Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 518 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik kijk ook, vanaf het begin. Vond het altijd best leuk vermaak, maar deze cyclus is tenenkrommend. Slechte keuze die oud-bewoners. Roma met haar zeurderige stem, betweterige Julia, irritante zus-van en Diederick wil gewoon Anouk hebben. Dit gaat haar haar relatie kosten en maakt haar ook geen leukere vrouw.
Ik kijk ook nog steeds en snap niet dat Anouk zich zo laat inpalmen door die player terwijl ze thuis een vriend heeft zitten. Ben benieuwd naar het telefoontje.

Roma vind ik op zich wel leuk alleen dat vertraagde praten is irritant en zo onnodig.
bartjes schreef:
01-07-2026 23:30
Helaas, je bent niet de enige.

Ik kijk vanaf het begin.
En hoe vaak ik al niet gezegd heb: na deze cyclus stop ik met kijken, dat wil je niet weten.

Vind je het vervelend dat Anouk hem Died noemt?
Of vind je haar gewoon samen met hem vervelend?

Diederik werd in zijn vorige deelname al Died genoemd.
En toen vond ik hem net zo vervelend als nu, alleen had hij toen een toxic relatie met Britt.
Zij waren het voorbeeld voor Roxy en Robert, denk ik.

Ik vind alleen Roma leuk van de oude deelnemers.
De anderen mogen linea recta naar huis.
dat Anouk hem Died noemt vind ik geen probleem, wel dat ze haar relatieperikelen met hem bespreekt terwijl haar vriend thuis dit mee zit te kijken. Dat ze in gaat op zijn gesjans (en hem ook leuk vindt zo te zien) dat je gevoelens krijgt voor een ander kan, maar zo flirten als je vriend dit ziet vind ik niet ok. ik vind haar ook een beetje een attitude hebben nu. Niet leuk vind ik.
De tweeling vind ik ook enorm irritant.
En Bonnie ook.
Al die nieuwe mensen vind ik niet interessant eerlijk gezegd.
En toch kijken...
Ze hebben wat meer oudere deelnemers nodig. Vond Eric leuk en ook Mary die beiden gelukkig met ton naar huis konden.
Ik kijk ook nog steeds. Vind het een heerlijk programma om me aan te ergeren.. Ik snap Anouk ook niet hoor. Diederik is een vreselijke vent, maar zij laat het zich graag aanleunen. Van hem vind ik het respectloos dat hij achter een vrouw aangaat die al een relatie heeft en van haar dat zij niet voor haar relatie opkomt, maar juist meegaat in dit spel.
Ook ik zou het leuk vinden als er wat oudere deelnemers mee zouden doen, al is Mila niet bepaald een aanwinst. Minder ruzie en een beetje meer humor zou ook leuk zijn.
In mijn hoofd was het in de begintijd leuker dan nu.
Maar waar dat aan ligt weet ik niet.
Omdat het nieuw was?
En omdat de bondegenoten ook nog moesten uitvinden hoe alles werkt?

Iedereen die er nu nieuw inkomt heeft het sowieso al op tv gezien.
En de oudbondgenoten roepen: oh, dat heb ik toen ook gedaan, daar was ik best goed in.

Elke avond denk ik: waarom kijk ik nog?
Maar ja, het is lekker tijdverdrijf.
Ik vind het nog steeds echt lekkere tv. De attitude van Anouk kan ik dan wel weer waarderen, eindelijk laat ze dat schattige kleine bescheiden meisje los. Diederik is een player pur sang en ik vind het geinig te zien dat Anouk daar hopeloos in trapt, ik denk dat ze hem buiten meteen zou wegzetten als foute gast maar in de bgnbubbel vertroebelt je blik. Anouk is namelijk best slim.

Ik heb zin om Roma te slaan, praat eens normaal! Ze gaat ook steeds langzamer praten volgens mij, als ik in haar bondje zou zitten zou ik me een soort kleuter voelen, haar uitspraken en uitleg zijn ook echt op kinderniveau, ik krijg dr wat van. Dat Julia terug is vind ik dan weer wel leuk.
Wat ik wel saaier vind worden zijn de spellen, ze nemen zelfs spellen over van "het zwaard van damocles". Zo lastig kan het toch niet zijn om spelletjes te verzinnen?
Geheime opdrachten mogen van mij naar het verleden, het heeft geen zin als iedereen hysterisch op zijn kamer blijft zitten.

En ook ik pleit voor meer ouderen maar dan wel leuke! De laatste oudere loodsbewoners stonden imo niet model voor de gemiddelde iets oudere mens in mijn omgeving. Graag hip maar niet ordinair, super bijdetijd en nog een beetje fit? Ik persoonlijk zou er gillend gek worden. Mijn dagen slijten met 15-19 medebewoners.....
Nou, ben blij dat ik niet de enige ben die dit ergerlijke programma blijft kijken :mrgreen:

Roma vind ik ook eeeennooooorrrmmmmmmm irritaaaaaanttttttt. Verder wel een leuk kind vind ik. Ik bedoel, zo in je lingerie staan moet je ook maar durven.

Gelukkig krijgt Anouk eindelijk een wake-up call. Ben benieuwd of ze echt naar huis gaat.
(ik kijk altijd een dag later dus wellicht weten julie dit al nu ik dit typ)
Ik kijk al vanaf dag 1 en nog geen aflevering gemist.

Vind alleen de opdrachten/spellen veel te lang.
Ik kijk puur voor de menselijke interactie.
calvijn1 schreef:
03-07-2026 22:47
Ik kijk al vanaf dag 1 en nog geen aflevering gemist.

Vind alleen de opdrachten/spellen veel te lang.
Ik kijk puur voor de menselijke interactie.
Eens

Alhoewel ik pas kijk sinds de vorige cyclus en die nieuwe allemaal maar stom vond. Sommigen vind ik nog steeds saai en onthoud ik de namen niet van. Ik kijk echt voor de juice. En al die verwikkelingen tussen mensen.
Ik zit nu de aflevering van vanavond te kijken en ondanks dat Valentijne normaal erg in mijn irritatiezone zit door haar getier, vond ik haar uitbrander tegen Anouk echt de spijker op de kop.
Snap Anouk echt niet haar relatie van 6 jaar op het spel zet voor die player.
ohmellie wijzigde dit bericht op 03-07-2026 23:18
0.55% gewijzigd
OhMellie schreef:
03-07-2026 23:09
Ik zit nu de aflevering van vanavond te kijken en ondanks dat Valentijne normaal erg in mijn irritatiezone zit door haar getier, vond ik haar uitbrander tegen Anouk echt de spijker op de kop.
Snap Anouk echt niet haar relatie van 6 jaar op het spel zetten voor die player.
Valentijne was spot on inderdaad
Ik kijk de laatste maanden alleen nog naar de finale, maar daar baal ik nu van want ik vind Roma juist erg leuk.
In het begin vond ik haar manier van praten vervelend maar toen ik eraan gewend was heerlijk rustgevend :P
Ik gun haar die ton al heel lang !
.
OhMellie schreef:
03-07-2026 23:09
Snap Anouk echt niet haar relatie van 6 jaar op het spel zet voor die player.
Ja, daar ben ik het mee eens.
Valentijne had gelijk.

Ik snap Anouk wel, maar de hele loods ziet dat het niet klopt. Dat maak ik op uit wat iedereen er over te zeggen had.
Bij veel dingen wordt het door de regie uitvergroot, of op een bepaalde manier gemonteerd.
Maar in dit geval lijkt het toch wel zo gegaan te zijn als het werd uitgezonden.
Anouk die tot diep in de nacht met Diederik zit, Diederik die er vreselijk op.los flirt. Dat soort dingen.
Dat Diederik Anouk in de tang heeft.

Dus ik snap haar wel, maar ik denk dat ze er geen goed aan doet.
Oh lekker, ze blijft. :popcorn:
Fascinerend hoe ze zichzelf voor de gek houdt met d'r therapeutische steunpilaar :applause:

Max is er nu wel klaar mee vermoed ik zo.
Onvoorstelbaar dat ze blijft. Max was zeer duidelijk en ook over wat hij zei over haar familie. Dan ga je toch met gierende banden naar huis? Maar nee, ze wil nog blijven tot het einde van de cyclus terwijl ze momenteel onderaan staan en vanuit de loods hoeft ze weinig steun meer te verwachten...
Precies, ze heeft zichzelf niet bepaald populair gemaakt, bij niemand, binnen en buiten. (Hoewel haar bondje haar blijft knuffelen)
Ze moet wel een enorme crush hebben op Died.

Kan he, dat ze een match zijn en dit een koppel gaat worden. Sluit ik niet uit eerlijk gezegd. Maar lullig voor Max is het sowieso.
Weet iemand nog hoe dat ging met Diederik en (ik geloof) Britt? Was dat ook zo toxisch?
Ja, dat was ook heel toxic.
Veel jaloezie. Telkens ruzie.
Ik dacht dat ze uit de loods nog wel een tijdje samen zijn gebleven.
Net als Roxy en Robert.

Het verbaasde mij dat Diederik zo snel op Anouk ging. Met flirten.
Ik dacht dat hij zijn lesje wel geleerd zou hebben.
Ik vind het ook echt heel lelijk van hem, hij wist natuurlijk dat ze een vriend had.

En was Anouk niet degene die tijdens een opdracht close moest doen met een bondgenoot? En dat ze toen ging videobellen om dat te zeggen en toestemming te vragen?
OhMellie schreef:
04-07-2026 20:25
Weet iemand nog hoe dat ging met Diederik en (ik geloof) Britt? Was dat ook zo toxisch?
Die zijn nog ruim een jaar samen geweest. Pas recent uit.

Heel veel ruzie in de loods

Anouk wordt geconfronteerd met gevoelens die je niet zou 'mogen' hebben als je relatie goed zit. (Jaloers op Joshlyn als Diederik haar aandacht geeft)
bartjes schreef:
04-07-2026 20:31
En was Anouk niet degene die tijdens een opdracht close moest doen met een bondgenoot? En dat ze toen ging videobellen om dat te zeggen en toestemming te vragen?
Nee ,dat wat Therese. Die moest verliefd acteren met El Chè. En een zoen geven.
Oh ja.
Dat is alweer langer terug.

Ik had even gegoogled en kwam op een pagina van Ziggo waar alle cycli met deelnemers op staan.
https://www.ziggo.nl/entertainment/seri ... deelnemers

Veel oh ja namen. En sommige zeggen me ook helemaal niks.
Terwijl ik wel alles gezien heb.

Diederik zat er al 3 maanden toen Britt kwam.
En zij ging er na 2 maanden uit, samen met Diederik.
bartjes schreef:
Net als Roxy en Robert.

Ik vind het ook echt heel lelijk van hem, hij wist natuurlijk dat ze een vriend had.

Dat laatste, ja idd. Ik las ook ergens dat Anouk enorm jaloers is/was in haar relatie met Max. Dat hij geen contact mag/mocht hebben met andere vrouwen.
Dat ze jaloers is hebben we gezien ja.

:nut:
bartjes schreef:
Net als Roxy en Robert.

Ik kan me het niet meer goed herinneren maar toen ik Diederik weer zag gaf ie me bad vibes en dat maakt ie met zn gedrag helemaal waar.
OhMellie schreef:
04-07-2026 21:45
Ik kan me het niet meer goed herinneren maar toen ik Diederik weer zag gaf ie me bad vibes en dat maakt ie met zn gedrag helemaal waar.
Die Britt was ook heel erg. Diederik mocht niet eens met een andere vrouw praten. Ze zonderde zich samen voorledig af van de groep. Als het met Anouk iets wordt ben ik heel benieuwd hoe dat gaat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven