De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
dinsdag 6 februari 2018 om 13:41
Ik heb het ook niet helemaal scherp meer, maar volgens mij beweerde Anton dat Volkert een soort van verknipt was geraakt na "Srebenica" .
Toen zei juf Ank weer dat dat nergens op sloeg, omdat Srebrenica 30 jaar geleden was en Volkert toen dus nog veel te jong om uitgezonden te worden.
Dus dat Srebrenica klopt niet, de militarie uitzending en de PTSS op zich wel (haha, dat herinnert me er weer aan dat Anton steeds die afkorting verhaspelde: "PTTS.... post traumatische trauma eh... ")
Nothing happens for a reason
dinsdag 6 februari 2018 om 13:43
Hahaha! Ja, die was ook fantastisch. Die kop van die kerel er dan ook bij inderdaad
dinsdag 6 februari 2018 om 13:43
Vond het wel grappig maar ik denk zomaar dat de nieuwe concierge helemaal geen ptts heeft maar ondertussen heerlijk aan het stoken is.juliet64 schreef: ↑06-02-2018 13:41Ik heb het ook niet helemaal scherp meer, maar volgens mij beweerde Anton dat Volkert een soort van verknipt was geraakt na "Srebenica" .
Toen zei juf Ank weer dat dat nergens op sloeg, omdat Srebrenica 30 jaar geleden was en Volkert toen dus nog veel te jong om uitgezonden te worden.
Dus dat Srebrenica klopt niet, de militarie uitzending en de PTSS op zich wel (haha, dat herinnert me er weer aan dat Anton steeds die afkorting verhaspelde: "PTTS.... post traumatische trauma eh... ")
dinsdag 6 februari 2018 om 13:44
Dat was die Nancy toch? Die dacht dat het over Screbenica ging, wat helemaal niet zo was.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 6 februari 2018 om 13:48
Ja dat is natuurlijk de grap, zogenaamd getraumatiseerd maar intussen de enige normale van het hele stel
dinsdag 6 februari 2018 om 15:00
Jullie hebben de mop over het domme blondje en het blokje kaas gemist.
Haar schooltas staat naast het blokje kaas. Die moet Bobbie pakken als ze blij en gelukkig met een 9 i.p.v. de 8 naar huis huppelt.
De Breezer is suikerzoet drankje wat meisjes drinken die geen alcohol lusten.
Mogen ze niet meer onder de 18 verkopen, want er zit juist heel veel alcohol in.
Haar schooltas staat naast het blokje kaas. Die moet Bobbie pakken als ze blij en gelukkig met een 9 i.p.v. de 8 naar huis huppelt.
Mogen ze niet meer onder de 18 verkopen, want er zit juist heel veel alcohol in.
dinsdag 6 februari 2018 om 19:30
Jawel hoor, dat waren de sletjes van de middelbare school die kon je simpel omkopen met wat breezertjes.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑06-02-2018 19:28Niemand bekend met het begrip breezersletje?
En Anton wilde wel, maar mocht niet.
Dat was in de tijd dat ze nog alcohol vrij konden kopen. Begin jaren 90
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 19:32
2.21% gewijzigd
dinsdag 6 februari 2018 om 19:30
Maar 5% toch?Pumps_italiaans schreef: ↑06-02-2018 15:00Jullie hebben de mop over het domme blondje en het blokje kaas gemist.
dinsdag 6 februari 2018 om 19:33
Dat was een jaar of 10 geleden. Was dat niet met kelderboxen? Veel grappen op het werk weet ik nog.
dinsdag 6 februari 2018 om 19:33
Nee joh, dat maakte de dirk ervan. Heel verhaal 'hij had de moslims moeten beschermen, maar dat heeft ie niet gedaan'
dinsdag 6 februari 2018 om 19:37
zelfs wiki kent het woord.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑06-02-2018 19:33Dat was een jaar of 10 geleden. Was dat niet met kelderboxen? Veel grappen op het werk weet ik nog.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Breezercultuur
dinsdag 6 februari 2018 om 19:45
Lady*Voldemort schreef: ↑06-02-2018 19:33En die dirk gewoon niet reageren he, hij gaat gewoon verder met zijn mijmerende hoofdbewegingen![]()
Ja, dat vind ik echt het mooiste van de hele serie.
Hij kraamt alléén maar onzin uit, maar loopt rond met een tronie alsof hij de wijsheid in pacht heeft.
Heerlijk
dinsdag 6 februari 2018 om 20:17
Nee dat zei nancy de hulpmoeder Anton begon over oorlogen van lang geleden Srebrenica en nancy zei toen dat dat niet kon (1995 en eerder) Er werd ook niets over militair gezegd alleen ptss.
dinsdag 6 februari 2018 om 22:05
Volkert heeft niet geglansd. Dat is zeker.
Er werd subsidie gegeven om Volkert binnen te halen en er te laten werken.
Maakte helemaal niet uit wat Volkert gedaan had.
Op een gegeven moment wil Anton toch zijn kritiek uitspreken over Volkert, maar dan komt de subsidie ter sprake. Die moet ook terug. Dan trekt Anton zijn verzoek in. Het geld is al uitgegeven. Geen idee aan wat.
Er werd subsidie gegeven om Volkert binnen te halen en er te laten werken.
Maakte helemaal niet uit wat Volkert gedaan had.
Op een gegeven moment wil Anton toch zijn kritiek uitspreken over Volkert, maar dan komt de subsidie ter sprake. Die moet ook terug. Dan trekt Anton zijn verzoek in. Het geld is al uitgegeven. Geen idee aan wat.
dinsdag 6 februari 2018 om 22:45
Nog lang niet alles gelezen, wel net de delen gekeken. Dat van die uitnodigingen op het schoolplein heb ik hier voor het eerst gelezen...of dat verantwoordde trakteren....echt
Erg grappig vind ik het allemaal en bij juf Ank moest ik aan iemand in mijn kennissenkring denken, heerlijk die uitvergroting.
Erg grappig vind ik het allemaal en bij juf Ank moest ik aan iemand in mijn kennissenkring denken, heerlijk die uitvergroting.
die ik wilde bestaat al...
dinsdag 6 februari 2018 om 23:36
Juf ANK zei: Toen was hij 11Promethium schreef: ↑06-02-2018 22:56Anton zei dat over Srebrenica (had hij zelf verzonnen na het PTSS-verhaal), juf Ank reageerde vervolgens met "dat is onzin! Dat is veel te lang geleden".
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.