Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1399 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het weer een heel fijn seizoen om te kijken. Hadden jullie ook gehoord van het feit dat de redactie Lennart express nog veel pikanter eten had geserveerd zodat hij snel uit het spel zou vallen ? Vind ik wel grappig als ze hun eigen mol moeten gaan saboteren omdat hij té goed is :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
belgali schreef:
19-05-2021 10:04
Ik vond het weer een heel fijn seizoen om te kijken. Hadden jullie ook gehoord van het feit dat de redactie Lennart express nog veel pikanter eten had geserveerd zodat hij snel uit het spel zou vallen ? Vind ik wel grappig als ze hun eigen mol moeten gaan saboteren omdat hij té goed is :)
Ja dat was heel grappig.
Ik vond dat met de tweede mol ook heel tof gedaan! Vond het een hele leuke laatste aflevering. Wat ik miste waren de stukjes van voor het seizoen waar je alle kandidaten ziet, hoe ze bevraagd worden enz.
anoniem_6521a72f1387c wijzigde dit bericht op 20-05-2021 15:38
Reden: Spelfout
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
DreamyEzra schreef:
20-05-2021 15:38
Ik vond dat met de tweede mol ook heel tof gedaan! Vond het een hele leuke laatste aflevering. Wat ik miste waren de stukjes van voor het seizoen waar je alle kandidaten ziet, hoe ze bevraagd worden enz.
Ik ook! Leuk dat dat zo uitgebreid in beeld was. Ik gunde het die Martijn op zich ook wel, maarja het kan er maar één zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk nu ook de laatste aflevering nu gezien. Wat was Lennart inderdaad goed zeg! Wat mij opviel is hoe anders zijn uitstraling was nu hij niets meer hoefde te verbergen. 'Steviger', minder 'jong'. Leuk om te zien.

WIDM België is echt één van de beste TV-programma's die ik ken. Volop genieten, zo goed gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
DreamyEzra schreef:
20-05-2021 15:38
Ik vond dat met de tweede mol ook heel tof gedaan! Vond het een hele leuke laatste aflevering. Wat ik miste waren de stukjes van voor het seizoen waar je alle kandidaten ziet, hoe ze bevraagd worden enz.
Op goplay heb je onder aan nog twee achter de schermen afleveringen van een half uur staan. Die zijn ook superleuk om te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
DreamyEzra schreef:
20-05-2021 15:38
Ik vond dat met de tweede mol ook heel tof gedaan! Vond het een hele leuke laatste aflevering. Wat ik miste waren de stukjes van voor het seizoen waar je alle kandidaten ziet, hoe ze bevraagd worden enz.
Dat hebben we tussendoor toch deels gezien? En volgens mij bij de eerste aflevering (of in die teaser ervoor?) kwamen die stukjes ook terug.
bananana85 schreef:
24-05-2021 09:03
Op goplay heb je onder aan nog twee achter de schermen afleveringen van een half uur staan. Die zijn ook superleuk om te kijken.
Oh dankje!
Irregular_Choice schreef:
24-05-2021 09:11
Dat hebben we tussendoor toch deels gezien? En volgens mij bij de eerste aflevering (of in die teaser ervoor?) kwamen die stukjes ook terug.
Ja? Dat weet ik al niet meer.
bananana85 schreef:
24-05-2021 09:03
Op goplay heb je onder aan nog twee achter de schermen afleveringen van een half uur staan. Die zijn ook superleuk om te kijken.
Met veel plezier naar gekeken! Ik vind Gilles zo‘n leuke man. En de rest van de crew lijken me ook echt leuke mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
C⨀urage schreef:
23-05-2021 23:01
Eindelijk nu ook de laatste aflevering nu gezien. Wat was Lennart inderdaad goed zeg! Wat mij opviel is hoe anders zijn uitstraling was nu hij niets meer hoefde te verbergen. 'Steviger', minder 'jong'. Leuk om te zien.

WIDM België is echt één van de beste TV-programma's die ik ken. Volop genieten, zo goed gemaakt.
Gisteren deze laatste bekeken.
Echt tof.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie nog meer wil horen van Gilles de Coster en de Mol in het algemeen.
Er is een twee uur durende podcast met hem 😃

"Welcome to the aa" heet het. Leuk ook om te horen hoe hij met de kandidaten omgaat en hoe ze het programma maken.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanwaar die titel?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Alina, de mol van vorig jaar heeft de Belgische nationaliteit gekregen.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210629_96550539
Alle reacties Link kopieren Quote
Lambchop schreef:
29-06-2021 20:39
Wie nog meer wil horen van Gilles de Coster en de Mol in het algemeen.
Er is een twee uur durende podcast met hem 😃

"Welcome to the aa" heet het. Leuk ook om te horen hoe hij met de kandidaten omgaat en hoe ze het programma maken.

Ah leuk om te lezen. Ik :love: Gilles. ;-D
Dit is trouwens de link, ik ga hem later een keer luisteren.

https://welcometotheaa.libsyn.com/wttaa ... -de-coster
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
29-06-2021 23:27
Vanwaar die titel?
Beide namen van de hosts beginnen met een A, dacht ik 😉
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lambchop schreef:
29-06-2021 20:39
Wie nog meer wil horen van Gilles de Coster en de Mol in het algemeen.
Er is een twee uur durende podcast met hem 😃

"Welcome to the aa" heet het. Leuk ook om te horen hoe hij met de kandidaten omgaat en hoe ze het programma maken.

Net begonnen met luisteren en zodra hij ging praten was het helemaal ‘ahhhh :heart:
Heerlijke stem heeft die man toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
01-07-2021 08:32
Net begonnen met luisteren en zodra hij ging praten was het helemaal ‘ahhhh :heart:
Heerlijke stem heeft die man toch.
Ja he...

Daarom deel ik de podcast ook, kunnen er meer mensen van genieten. :love:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
C⨀urage schreef:
29-06-2021 23:59
Ah leuk om te lezen. Ik :love: Gilles. ;-D
Dit is trouwens de link, ik ga hem later een keer luisteren.

https://welcometotheaa.libsyn.com/wttaa ... -de-coster
Leuk! Dank je. Vanavond eens luisteren.
Naar geluisterd, dankjewel! Leuke podcast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 10 begint op Lanzarote en daarna wordt er gehopt naar andere Canarische Eilanden.
En Gilles is inmiddels getrouwd :popcorn:
Wanneer begint 't? Als ik op goplay kijk krijg ik alleen het seizoen van Duitsland te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is nog niet bekend
Alle reacties Link kopieren Quote
Oehhhh, ik verheug me hier zó op! :cheer2:
--verlies nooit het kind in jezelf--
Alle reacties Link kopieren Quote
lalalalalaatmaar schreef:
13-02-2022 18:59
Oehhhh, ik verheug me hier zó op! :cheer2:
Ik ook! De Nederlandse kan me niet zo boeien eigenlijk.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven