zuigen.
Op de een of andere manier voelt het verliefd jaloerse gedrag van Anouk voor mij geacteerd. Soms bekruipt me het gevoel alsof er achter de schermen geld te verdienen valt voor de kandidaten die het meeste drama kunnen creëren.
OhMellie schreef:
06-08-2026 09:09
Op de een of andere manier voelt het verliefd jaloerse gedrag van Anouk voor mij geacteerd. Soms bekruipt me het gevoel alsof er achter de schermen geld te verdienen valt voor de kandidaten die het meeste drama kunnen creëren.
Ik denk dat ze gewoon jaloers is. Ik vind dat gespeculeer over het acteren in de bondgenoten altijd wereldvreemd. Zulke mensen bestaan gewoon. En zet maar eens 16 of 20 mensen 24/7 bij elkaar en laat ze strijden om een ton. Dan kriig je drama. En veel ook.
De tering. Anouk en Died. Het zat eraan te komen. Maar wat pijnlijk voor Max.
MajadeB schreef:
08-08-2026 22:21
De tering. Anouk en Died. Het zat eraan te komen. Maar wat pijnlijk voor Max.
Ik volg het ook alweer een paar dagen, ik dacht echt dat ze pas iets zouden ondernemen als ze de loods uit zouden gaan. Een beetje naïef van mij :)

Maar wel fijn dat Casper de 20.000 euro heeft gewonnen.

Ik vind die blikken van Fabienne zo eng, het is bijna een Halloweengezicht.
Marcha01 schreef:
08-08-2026 22:32
Ik volg het ook alweer een paar dagen, ik dacht echt dat ze pas iets zouden ondernemen als ze de loods uit zouden gaan. Een beetje naïef van mij :)

Maar wel fijn dat Casper de 20.000 euro heeft gewonnen.

Ik vind die blikken van Fabienne zo eng, het is bijna een Halloweengezicht.
Alles eens!
Fabienne is echt raar. Slechte jeugd enzo snap ik wel, maar toch, geen leuk mens. Alhoewel ze ook kan troosten. Ze voelt pijn wel aan. Maar doet zelf ook naar.
Moeilijk mens.
.
MajadeB schreef:
08-08-2026 22:42
Alles eens!
Fabienne is echt raar. Slechte jeugd enzo snap ik wel, maar toch, geen leuk mens. Alhoewel ze ook kan troosten. Ze voelt pijn wel aan. Maar doet zelf ook naar.
Moeilijk mens.
.
Ik snap wat je bedoeld maar dat troosten van haar, dat komt bij mij niet echt binnen, net zoals Mila mensen troost. Ik krijg een beetje het gevoel dat er iets achter zit. Misschien zit ik er naast, omdat ik hun pestgedrag zo verschrikkelijk vind dat ik niet echt meer gezellig naar hun kan kijken.

Ik vind Sayfe zo zielig, hij doet geen vlieg kwaad en er wordt zo niet leuk op hem gereageerd. Ik zou ook een beetje moe worden van hem maar de reacties van sommigen naar hem toe, vind ik zielig voor hem.
Mila vind ik helemaal niet lief. Wat een schreeuwlelijk.
Ik ben ook voor Sayf.
Marcha01 schreef:
08-08-2026 22:51
Ik snap wat je bedoeld maar dat troosten van haar, dat komt bij mij niet echt binnen, net zoals Mila mensen troost. Ik krijg een beetje het gevoel dat er iets achter zit. Misschien zit ik er naast, omdat ik hun pestgedrag zo verschrikkelijk vind dat ik niet echt meer gezellig naar hun kan kijken.

Ik vind Sayfe zo zielig, hij doet geen vlieg kwaad en er wordt zo niet leuk op hem gereageerd. Ik zou ook een beetje moe worden van hem maar de reacties van sommigen naar hem toe, vind ik zielig voor hem.

Als er nou iemand gigantisch in mijn irritatiezone zit is het Saif, ik kan er de vinger niet op leggen maar zijn manieren van communiceren zoals dat conflict met Delano die toch niet wilde sporten daar word ik gewoon agressief van. Ver uit mijn buurt zulke mensen.
Ik vind Fabienne ook niet zo leuk, als zij smiechterig doet met een spel dan mag het en doet een ander het dan is het vals, lekker hypocriet.

Anouk vind ik echt een onbetrouwbare slappe doos, ze werd zelfs kwaad omdat mensen alleen maar dachten dat zij en died iets meer voor elkaar voelden, want " het is alleen maar vriendschap boehoe nare mensen....

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven