De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
donderdag 14 februari 2019 om 12:20
CourtneyTT schreef: ↑14-02-2019 08:43Het is best grappig maar het nieuwe is er natuurlijk wel vanaf.
En daarom vind ik het sterk dat het bij twee seizoenen blijft.
donderdag 14 februari 2019 om 19:25
vrijdag 15 februari 2019 om 19:38
Mijn moeder had nóóit kritiek op de cijfers die we kregen. Ouders vertrouwden in die tijd nog op de professionaliteit van de leerkrachten. En als mijn moeder merkte dat ik een laag cijfer had gekregen doordat ik er zelf met de pet naar had gegooid, dan ging ze niet de leerkracht bekritiseren, maar dan kreeg ik het te horen.
Waarom had jij dan kritiek op het cijfer van je dochtertje? Omdat je het niet eerlijk vond? Maar heb jij dan de bevoegdheid en kennis om dat te beoordelen? Of was het meer ingegeven door het feit dat je het zielig vond voor je dochter en "dus" was de leerkracht fout ofzo?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 15 februari 2019 om 19:46
vrijdag 15 februari 2019 om 20:13
Google op Dailymotion en Luizenmoeder
zondag 17 februari 2019 om 21:45
zondag 17 februari 2019 om 22:05
Anton is echt een lulletje rozenwater.. Vind hem echt vreselijk hahaMinkeDeWit schreef: ↑17-02-2019 21:45Eens. Ik vind Anton ook verschrikkelijk. Gelukkig herken ik dat soort directeuren niet.
zondag 17 februari 2019 om 22:09
zondag 17 februari 2019 om 22:26
Wij hebben in een scheur gelegen vanavond!
- Ank was geweldig met haar frisse bries door de voorbips
- de schoolplein betweter die gelijk zijn eigen verhaal maakt van een flintertje informatie. Oh. Wat is hij toch tolerant en vooruitstrevend. Een voorbeeld voor iedereen!
- Ank was wederom geweldig met haar ‘soms word je verliefd op iemand die niet knap of slim is’. (Referend aan haar eigen huwelijk?)
- Een paar Belgenmoppen zijn altijd leuk (Anton)
- Anton is een goorlap die geilt op onzekere jonge meisjes, een slechte stoelgang heeft en te dom is om te kakken (vandaar de pies- en poeppraat van vandaag?)
- Banale vooroordelen over homoseksuele ouders.
- Vooroordelen over jongens in de klas en juffen die daar niet zo goed mee om kunnen gaan.
En... We hebben Bradley gezien! Bradley is fan van Spider-Man en Rianne is verliefd op hem. Daarbij is Bradley een hartstikke leuke jongen volgens de pappa’s van Rianne.
Dat zandzakkenvest kende ik niet, maar het schijnt echt te bestaan. Het schijnt dat ADHD’ers dan het gevoel hebben heel de tijd stevig geknuffeld te worden en dat schijnen ze prettig te vinden. Ik ken het dus niet, maar het doet me denken aan het vastbinden van handen bij eczeemkinderen in de jaren 40, zodat ze niet konden krabben.
- Ank was geweldig met haar frisse bries door de voorbips
- de schoolplein betweter die gelijk zijn eigen verhaal maakt van een flintertje informatie. Oh. Wat is hij toch tolerant en vooruitstrevend. Een voorbeeld voor iedereen!
- Ank was wederom geweldig met haar ‘soms word je verliefd op iemand die niet knap of slim is’. (Referend aan haar eigen huwelijk?)
- Een paar Belgenmoppen zijn altijd leuk (Anton)
- Anton is een goorlap die geilt op onzekere jonge meisjes, een slechte stoelgang heeft en te dom is om te kakken (vandaar de pies- en poeppraat van vandaag?)
- Banale vooroordelen over homoseksuele ouders.
- Vooroordelen over jongens in de klas en juffen die daar niet zo goed mee om kunnen gaan.
En... We hebben Bradley gezien! Bradley is fan van Spider-Man en Rianne is verliefd op hem. Daarbij is Bradley een hartstikke leuke jongen volgens de pappa’s van Rianne.
Dat zandzakkenvest kende ik niet, maar het schijnt echt te bestaan. Het schijnt dat ADHD’ers dan het gevoel hebben heel de tijd stevig geknuffeld te worden en dat schijnen ze prettig te vinden. Ik ken het dus niet, maar het doet me denken aan het vastbinden van handen bij eczeemkinderen in de jaren 40, zodat ze niet konden krabben.
zondag 17 februari 2019 om 22:34
Het is fictie he