Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
De generalisaties zijn gewoon te kort door de bocht. Jaloezie kan gekke dingen met mensen doen.
https://www.youtube.com/watch?v=VH1r0AzdiKI
Jest schreef:
04-04-2019 22:13
@pejeka waar ken jij al die mensen toch van?
Ik ken ze ook.
Veel.
Als iemand in een bepaalde periode zei op hoog niveau Reiki te beoefenen had ik al vooroordelen.
Ik vond ook die reactie op het overlijden van Antons moeder zo in de roos
Zogenaamd meeleven maar eigenlijk alle aandacht willen.
En dan als ze de ruimte krijgen helemaal in 'oude pijn' of een oud trauma vervallen en helemaal hysterisch worden.
:HA:
Maar nogmaals complimenten aan de schrijvers van De Luizenmoeder en de actrice die Nancy speelt want inderdaad in de roos.

Reiki....breek me de bek niet open!
Everything you see I owe to spaghetti!
Sterke!!!

Ja, leuk is deze! :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Haha, onze reacties op Murrmurrs link zijn precies zoals in het filmpje op Facebook. :rofl:

Powervrouw ben je ook Murrmurr! :P
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Sta in je kracht! :yes:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik zie 'mijn' zweverd vanavond weer (maakt deel uit van een groepje waar we beiden bij zitten). Zij had eens een verhaal over allerlei coachingszweverigheid, met visualisaties en hindernissen die ze daarin moest overwinnen toen ze nog maar uit een paar cellen bestond :nut: Ik zei dat dat wel bij haar paste, maar dat ik daar niet zoveel mee kon. Waarop zij de gedenkwaardige woorden sprak 'dan ben je er nog niet aan toe denk ik'
:rofl: en tegelijk :steam: want je gaat daarmee zó uit van je eigen gelijk, en dus het ongelijk van een ander.
In memoriam AnnA_C
Coerage schreef:
05-04-2019 11:36
Haha, onze reacties op Murrmurrs link zijn precies zoals in het filmpje op Facebook. :rofl:

Powervrouw ben je ook Murrmurr! :P
:furious: Ik ben dat niet hoor!

Ik sta enorm ver af van mijn gevoel en ga al helemaal nooit in mijn kracht staan.
Murrmurr schreef:
05-04-2019 11:50

:bigkiss:
streepjessokken schreef:
05-04-2019 11:48
Ik zie 'mijn' zweverd vanavond weer (maakt deel uit van een groepje waar we beiden bij zitten). Zij had eens een verhaal over allerlei coachingszweverigheid, met visualisaties en hindernissen die ze daarin moest overwinnen toen ze nog maar uit een paar cellen bestond :nut: Ik zei dat dat wel bij haar paste, maar dat ik daar niet zoveel mee kon. Waarop zij de gedenkwaardige woorden sprak 'dan ben je er nog niet aan toe denk ik'
:rofl: en tegelijk :steam: want je gaat daarmee zó uit van je eigen gelijk, en dus het ongelijk van een ander.
iewwwwwww! alsof er 'n krijtje over een schoolbord krast o_o
Murrmurr schreef:
05-04-2019 11:50

Ik sta enorm ver af van mijn gevoel en ga al helemaal nooit in mijn kracht staan.
Wat sterk van je, om je zo kwetsbaar op te stellen! :hug:
In memoriam AnnA_C
pestkoppen
Murrmurr schreef:
04-04-2019 09:28
Dat is juist het slimme: in een eerdere aflevering waar ze de hele tijd zegt 'dit voelt niet goed' en allemaal spirituele bagger over mensen uitstrooit vond ik dat al heel treffend gedaan. Het gaat allemaal om liefde en positiviteit en de kosmos bij dat soort hoogsensitieve tiepjes maar vaak zijn het energetische vampieren die alleen maar aan hun eigen zwakke ikje denken.
+10!

En we kennen allemaal wel zo'n zweefteef die vals tot in het bot blijkt te zijn. Ik ga er met een grote boog omheen!
Het-groepje schreef:
05-04-2019 09:32
Ik ken ze ook.
Veel.
Als iemand in een bepaalde periode zei op hoog niveau Reiki te beoefenen had ik al vooroordelen.
Ik vond ook die reactie op het overlijden van Antons moeder zo in de roos
Zogenaamd meeleven maar eigenlijk alle aandacht willen.
En dan als ze de ruimte krijgen helemaal in 'oude pijn' of een oud trauma vervallen en helemaal hysterisch worden.
Dat dus.

En dan ook nog de veertjes in het haar.
Ik ken er ook één.
Zij heeft een cursus 'healing voor kinderen' gedaan en nu krijgt ze heel veel moeders op het schoolplein zover om via een foto (!) hun kind te laten healen :bonk:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
05-04-2019 12:40
Ik ken er ook één.
Zij heeft een cursus 'healing voor kinderen' gedaan en nu krijgt ze heel veel moeders op het schoolplein zover om via een foto (!) hun kind te laten healen :bonk:
:facepalm:
Mijn moeder heeft na de scheiding van mijn stiefvader ook zo’n macrobiotischegeitenwollensokkenzweefteefperiode gehad. Er kwam me toch ineens een raar volk over de vloer en we kregen ineens “ raar” eten, en ze moest op vision quest ergens in de bossen in Frankrijk en liet mij en mijn zus (16 en 13) alleen thuis achter maar dat vonden we niet zo erg :P .
Ik geloof niet dat het erg geholpen heeft als ik kijk hoe ze nu is..

Geweldig dit!!
Brrr, ook iemand in de familie die op zo'n zelfondekkingsqueeste is met allemaal zweefteverij. Allemaal om zichzelf een grote 'kijk-mij-eens-bijzonder-zijn' houding aan te kunnen meten om haar nog grotere onzekerheid te kunnen verbloemen.

Ik word er zo moe van... Helaas heeft ze van die ouders die echt alleen maar door een roze bril naar hun kinderen kunnen kijken, dus ik mag het er met niemand over hebben, want dan verduister ik haar aura :rofl:

Edit: ik herken dus ook veel in Nancy. Gelukkig is vriend net als Volkert en maakt hilarische opmerkingen zonder dat nicht het in de gaten heeft
Ik moet ook denken aan Dede van Modern Family.
Murrmurr schreef:
05-04-2019 13:17
Ik moet ook denken aan Dede van Modern Family.

Heb de serie nooit gezien, maar dit is Dede als ik het goed heb. En dan snap ik je!
Afbeelding
pejeka schreef:
04-04-2019 22:16
Was onlangs nog een heel aardige docu op TV, die erover ging dat veel Nederlandse mensen tegenwoordig zeggen "nergens mee in te geloven" als het om de traditionele religies gaat, maar die dan opeens wel kaarsjes en wierook gaan branden bij Boeddhabeelden e.d.
Het boedhisme staat bekend als vredelievend. Het is de enige religie die geen (heilige) oorlogen voert voor zover ik weet .
Daarnaast leven ze vegetarisch en hebben ze dus veel respect voor andermans leven.
Het is dus wat dat geloof uitdraagt wat veel mensen aanspreekt, ongeacht ze religieus zijn of niet of welke religie ze aanhang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven