De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 4 februari 2018 om 19:50
Jennifer Hoffman is een leuke actrice. Oorspronkelijk zou Lies Visschedijk de luizenmoeder spelen (Lies heeft ook samen met Ilse de pilot voor de luizenmoeder gemaakt). In de drie weken dat de serie is opgenomen moest Lies in een toneelstuk spelen en toen is Jennifer gevraagd.
zondag 4 februari 2018 om 19:58
Ik blijf wel kijken (met kinderen want die vinden het hilarisch) maar ik ben de massahysterie wel een beetje zat. Bij mij op het werk hebben ze tassen laten maken met: 'hallo allemaal wat fijn dat je er bent'. En gilt iedereen bij binnenkomst ook HALLO ALLEMAAL. En dan lachen, nou-nou-poeh-poeh. Alleen daarom al ben ik er klaar mee.
Maar ik blijf wel kijken. Je weet toch......
Maar ik blijf wel kijken. Je weet toch......
zondag 4 februari 2018 om 19:58
Ik denk dat je gelijk hebt. En ik benieuwd of hij schaamluizen mag pluizen bij Hanah.vrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 19:55Ik ben benieuwd hoe Volkert zich ontwikkelt. De lijkt de intelligentste persoon op de school te zijn.
zondag 4 februari 2018 om 20:17
Ja dat. En de dirk schijt in zijn broek voor hemvrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 19:55Ik ben benieuwd hoe Volkert zich ontwikkelt. De lijkt de intelligentste persoon op de school te zijn.
zondag 4 februari 2018 om 20:42
Dan ben ik blij dat Jennifer Hoffman het doet. Zij is een van mijn favoriete en Lies jeuk me.Antoon69 schreef: ↑04-02-2018 19:50Jennifer Hoffman is een leuke actrice. Oorspronkelijk zou Lies Visschedijk de luizenmoeder spelen (Lies heeft ook samen met Ilse de pilot voor de luizenmoeder gemaakt). In de drie weken dat de serie is opgenomen moest Lies in een toneelstuk spelen en toen is Jennifer gevraagd.
zondag 4 februari 2018 om 20:53
Mwa..
zondag 4 februari 2018 om 20:55
Komt dat echt voor dat je met 3 man / vrouw zo'n gesprek moet voeren?vrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 20:42Herkenbaar tienminutengesprek, waarbij je ineens psycholoog bent in plaats van docent.
Dus een van de ouders met nieuwe partner.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 4 februari 2018 om 21:00
Ja. En soms is het ook echt net zo ongemakkelijk, al moet ik eerlijk zeggen dat ik soms wel hetzelfde denk als Ank, maar ik zeg dat natuurlijk niet.hollebollegijs schreef: ↑04-02-2018 20:55Komt dat echt voor dat je met 3 man / vrouw zo'n gesprek moet voeren?
Maar ook ouders die een heel prettig gesprek voeren, samen en toch al jaren gescheiden zijn, maar de belangen van hun kind zwaarder laten tellen. Al ligt dat natuurlijk ook aan de aard van de scheiding.
zondag 4 februari 2018 om 21:01
Hier zelfs soms oppasoma en opa mee.hollebollegijs schreef: ↑04-02-2018 20:55Komt dat echt voor dat je met 3 man / vrouw zo'n gesprek moet voeren?