Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
8102 schreef:
06-02-2018 13:33
Maar volgens diegene die alles regelt was dat onmogelijk met zijn leeftijd en waar hij die militaire uitzending had gehad. Toen hij op uitzending was geweest zou hij dan een tiener zijn ( volgens haar berekening)
Er werd vaag over gedaan.
Anton had het over Srebrenica. Daar is volkert inderdaad te jong voor.
Maar er zijn meer uitzendingen geweest.
Bumba1985 schreef:
05-02-2018 18:11
Dat vond ik dus heel herkenbaar. Mijn zoontje heeft een naam die volgens mij vrij duidelijk is, maar toch gebeurt het zó vaak dat mensen hem dan anders noemen. Beetje á la Jasper die dan Kasper wordt genoemd. Super irritant :@
Het ging in dit geval niet om de naam die net even anders gezegd wordt. Vriendinnetje van ex zei steeds Floortje. En Hannah zei toen redelijk pissig dat het Floorrrrrrr is.
Misschien heel erg mosterd maar zag ineens dat juf Ank een van de bijrollen is in Toren C. Wat een verschil in types, geweldig!
juliet64 schreef:
06-02-2018 21:17
Haha, nou, volgens mij moeten we massaal even terugkijken want blijkbaar herinnert iedereen zich die Srebrenica scene weer anders :whistle: (niet dat het veel uitmaakt natuurlijk)
We moeten net zo lang terugkijken tot we alles kunnen quoten. :D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
jippie55 schreef:
07-02-2018 08:35
Misschien heel erg mosterd maar zag ineens dat juf Ank een van de bijrollen is in Toren C. Wat een verschil in types, geweldig!
Oh? Is me nooit opgevallen!
Lotte35 schreef:
06-02-2018 19:45
Ja, dat vind ik echt het mooiste van de hele serie.
Hij kraamt alléén maar onzin uit, maar loopt rond met een tronie alsof hij de wijsheid in pacht heeft.

Heerlijk :D
Heerlijk...!
Al die nieuwe beleidsplannen die hij steeds introduceert ook, waar helemaal niemand op zit te wachten, maar die hij zelf zo geweldig vindt.
laverneb schreef:
07-02-2018 09:15
Heerlijk...!
Al die nieuwe beleidsplannen die hij steeds introduceert ook, waar helemaal niemand op zit te wachten, maar die hij zelf zo geweldig vindt.
Hij zit er helemaal bij te glanzen. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
07-02-2018 08:46
We moeten net zo lang terugkijken tot we alles kunnen quoten. :D

;-D

En denk erom; het wordt gecontroleerd! :P
laverneb schreef:
07-02-2018 09:15
Heerlijk...!
Met al die handgebaren. Brrr. Hij doet eigenlijk geen flikker.
Joostisandersgeaard2 schreef:
07-02-2018 10:23
Zit je je daar ook al aan te ergeren? Iemand op tv die wat uit zit te leggen het liefst met handgebaren, alsof we het anders niet kunnen begrijpen.
Dat is echt iets van de laatste jaren praten en te gelijk handgebaren er bij, alsof we kleuters zijn.
Joostisandersgeaard2 schreef:
07-02-2018 10:23
Precies!
Volgens mij hebben Hannah en Volkert in het echte leven (als Jennifer en Henry) een relatie gehad die nu een beetje op pauze staat. Misschien is die vonk die hier gezien werd een leuke start van iets nieuws
swimkim schreef:
07-02-2018 00:45
Het ging in dit geval niet om de naam die net even anders gezegd wordt. Vriendinnetje van ex zei steeds Floortje. En Hannah zei toen redelijk pissig dat het Floorrrrrrr is.
Ja, dus? Dat meisje heet Floor, en geen Floortje. Mijn zoontje heet Jasper en geen Kasper. Ik snap je opmerking dus niet echt eigenlijk :roll:
swimkim schreef:
07-02-2018 00:45
Eeeeh daar ging het wel om.

Ze zei de naam niet goed en werd pissig verbeterd. Wat is jouw punt?!
permis schreef:
07-02-2018 16:28

Mijn punt is dat het heel irritant is als mensen de naam van je kind verkeerd uitspreken. Dus ik begrijp de pissigheid van die moeder.
permis schreef:
07-02-2018 16:28

Volgens mij bedoelt swimkim dat de naam niet zozeer verkeerd werd uitgesproken, maar als verkleinwoord.
Lotte35 schreef:
07-02-2018 17:16
Volgens mij bedoelt swimkim dat de naam niet zozeer verkeerd werd uitgesproken, maar als verkleinwoord.
O, dat zie ik anders.... Floortje is ook een gewone naam die aan kinderen wordt gegeven (anders dan Mieketje of Markje oid), dus in mijn ogen gaf ze haar gewoon een heel andere naam, omdat ze gewoon niet goed heeft opgelet hoe het kind daadwerkelijk heet.
Bumba1985 schreef:
07-02-2018 17:35
O, dat zie ik anders.... Floortje is ook een gewone naam die aan kinderen wordt gegeven (anders dan Mieketje of Markje oid), dus in mijn ogen gaf ze haar gewoon een heel andere naam, omdat ze gewoon niet goed heeft opgelet hoe het kind daadwerkelijk heet.
Die nieuwe vriendin weet heus wel hoe het kind van haar vriend heet. Het gaat er toch om dat het de nieuwe vlam van Hannah's ex is, die naar Hannah's zin té amicaal met haar dochter omgaat en naar de ouderavond komt terwijl ze daar niets te zoeken heeft?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
07-02-2018 17:44
Die nieuwe vriendin weet heus wel hoe het kind van haar vriend heet. Het gaat er toch om dat het de nieuwe vlam van Hannah's ex is, die naar Hannah's zin té amicaal met haar dochter omgaat en naar de ouderavond komt terwijl ze daar niets te zoeken heeft?
Ouderrrrrrs. Niet papa's en mama's.

Ze bemoeit zich er idd mee alsof ze het kind al jaren kent.
DG2015 schreef:
07-02-2018 17:44

Nou, echt, je zal ze de kost geven die ondanks dat ze weten dat zoontje Jasper heet toch Kasper blijven zeggen hoor. Dus dat hoeft niets te zeggen.

Maar ik hou er nu over op, ik vind het een beetje nutteloos om hier verder over te discussiëren. Gaat verder nergens over, ik gaf alleen aan dat ik de frustratie herken als mensen de (zorgvuldig uitgekozen) naam van je kind verbasteren / veranderen / whatever.
redbulletje schreef:
06-02-2018 19:30
Maar 5% toch?
2,5% is een pilsje. Of beter gezegd een pijpje bier. Fluitje is het damesglas.
5% is een flesje Breezer. Er is geen pijpje Breezer. Jammer... Breezer wordt dus gewoon uit de fles op straat gedronken.

Maar ik heb het nooit gedronken. Ik ken het uit het nieuws en uit grappen van cabaretiers.

Kijk maar: https://www.youtube.com/watch?v=-98Muh8TQ7U
https://www.youtube.com/watch?v=jbRbI0ORFzQ
"Aaantoooon, Volkert zei Naaazis!!!"

"Nou dan bedoelde hij vast de Verenigde Naties. En nu, hup, an die Arbeit!"
Vivo per lei
Benieuwd welke uitspraak een eigen leven gaat leiden zoals "buurman, wat doet u nu?".
Pumps_italiaans schreef:
07-02-2018 18:28
2,5% is een pilsje. Of beter gezegd een pijpje bier. Fluitje is het damesglas.
5% is een flesje Breezer.
Zelf een standaard Heineken is 5%. Mag toch hopen dat ze standaard tapbier niet verdunnen.
redbulletje schreef:
07-02-2018 20:14
Zelf een standaard Heineken is 5%. Mag toch hopen dat ze standaard tapbier niet verdunnen.
Het is omgekeerd.
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... eezer-lime
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... zer-orange
https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... m-speciale

Ik wist niet dat ze zulke grote flessen hadden. Maar het is 4%.
Verdund kan je er zoveel meer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven