De Bondgenoten sbs6
zaterdag 18 juli 2026 om 23:06
Even deze weer omhoog halen hoor. Wat vind ik deze cyclus vreselijk. Dacht de vorige erg te vinden, maar het kan gewoon nog erger.
Er is gewoon oprecht niemand die ik leuk vind, behalve Casper. Zo leuk als ik hem vind, zo vreselijk vind ik Valentijne...wordt er van alles gezegd over de stem van Roma, maar die van haar trek ik slecht. En oioioi komt er een Fabiënne bij. Ze gunden Valentijne ook een maatje denk ik.
Ik ga zo ook niet allemaal af, heb zijn allemaal mensen en ze zijn ook maar gewoon zichzelf (denk ik), maar ik trek ze heul slecht deze maand. Betwijfel of ik deze maand blijf volgen.
Er is gewoon oprecht niemand die ik leuk vind, behalve Casper. Zo leuk als ik hem vind, zo vreselijk vind ik Valentijne...wordt er van alles gezegd over de stem van Roma, maar die van haar trek ik slecht. En oioioi komt er een Fabiënne bij. Ze gunden Valentijne ook een maatje denk ik.
Ik ga zo ook niet allemaal af, heb zijn allemaal mensen en ze zijn ook maar gewoon zichzelf (denk ik), maar ik trek ze heul slecht deze maand. Betwijfel of ik deze maand blijf volgen.
zaterdag 18 juli 2026 om 23:45
Ik trek die blauwe-haar , edit: Fabiënne dus, heel slecht, samen met Valentijne. Die vinger in die mond ook en dan die hoge stemnetjes
Maar ik trek Anouk ook echt niet meer.
Ik hoop dat Anouk een deksel op dr neus krijgt. Ze doet zo hautain.
Maar ik trek Anouk ook echt niet meer.
Ik hoop dat Anouk een deksel op dr neus krijgt. Ze doet zo hautain.
majadeb wijzigde dit bericht op 18-07-2026 23:53
5.18% gewijzigd
zondag 19 juli 2026 om 13:04
Vreselijke maand inderdaad. Wat een stel bij elkaar... Inderdaad is Casper de enige leuke, normale nog. Delano kan ik ook nog wel hebben, hij probeert wel dingen duidelijk te maken zoals bv. bij Anouk.
Vrijdag op de Zwarte Cross Roland gezien. Op Insta zag ik dat er meerdere oud-deelnemers waren, maar helaas niet gezien.
Vrijdag op de Zwarte Cross Roland gezien. Op Insta zag ik dat er meerdere oud-deelnemers waren, maar helaas niet gezien.
maandag 20 juli 2026 om 19:53
Ik kijk vanaf het begin regelmatig De Bondgenoten, de dynamiek in de beginperiode vond ik mooi. Er werd elkaar dingen gegund en met elkaar meegeleefd en eten werd gedeeld. En natuurlijk was er ook onenigheid maar dat kan ook niet anders in een groep met zoveel verschillende karakters.
Het laatste jaar keek ik in het begin of de nieuwe bewoners een beetje te doen zijn. Maar deze maand is het toch echt zo verschrikkelijk, Fabienne, Valentijn en Mila. Een woordenwisseling, irritatie, misverstanden dat begrijp ik nog wel, maar dit is roddelende verschrikkelijke pestgedrag. Ik hoop echt dat er wordt ingegrepen, maar voor nu sla ik voorlopig over.
Casper vind ik heel oprecht, eerlijk en trouw overkomen.
Het laatste jaar keek ik in het begin of de nieuwe bewoners een beetje te doen zijn. Maar deze maand is het toch echt zo verschrikkelijk, Fabienne, Valentijn en Mila. Een woordenwisseling, irritatie, misverstanden dat begrijp ik nog wel, maar dit is roddelende verschrikkelijke pestgedrag. Ik hoop echt dat er wordt ingegrepen, maar voor nu sla ik voorlopig over.
maandag 20 juli 2026 om 20:45
Marcha01 schreef: ↑20-07-2026 19:53Ik kijk vanaf het begin regelmatig De Bondgenoten, de dynamiek in de beginperiode vond ik mooi. Er werd elkaar dingen gegund en met elkaar meegeleefd en eten werd gedeeld. En natuurlijk was er ook onenigheid maar dat kan ook niet anders in een groep met zoveel verschillende karakters.
Het laatste jaar keek ik in het begin of de nieuwe bewoners een beetje te doen zijn. Maar deze maand is het toch echt zo verschrikkelijk, Fabienne, Valentijnen Mila. Een woordenwisseling, irritatie, misverstanden dat begrijp ik nog wel, maar dit is roddelende verschrikkelijke pestgedrag. Ik hoop echt dat er wordt ingegrepen, maar voor nu sla ik voorlopig over.
Ikvind Sayf ook een goedzak en oprecht persoon trouwens.
majadeb wijzigde dit bericht op 20-07-2026 20:49
1.38% gewijzigd
maandag 20 juli 2026 om 21:19
Was een grapje natuurlijk, na Fabienne's reactie.
Ik trek Valentijne ook heel slecht hoor. Samen met Fabienne zijn ze echt heel naar samen. Anouk vind ik ook stom, maar hoe ze nu te grazen wordt genomen met dat domme gezuig van die twee vind ik behalve lachwekkend heel sneu.
donderdag 23 juli 2026 om 13:43
Mooi. Dan ook indirect tegen SBS, die hadden ook gele kaarten kunnen uitdelen. Maar vrezen natuurlijk voor minder kijkcijfers als die twee weg zijn.
donderdag 6 augustus 2026 om 09:27
Ik denk dat ze gewoon jaloers is. Ik vind dat gespeculeer over het acteren in de bondgenoten altijd wereldvreemd. Zulke mensen bestaan gewoon. En zet maar eens 16 of 20 mensen 24/7 bij elkaar en laat ze strijden om een ton. Dan kriig je drama. En veel ook.
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:32
Ik volg het ook alweer een paar dagen, ik dacht echt dat ze pas iets zouden ondernemen als ze de loods uit zouden gaan. Een beetje naïef van mij
Maar wel fijn dat Casper de 20.000 euro heeft gewonnen.
Ik vind die blikken van Fabienne zo eng, het is bijna een Halloweengezicht.
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:42
Alles eens!Marcha01 schreef: ↑08-08-2026 22:32Ik volg het ook alweer een paar dagen, ik dacht echt dat ze pas iets zouden ondernemen als ze de loods uit zouden gaan. Een beetje naïef van mij![]()
Maar wel fijn dat Casper de 20.000 euro heeft gewonnen.
Ik vind die blikken van Fabienne zo eng, het is bijna een Halloweengezicht.
Fabienne is echt raar. Slechte jeugd enzo snap ik wel, maar toch, geen leuk mens. Alhoewel ze ook kan troosten. Ze voelt pijn wel aan. Maar doet zelf ook naar.
Moeilijk mens.
.
zaterdag 8 augustus 2026 om 22:51
Ik snap wat je bedoeld maar dat troosten van haar, dat komt bij mij niet echt binnen, net zoals Mila mensen troost. Ik krijg een beetje het gevoel dat er iets achter zit. Misschien zit ik er naast, omdat ik hun pestgedrag zo verschrikkelijk vind dat ik niet echt meer gezellig naar hun kan kijken.
Ik vind Sayfe zo zielig, hij doet geen vlieg kwaad en er wordt zo niet leuk op hem gereageerd. Ik zou ook een beetje moe worden van hem maar de reacties van sommigen naar hem toe, vind ik zielig voor hem.
zondag 9 augustus 2026 om 09:12
Marcha01 schreef: ↑08-08-2026 22:51Ik snap wat je bedoeld maar dat troosten van haar, dat komt bij mij niet echt binnen, net zoals Mila mensen troost. Ik krijg een beetje het gevoel dat er iets achter zit. Misschien zit ik er naast, omdat ik hun pestgedrag zo verschrikkelijk vind dat ik niet echt meer gezellig naar hun kan kijken.
Ik vind Sayfe zo zielig, hij doet geen vlieg kwaad en er wordt zo niet leuk op hem gereageerd. Ik zou ook een beetje moe worden van hem maar de reacties van sommigen naar hem toe, vind ik zielig voor hem.
Als er nou iemand gigantisch in mijn irritatiezone zit is het Saif, ik kan er de vinger niet op leggen maar zijn manieren van communiceren zoals dat conflict met Delano die toch niet wilde sporten daar word ik gewoon agressief van. Ver uit mijn buurt zulke mensen.
Ik vind Fabienne ook niet zo leuk, als zij smiechterig doet met een spel dan mag het en doet een ander het dan is het vals, lekker hypocriet.
Anouk vind ik echt een onbetrouwbare slappe doos, ze werd zelfs kwaad omdat mensen alleen maar dachten dat zij en died iets meer voor elkaar voelden, want " het is alleen maar vriendschap boehoe nare mensen....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in