Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
hollebollegijs schreef:
04-02-2018 20:55
Komt dat echt voor dat je met 3 man / vrouw zo'n gesprek moet voeren?
Dus een van de ouders met nieuwe partner.
Yup. Echt vaak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het-groepje schreef:
04-02-2018 21:01
Hier zelfs soms oppasoma en opa mee.
:woa: Why? Is een 10minutengesprek een leuk uitje?
Hier zitten we bij 10 minuten gesprekken ook op van die "kutstoeltjes". Ik vond het hilarisch herkenbaar, alleen bij ons zijn ze niet zo strak aan de tijd. Vorig jaar eens een keer een kwartier zitten te wachten op een huilende moeder. Dat was best ongemakkelijk, ook voor de juf.

Verder I :heart: Volkert
Ik vind de afleveringen steeds slechter worden.

Hier bij een 10-minuten gesprek ook van die rot stoeltjes. Gewoon op de kleuter stoelen. Heel irritant om van op te staan met zere knieën. De laatste keer ben ik op de tafel gaan zitten ipv op zo’n stoeltje.
chrisjoh schreef:
04-02-2018 21:02
Vond er vanavond eerlijk gezegd niet veel aan.
Grappig. Dit was de eerste aflevering die ik best te pruimen vond.
Stokstaartjenl schreef:
04-02-2018 21:05
Of beide ouders willen niet samen komen maar wel met hun nieuwe partner wat zou betekenen in sommige klassen: 25x2= 50 gesprekken. Dat is dus geen optie en natuurlijk ontvangt een school hierop verontwaardigde reacties maar vaak ook begrip.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volkert en Hannah hebben /hadden in het echt toch ook een relatie?

Edit: even nagekeken en ze hebben of hadden idd een relatie
anoniem_307255 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 21:24
31.61% gewijzigd
Sophles schreef:
04-02-2018 21:22
Volkert en Hannah hebben /hadden in het echt toch ook een relatie?
Hadden. Henry gaat nu met Jelka van Houten schijnt
[quote=Antoon69 post_id=28111140 time=1517775806 user_id=89438]
Hadden. Henry gaat nu met Jelka van Houten schijnt
[/quote

Oh echt?? Vind Hannah (even echte naam kwijt) veel leuker
Stokstaartjenl schreef:
04-02-2018 21:05
Sommige ouders zijn vooral nog kind. Oma komt een hele dag en nacht per week, koopt spullen die de kinderen niet zelf kunnen betalen, hebben borg gestaan voor het huis, hebben de verbouwing geregeld/gedaan, doen clubjes van de kinderen etc.
Gezin bestaat uit 4 of meer ouders zogezegd.
lisa198 schreef:
03-02-2018 20:12
Ik las in een interview dat Jennifer Hoffman vertelde dat ze zo moest kijken en doen (continu verbaasd en alsof ze uit een ei komt). Dus dan doet ze het goed.

Dat doet ze zeker goed, maar het leek me eigenlijk wel duidelijk dat ze dit overdreven moest spelen.
Juist door die 'ik-kom-uit-een-ei-blik' wordt de absurditeit van de overige luitjes duidelijk.

Ik vond de directeur ook vandaag weer hilarisch.
Die continu gelukzalige blik en dat enge gedoe met die handjes ;-D
Wij hebben vorig jaar een 10 minuten gesprek gehad en midden in het gesprek ging de eierwekker en juf stond op........ Gesprek was blijkbaar klaar.
'Doe maar, glans maar! Oh, de tijd is op'

:rofl:
Ik werd vanavond behoorlijk afgeleid door het enorme voorhoofd van Volkert en de geplamuurde pukkels van Hannah.

Vond het wel weer een leuke treffende aflevering
Frankly my dear, I don"t give a damn
abc schreef:
04-02-2018 21:09

Hier bij een 10-minuten gesprek ook van die rot stoeltjes. Gewoon op de kleuter stoelen. Heel irritant om van op te staan met zere knieën. De laatste keer ben ik op de tafel gaan zitten ipv op zo’n stoeltje.
hier hetzelfde. is was er de eerste keer verbaasd over. daarna ben ik idd ook op de tafel gaan zitten, want met mijn kreupele knieën..
Enn schreef:
04-02-2018 21:10
Of beide ouders willen niet samen komen maar wel met hun nieuwe partner wat zou betekenen in sommige klassen: 25x2= 50 gesprekken. Dat is dus geen optie en natuurlijk ontvangt een school hierop verontwaardigde reacties maar vaak ook begrip.
Volgens mij verlangen leerkrachten ook wel eens terug naar de tijd dat de wereld "overzichtelijk" was.
Met een beetje pech en samengestelde gezinnen heb je te maken met 4 ouders per gezin, half broertjes en zusjes, stief opa's en oma's

Combineer dat met diverse bezoekregelingen en komt toch op het punt dat je snakt naar een overzichtelijke baan achter de kassa bij de LIDL
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 04-02-2018 22:22
0.07% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
wolkewitje schreef:
02-02-2018 21:42
Daar kan ik mezelf dan wel weer in herkennen. Ik doe echt heel erg mijn best, maar ik vind het altijd een grote puzzel om op de juiste dag lege jampotjes of waxinelichtjes mee te geven, mijn kind verkleed naar school te sturen, de school te versieren naar het jaargetijde en dan ook nog te werken. Ik kan ook zo verbaasd kijken als ik het letterfeest vergeten ben.
Wat vind je er dan zo moeilijk aan?
calvijn1 schreef:
04-02-2018 22:11
Ik werd vanavond behoorlijk afgeleid door het enorme voorhoofd van Volkert en de geplamuurde pukkels van Hannah.

Nou hè, wat een voorhoofd!
Hij doet me denken aan Frankenstein.
Lotte35 schreef:
04-02-2018 22:20
Nou hè, wat een voorhoofd!
Hij doet me denken aan Frankenstein.
Past op zich best goed bij die kettingzaag :D
Lady*Voldemort schreef:
04-02-2018 22:04
'Doe maar, glans maar! Oh, de tijd is op'

:rofl:

En dat hij de totaal verkeerde leerling voor zich had.
Kostelijk :D
Lotte35 schreef:
04-02-2018 22:22
En dat hij de totaal verkeerde leerling voor zich had.
Kostelijk :D

En ook geen excuses of niks, want de eierwekker was al gegaan :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
04-02-2018 22:23
En ook geen excuses of niks, want de eierwekker was al gegaan :rofl:

Dat is het mooie van die vent.
Hij kraamt uitsluitend onzin uit maar blijft zich gedragen alsof hij God zelf is :lol:
Het-groepje schreef:
04-02-2018 21:01
Hier zelfs soms oppasoma en opa mee.

Tijden veranderen echt, opa's en oma's zijn wel meer betrokken tegenwoordig.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Froezel schreef:
04-02-2018 21:51
Wij hebben vorig jaar een 10 minuten gesprek gehad en midden in het gesprek ging de eierwekker en juf stond op........ Gesprek was blijkbaar klaar.
Die avonden zijn ook een soort fabriekswerk. De gesprekken zijn bij ons nog korter en voor je het weet loop je 2 gesprekken achter en ouders dus ook, die dan weer worden overgeslagen bij de volgende docent want die moet óók door (middelbaar, dus meer dan 30 gesprekken en meer dan 1 docent op een avond).
calvijn1 schreef:
04-02-2018 22:11

Nou idd, ik ook! o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven