Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
In de breezer tijd werden die meiden die breezers dronken toch altijd als breezer sletjes aangeduid? Of is dat Brabants?
8102 schreef:
06-02-2018 13:33
Maar volgens diegene die alles regelt was dat onmogelijk met zijn leeftijd en waar hij die militaire uitzending had gehad. Toen hij op uitzending was geweest zou hij dan een tiener zijn ( volgens haar berekening)
Er werd vaag over gedaan.
Ik heb het ook niet helemaal scherp meer, maar volgens mij beweerde Anton dat Volkert een soort van verknipt was geraakt na "Srebenica" .
Toen zei juf Ank weer dat dat nergens op sloeg, omdat Srebrenica 30 jaar geleden was en Volkert toen dus nog veel te jong om uitgezonden te worden.
Dus dat Srebrenica klopt niet, de militarie uitzending en de PTSS op zich wel (haha, dat herinnert me er weer aan dat Anton steeds die afkorting verhaspelde: "PTTS.... post traumatische trauma eh... ")
Nothing happens for a reason
Lotte35 schreef:
06-02-2018 11:35
Wat ik ook zo briljant vond:

Nancy: ''Dat zeiden de nazi's ook', zei Volkert'.
Anton (met uitgestreken smoelwerk): 'Dan bedoelde hij vast de verenigde nazi's'.

;-D
Hahaha! Ja, die was ook fantastisch. Die kop van die kerel er dan ook bij inderdaad :rofl:
juliet64 schreef:
06-02-2018 13:41
Ik heb het ook niet helemaal scherp meer, maar volgens mij beweerde Anton dat Volkert een soort van verknipt was geraakt na "Srebenica" .
Toen zei juf Ank weer dat dat nergens op sloeg, omdat Srebrenica 30 jaar geleden was en Volkert toen dus nog veel te jong om uitgezonden te worden.
Dus dat Srebrenica klopt niet, de militarie uitzending en de PTSS op zich wel (haha, dat herinnert me er weer aan dat Anton steeds die afkorting verhaspelde: "PTTS.... post traumatische trauma eh... ")
Vond het wel grappig maar ik denk zomaar dat de nieuwe concierge helemaal geen ptts heeft maar ondertussen heerlijk aan het stoken is.
8102 schreef:
Maar volgens diegene die alles regelt was dat onmogelijk met zijn leeftijd en waar hij die militaire uitzending had gehad. Toen hij op uitzending was geweest zou hij dan een tiener zijn ( volgens haar berekening)
Dat was die Nancy toch? Die dacht dat het over Screbenica ging, wat helemaal niet zo was.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
06-02-2018 13:44
Dat was die Nancy toch? Die dacht dat het over Screbenica ging, wat helemaal niet zo was.
Maar waar het wel overging werd allemaal weg gewoven.
8102 schreef:
06-02-2018 13:43
Vond het wel grappig maar ik denk zomaar dat de nieuwe concierge helemaal geen ptts heeft maar ondertussen heerlijk aan het stoken is.
Ja dat is natuurlijk de grap, zogenaamd getraumatiseerd maar intussen de enige normale van het hele stel :biggrin:
juliet64 schreef:
06-02-2018 13:48
Ja dat is natuurlijk de grap, zogenaamd getraumatiseerd maar intussen de enige normale van het hele stel :biggrin:
En aan het eind van het schooljaar vertrekt hij hard lachend. :proud:
juliet64 schreef:
06-02-2018 13:48
Jullie hebben de mop over het domme blondje en het blokje kaas gemist.
Haar schooltas staat naast het blokje kaas. Die moet Bobbie pakken als ze blij en gelukkig met een 9 i.p.v. de 8 naar huis huppelt.
De Breezer is suikerzoet drankje wat meisjes drinken die geen alcohol lusten.
Mogen ze niet meer onder de 18 verkopen, want er zit juist heel veel alcohol in.
8102 schreef:
06-02-2018 13:50
Als nieuwe directeur van de school waarschijnlijk!
NYC schreef:
06-02-2018 13:27
Ah dat zou kunnen ja. Dat de grap hem zit in die 'yeah right' blik van Volkert, terwijl het gewoon ook zo was.

Ja precies, dát.
Niemand bekend met het begrip breezersletje?

En Anton wilde wel, maar mocht niet.
Joostisandersgeaard2 schreef:
06-02-2018 19:28
Niemand bekend met het begrip breezersletje?

En Anton wilde wel, maar mocht niet.
Jawel hoor, dat waren de sletjes van de middelbare school die kon je simpel omkopen met wat breezertjes.
Dat was in de tijd dat ze nog alcohol vrij konden kopen. Begin jaren 90
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 19:32
2.21% gewijzigd
Pumps_italiaans schreef:
06-02-2018 15:00
Jullie hebben de mop over het domme blondje en het blokje kaas gemist.
Haar schooltas staat naast het blokje kaas. Die moet Bobbie pakken als ze blij en gelukkig met een 9 i.p.v. de 8 naar huis huppelt.
De Breezer is suikerzoet drankje wat meisjes drinken die geen alcohol lusten.
Mogen ze niet meer onder de 18 verkopen, want er zit juist heel veel alcohol in.
Maar 5% toch?
8102 schreef:
06-02-2018 19:30
Jawel hoor, dat waren de sletjes van de middelbare school die kon je simpel omkopen met wat breezertjes.
Dat was in de tijd dat ze nog alcohol vrij konden kopen. Begin jaren 90
Dat was een jaar of 10 geleden. Was dat niet met kelderboxen? Veel grappen op het werk weet ik nog.
tonkje schreef:
06-02-2018 13:44
Nee joh, dat maakte de dirk ervan. Heel verhaal 'hij had de moslims moeten beschermen, maar dat heeft ie niet gedaan' :rofl: , met veel meewarig gehoofdschud. Zegt juf Ank: 'Srebenica is 23 jaar geleden, toen was Folkert 11' :rofl: En die dirk gewoon niet reageren he, hij gaat gewoon verder met zijn mijmerende hoofdbewegingen :rofl:
Joostisandersgeaard2 schreef:
06-02-2018 19:33
Dat was een jaar of 10 geleden. Was dat niet met kelderboxen? Veel grappen op het werk weet ik nog.
zelfs wiki kent het woord.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Breezercultuur
Lady*Voldemort schreef:
06-02-2018 19:33
En die dirk gewoon niet reageren he, hij gaat gewoon verder met zijn mijmerende hoofdbewegingen :rofl:

Ja, dat vind ik echt het mooiste van de hele serie.
Hij kraamt alléén maar onzin uit, maar loopt rond met een tronie alsof hij de wijsheid in pacht heeft.

Heerlijk :D
8102 schreef:
Nee dat zei nancy de hulpmoeder Anton begon over oorlogen van lang geleden Srebrenica en nancy zei toen dat dat niet kon (1995 en eerder) Er werd ook niets over militair gezegd alleen ptss.
Haha, nou, volgens mij moeten we massaal even terugkijken want blijkbaar herinnert iedereen zich die Srebrenica scene weer anders :whistle: (niet dat het veel uitmaakt natuurlijk)
Volkert heeft niet geglansd. Dat is zeker.
Er werd subsidie gegeven om Volkert binnen te halen en er te laten werken.
Maakte helemaal niet uit wat Volkert gedaan had.

Op een gegeven moment wil Anton toch zijn kritiek uitspreken over Volkert, maar dan komt de subsidie ter sprake. Die moet ook terug. Dan trekt Anton zijn verzoek in. Het geld is al uitgegeven. Geen idee aan wat.
Nog lang niet alles gelezen, wel net de delen gekeken. Dat van die uitnodigingen op het schoolplein heb ik hier voor het eerst gelezen...of dat verantwoordde trakteren....echt :facepalm:
Erg grappig vind ik het allemaal en bij juf Ank moest ik aan iemand in mijn kennissenkring denken, heerlijk die uitvergroting.
die ik wilde bestaat al...
Anton zei dat over Srebrenica (had hij zelf verzonnen na het PTSS-verhaal), juf Ank reageerde vervolgens met "dat is onzin! Dat is veel te lang geleden".
Promethium schreef:
06-02-2018 22:56
Anton zei dat over Srebrenica (had hij zelf verzonnen na het PTSS-verhaal), juf Ank reageerde vervolgens met "dat is onzin! Dat is veel te lang geleden".
Juf ANK zei: Toen was hij 11
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven