Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
lisa198 schreef:
03-02-2018 20:12
Ik las in een interview dat Jennifer Hoffman vertelde dat ze zo moest kijken en doen (continu verbaasd en alsof ze uit een ei komt). Dus dan doet ze het goed.

Ik zag een voorstukjes van de tv kantine en vond het ook totaal niet grappig.

Jennifer Hoffman is een leuke actrice. Oorspronkelijk zou Lies Visschedijk de luizenmoeder spelen (Lies heeft ook samen met Ilse de pilot voor de luizenmoeder gemaakt). In de drie weken dat de serie is opgenomen moest Lies in een toneelstuk spelen en toen is Jennifer gevraagd.
Ik ben benieuwd hoe Volkert zich ontwikkelt. De lijkt de intelligentste persoon op de school te zijn.
Ik blijf wel kijken (met kinderen want die vinden het hilarisch) maar ik ben de massahysterie wel een beetje zat. Bij mij op het werk hebben ze tassen laten maken met: 'hallo allemaal wat fijn dat je er bent'. En gilt iedereen bij binnenkomst ook HALLO ALLEMAAL. En dan lachen, nou-nou-poeh-poeh. Alleen daarom al ben ik er klaar mee.
Maar ik blijf wel kijken. Je weet toch......
;-)
vrouwjagersma schreef:
04-02-2018 19:55
Ik ben benieuwd hoe Volkert zich ontwikkelt. De lijkt de intelligentste persoon op de school te zijn.
Ik denk dat je gelijk hebt. En ik benieuwd of hij schaamluizen mag pluizen bij Hanah.
vrouwjagersma schreef:
04-02-2018 19:55
Ja dat. En de dirk schijt in zijn broek voor hem :rofl:
Juf ank :cry:
Een breezer voor Bobby :rofl:
Herkenbaar tienminutengesprek, waarbij je ineens psycholoog bent in plaats van docent.
Antoon69 schreef:
04-02-2018 19:50
Jennifer Hoffman is een leuke actrice. Oorspronkelijk zou Lies Visschedijk de luizenmoeder spelen (Lies heeft ook samen met Ilse de pilot voor de luizenmoeder gemaakt). In de drie weken dat de serie is opgenomen moest Lies in een toneelstuk spelen en toen is Jennifer gevraagd.
Dan ben ik blij dat Jennifer Hoffman het doet. Zij is een van mijn favoriete en Lies jeuk me.
Amber alert :proud:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
04-02-2018 20:44
Amber alert :proud:
:rofl:
Juk Lies, doe mij maar Jennifer. Die kookwekker gesprekken jeuken ook!
Go Ank!
Ik zit nu mee te huilen. Briljant.
Ohhhhh juf Ank :smooch:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Juf Ank :heart:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Bosrozen schreef:
04-02-2018 20:42
Een breezer voor Bobby :rofl:
:rofl: :rofl:
Ank, held!!!
pussywillow schreef:
04-02-2018 20:45
Juk Lies, doe mij maar Jennifer.
Mwa..
JoFlo schreef:
04-02-2018 20:52
Ank, held!!!
Geniaal
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrouwjagersma schreef:
04-02-2018 20:42
Herkenbaar tienminutengesprek, waarbij je ineens psycholoog bent in plaats van docent.
Komt dat echt voor dat je met 3 man / vrouw zo'n gesprek moet voeren?
Dus een van de ouders met nieuwe partner.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Geweldig!
hollebollegijs schreef:
04-02-2018 20:55
Ja. En soms is het ook echt net zo ongemakkelijk, al moet ik eerlijk zeggen dat ik soms wel hetzelfde denk als Ank, maar ik zeg dat natuurlijk niet.

Maar ook ouders die een heel prettig gesprek voeren, samen en toch al jaren gescheiden zijn, maar de belangen van hun kind zwaarder laten tellen. Al ligt dat natuurlijk ook aan de aard van de scheiding.
hollebollegijs schreef:
04-02-2018 20:55
Hier zelfs soms oppasoma en opa mee.
Vond er vanavond eerlijk gezegd niet veel aan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven