Entertainment alle pijlers

Dertigers

23-05-2020 17:48 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze serie al ontdekt? Elke maandag tm donderdag op npo.
Gaat over een vrienden groep die in de 30 zijn.

Ik vind het tot nu toe een leuke serie.
watdachtjehiervan schreef:
17-06-2020 15:16
Ik begrijp Lot ook. Bart is ook een enorme flirt. Is hij in het verleden al eerder vreemd gegaan?
Hij werkt veel en is altijd te laat als ze iets afspreken. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Dat vind ik respectloos.
Hoe oud zijn hun kinderen? Ik vermoed dat ze al jong bij elkaar waren en dat Bart gewoon een heel groot verantwoordelijkheidsgevoel (zo lekker lang woord :rofl: ) heeft naar Lot. Zij zorgt voor de kinderen, hij brengt geld in het laatje. Alhoewel ik gisteren een scene zag dat Lot juf is?

Ik denk dat Bart heus weleens in de verleiding komt om vreemd te gaan, maar dat ie het uiteindelijk toch niet doet.
Vervolgens wordt Lot heel erg onzeker en nou ja.. De rest weet ik niet :P

Ik denk nog steeds dat ie niet is vreemdgegaan.
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood schreef:
17-06-2020 12:07
Ja hij maakte hem buiten, deed zijn broek een stukje naar voren en maakte toen met zijn foon een foto.
Dat was toch om weer wat leven in de brouwerij te brengen in zijn relatie met Elias?
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
17-06-2020 18:33
Ja, dat is raar.
Hoe zou hij anders kunnen bewijzen dat hij niet is vreemd gegaan
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
coravanmora schreef:
17-06-2020 18:42
Dat was toch om weer wat leven in de brouwerij te brengen in zijn relatie met Elias?
Ja
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Bart op het laatste moment is afgehaakt en dus niet is vreemdgegaan.
Ik vind Lot wel grappig.. die nukkige vrouw met humor. Ik vind Nora zo nietszeggend..
En ik irriteer me een beetje aan Pieter. Beetje sloom.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het geheim van Alex is dat hij en Gijs het bed hebben gedeeld of zo. Zoiets. Ik ben benieuwd
mabelle schreef:
17-06-2020 19:12
Ik denk dat het geheim van Alex is dat hij en Gijs het bed hebben gedeeld of zo. Zoiets. Ik ben benieuwd
:-D of
hij is arts , hij heeft Gijs gedrogeerd of geen ehbo verleent ????
Alle reacties Link kopieren
ZoeyMaar schreef:
17-06-2020 15:12
Tja, ik weet het niet precies en kan er naast zitten hoor. Volgens mij een keer bij de verloskundige iets van "nu geen zorgen meer maken meisje, hup hup, ik zei toch dat er niks aan de hand was" terwijl ze zich terecht zorgen maakte (geloof iets met een eerdere afgebroken zwangerschap?). Nu heeft hij natuurlijk alle reden om boos te zijn, maar daarvoor had ik dus een paar keer mijn bedenkingen bij zijn manier van praten tegen Nora.
Grappig,ik heb dat beeld juist helemaal niet.
Vond hem juist heel meelevend en geduldig.
Enige personage die juist altijd positief en vrolijk was. (Tot het irritante aan toe)

Afgebroken zwangerschap heb ik dan gemist??
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
17-06-2020 18:38
Nee, blijkt ook nergens uit. Iemand zit gewoon in te vullen.
Ja jammer. Dacht misschien heb ik iets gemist. Nu ga ik invullen maar mij bekruipt het gevoel dat het een bias is. Feras is/ziet er oosters uit, stereotype oosterse man: vrouwonvriendelijk, jaloers etc.


Zo werkt het helaas gewoon wel vaak.
Alle reacties Link kopieren
Goedzo Nora, lekker die telefoon laten rinkelen. Vind het wel prima dat Feras exit is, wat een zacht ei. Nora ontbreekt het trouwens aan emoties. Vind dat altijd zo apart, ben je actrice en dan kan je geen emotie laten zien. You had one job zeg maar.
Such fun!1
Clivia, je had gelijk! Het heeft te maken met Gijs. Ik denk dat Gijs bi-seksueel was en dat hij sex met hem had terwijl Gijs een relatie had met Nora.

En Lot werkt ook hard, ze is inderdaad juf en regelt het het hele huishouden.

En is Pieter verliefd op Saar? En zou Nora eigenlijk liever niet met Pieter verder willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Gijs zelfmoord heeft gepleegd.

Vind het echt een leuke serie!

Wat heeft die psycholoog een naar toontje zeg, pfff.
-Janna- schreef:
18-06-2020 09:10
Ik denk dat Gijs zelfmoord heeft gepleegd.
Ook niet aan gedacht. Ik dacht het coke was en dat verkeerd was gevallen. Daar kreeg Lot ruzie over met Saar. Want Saar had voor de coke gezorgd en dat verweet Lot haar. Saar beet van zich af en zei: oja, en ik heb het ook in zijn neus gestopt.

Maar het zou inderdaad heel goed kunnen dat ie zichzelf wat heeft aangedaan. Misschien omdat hij wat had met Alex? Haha, het blijft spannend.
Alle reacties Link kopieren
Zou het zelfmoord zijn? Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar dat zou best kunnen... in combi met een affaire
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
18-06-2020 09:24
Zou het zelfmoord zijn? Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar dat zou best kunnen... in combi met een affaire

Alex die hem probeerde te reanimeren, lang nadat het volgens de ambulancebroeders al kansloos was, ze moesten hem van hem af trekken. Omdat ie van hem hield waarschijnlijk. Zelfmoord zie ik nog niet... maar Alex zei wel dat ie hem wel had kunnen redden.. dus misschien bedoelde hij dat, redden als in hem van zelfmoord afhouden.
Such fun!1
MarindaH schreef:
18-06-2020 10:57
Alex die hem probeerde te reanimeren, lang nadat het volgens de ambulancebroeders al kansloos was, ze moesten hem van hem af trekken. Omdat ie van hem hield waarschijnlijk. Zelfmoord zie ik nog niet... maar Alex zei wel dat ie hem wel had kunnen redden.. dus misschien bedoelde hij dat, redden als in hem van zelfmoord afhouden.
Ook een goede!
Zou het niet kunnen dat Alex en Gijs aan het experimenteren waren met coke en dat dat dus verkeerd afliep?
Alex zei dat hij iets van Gijs weet wat niemand weet.
drugs verslaving??
Alle reacties Link kopieren
-Janna- schreef:
18-06-2020 09:10
Ik denk dat Gijs zelfmoord heeft gepleegd.

Vind het echt een leuke serie!

Wat heeft die psycholoog een naar toontje zeg, pfff.
Die psycholoog herkende ik uit een ander programma waarin ze echt psycholoog was en waarin ik haar ook zo irritant vind. Ze praat als een robot, heel emotieloos. Ik moest even denken en zoeken maar het is Barbara Nanninga, ook uit “Mijn leven in puin”, psycholoog van beroep dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een leuke serie, maar ik vind het tijdverloop soms zo vreemd. Lot staat alweer voor de klas, dus de hele zomervakantie is blijkbaar al voorbij, ik heb daardoor het idee dat ik echt een stuk tijd mis. Is Elias dan al die tijd al uit huis? En is Lot al zes weken Bart aan het doodzwijgen en hebben ze al zes weken dezelfde discussie over dat vermeende vreemdgaan? En is er voor de anderen dan zo relatief weinig gebeurd in al die weken? Ik had dat eerder ook al, dat ik dacht dat er net een week voorbij was en opeens was Nora al op de helft van haar zwangerschap.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
coravanmora schreef:
18-06-2020 13:29
Die psycholoog herkende ik uit een ander programma waarin ze echt psycholoog was en waarin ik haar ook zo irritant vind. Ze praat als een robot, heel emotieloos. Ik moest even denken en zoeken maar het is Barbara Nanninga, ook uit “Mijn leven in puin”, psycholoog van beroep dus.
Oh daar ken ik ze van! Ze kwam me al zo bekend voor..
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
17-06-2020 19:02
Hoe zou hij anders kunnen bewijzen dat hij niet is vreemd gegaan
Dat kan hij niet bewijzen.
Als ze bij hem wil blijven, moet ze stoppen met doorzagen. Als ze dat niet kan, moet ze bij hem weg gaan. Heel irritant wijf vind ik het :P
Alle reacties Link kopieren
Jep vanochtend dacht ik ook: of Gijs heeft zelfmoord gepleegd. Alex wist van zijn gedachtes en depressie maar mocht niks zeggen. Het moest kijken ip een ongeluk.

Ik vind Feras erg lief. Harde werker. Goede kerel.
Ik denk dat er nog wel iets intiems gaat gebeuren tussen Pieter en Saar..
Komen volgende week de laatste afleveringen al? :O

Pieter en Saar komen ook nog wel samen ja, dat zie ik nog wel gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven