Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Damselindistress schreef:
17-01-2018 08:01
Toch nieuwsgierig......wat doen jullie zelf dan op school? Meestal zijn voor schoolreis wel ousers te porren maar luizenouders zijn schaars.
Ik ben luizenmoeder maar ik ga nu dus echt wel om promotie vragen. Ik doe het al 6 jaar.....
Damselindistress schreef:
17-01-2018 08:01
Toch nieuwsgierig......wat doen jullie zelf dan op school? Meestal zijn voor schoolreis wel ousers te porren maar luizenouders zijn schaars.
zelfs voor het luizenpluizen staat de Elleboogmoeder hier vooraan :hihi:
Hier vraagt juf zelf mensen voor leuke klusjes. Dus als je iets wil doen, dan tegen juf zeggen ;) Ik ben afgelopen jaren een keer meegeweest naar de moestuintjes, de bieb excursie, luizenpluizen (jaja ;) ) eindfeestgroepje en spelletjesgroepje. Ik kan zelf alleen op woe ochtend. Juf verdeelt het best eerlijk in onze klas, en wie niet wil die hoeft niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het boven verwachting leuk. Eigenlijk is het te slecht met al die uitvergrote clichés, en dat maakt het juist weer leuk.

Bij ons op school is het niet zo erg volgens mij. Maar ik zit zelf in de ouderraad, dus misschien ben ik bevooroordeeld. Het zijn wel steeds dezelfde ouders die willen helpen en aanwezig zijn bij activiteiten. Hoe vaak er ook om hulp gevraagd wordt vele ouders (vooral van de hogere groepen) zie je nooit op school.