De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 18 februari 2019 om 12:33
Hier hetzelfde. Ik vond Anton echt een vies en onnozel mannetje.pamelacourson schreef: ↑17-02-2019 22:19Ik vond het echt saai en flauw vandaag. Vorige week heb ik nog wel gelachen, maar nu zat ik me alleen maar te ergeren.
Alleen Juf Helma vind ik nog leuk. De rest echt over de top en onsmakelijk.
maandag 18 februari 2019 om 12:39
maandag 18 februari 2019 om 12:44
+1.herfstappeltaart schreef: ↑18-02-2019 12:39Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Ik vind het geweldig. Alles en iedereen wordt uitvergroot.
maandag 18 februari 2019 om 13:08
GinnyJones schreef: ↑18-02-2019 11:36De kruidvat heeft een heuse Luizenmoeder collectie https://www.kruidvat.nl/search?q=luizen ... izenmoeder
Ik zag het ja.
Dat vind ík dan weer verschrikkelijk.
maandag 18 februari 2019 om 13:10
herfstappeltaart schreef: ↑18-02-2019 12:39Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Ik vind het geweldig. Alles en iedereen wordt uitvergroot.
Precies.
Het is zo gênant dat het hilarisch wordt.
Ik hou ervan.
maandag 18 februari 2019 om 14:19
Toen juf Ank haar handen waste en hij dat associeerde met gedrukt hebben jugh !
je zou ze inderdaad de kost moeten geven die hun handen niet wassen na het plassen, en toen hij tegen die Belgische docent zei en doe de groeten aan
Lambik, naaah je kon me opvegen.
Maar ik blijf erbij dat juf Ank een hele mooie rustgevende stem heeft .
je zou ze inderdaad de kost moeten geven die hun handen niet wassen na het plassen, en toen hij tegen die Belgische docent zei en doe de groeten aan
Lambik, naaah je kon me opvegen.
Maar ik blijf erbij dat juf Ank een hele mooie rustgevende stem heeft .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
maandag 18 februari 2019 om 16:27
Dit inderdaad. En dat vind je dus leuk of niet.herfstappeltaart schreef: ↑18-02-2019 12:39Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Alles en iedereen wordt uitvergroot.
maandag 18 februari 2019 om 17:52
Ja, maar dat uitvergroten (waarvan ik ook wel snap dat dat de kracht van de serie is) gebeurde vorig seizoen veel subtieler, heb ik het idee.herfstappeltaart schreef: ↑18-02-2019 12:39Dat is toch juist de bedoeling van de hele serie! Ik vind het geweldig. Alles en iedereen wordt uitvergroot.
Het ligt er nu zo dik bovenop. Beetje lach of ik schiet humor. Vind ik. Maar goed, ik ga mezelf herhalen.
Nothing happens for a reason
maandag 18 februari 2019 om 17:56
Hier waren er ook aparte wc's voor het personeel, maar Anton had eerst de herenwc's verstopt en ging toen naar de jongenswc's van de leerlingen.bumbly schreef: ↑17-02-2019 22:51Ik vond deze week ook niet zo sterk.
Gedoe over wc's hoor je heel vaak op basisscholen. Vieze of verstopte wc's omdat kinderen er halve wc-rollen ingooien.. Niet zoals het hier nu gepresenteerd word. Voor het personeel zijn er vaak gewoon aparte wc's. En waarom die Anton nou opeens een smeerlap moet worden neergezet vind ik ook maar raar. Wat is nou de grap achter het luisteren naar vrouwenplasjes?
https://youtu.be/OHJ-ha48e1o
maandag 18 februari 2019 om 18:15
Ik loop zoals gewoonlijk weer eens achter de feiten aan, ik heb vanmiddag beide afleveringen gekeken op Gemist. De eerste aflevering vond ik hilarisch, vooral toen Kim begon over de djellaba van Amir, dat dat zo bedreigend over kwam en zo, terwijl ze zelf een bijna identiek kledingstuk droeg
. En Karel, met zijn 'heftige bommelding' 
De tweede aflevering vond ik vooral tenenkrommend, maar juist daarom ook wel weer heel leuk. Ik wist alleen soms niet of ik nou moest lachen of huilen
De tweede aflevering vond ik vooral tenenkrommend, maar juist daarom ook wel weer heel leuk. Ik wist alleen soms niet of ik nou moest lachen of huilen
maandag 18 februari 2019 om 19:07
Ben ik wel met je eens. Ook in het vorige seizoen was al duidelijk dat de directeur een open oog had voor aantrekkelijke vrouwen, maar in deze aflevering werd het wel een beetje érg in het onwaarschijnlijke getrokken. Ik bedoel, écht, een schooldirecteur die openlijk aan de deur staat te luisteren als er een vrouwelijke collega zit te plassen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 18 februari 2019 om 20:31
Ik vond die uitspraken op zich in de context wel grappig, maar wees eerlijk, een directeur die een de deur staat te luisteren naar het wc-gedrag van vrouwelijke leerkrachten zou toch direct geschorst worden tegenwoordig?
maandag 18 februari 2019 om 20:33
Ja maar dat ging dus om dat handen wassen volgens mij - niet na het plassen, wel na ‘drukken’ (volgens Anton).pejeka schreef: ↑18-02-2019 19:07Ben ik wel met je eens. Ook in het vorige seizoen was al duidelijk dat de directeur een open oog had voor aantrekkelijke vrouwen, maar in deze aflevering werd het wel een beetje érg in het onwaarschijnlijke getrokken. Ik bedoel, écht, een schooldirecteur die openlijk aan de deur staat te luisteren als er een vrouwelijke collega zit te plassen?
maandag 18 februari 2019 om 20:41
Welnee, die man stond gewoon aan de deur te luisteren terwijl vrouwen zaten te plassen...SallySpectra* schreef: ↑18-02-2019 20:33Ja maar dat ging dus om dat handen wassen volgens mij - niet na het plassen, wel na ‘drukken’ (volgens Anton).
maandag 18 februari 2019 om 20:48
Ja dat klopt.
Maar hij wilde graag weten of het echt zo was dat je je handen niet hoeft te wassen als je enkel plast (zoals Anton dacht) of dat je ook na het plassen de handen behoort te wassen (zoals juf ank). Dus luisterde hij of de dame enkel plaste of drukte en of ze dan daarna al dan niet de handjes zou wassen.
maandag 18 februari 2019 om 20:52
Ik denk dat die man in het werkelijke leven binnen de kortste keren een schorsing aan zijn broek zou hebben, en dat hij dan thuis kon gaan luisteren of mensen hun handjes wasten na toiletbezoek...SallySpectra* schreef: ↑18-02-2019 20:48Ja dat klopt.
Maar hij wilde graag weten of het echt zo was dat je je handen niet hoeft te wassen als je enkel plast (zoals Anton dacht) of dat je ook na het plassen de handen behoort te wassen (zoals juf ank). Dus luisterde hij of de dame enkel plaste of drukte en of ze dan daarna al dan niet de handjes zou wassen.
maandag 18 februari 2019 om 20:56
Ja misschien, maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor juf helma, die zit te roken in de klas en juf ank met die idiote acties. En die conciërge die de ex van Hannah voor zijn harses slaat. Enz enz.