Entertainment alle pijlers

Dertigers

23-05-2020 17:48 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze serie al ontdekt? Elke maandag tm donderdag op npo.
Gaat over een vrienden groep die in de 30 zijn.

Ik vind het tot nu toe een leuke serie.
Ik vind Lot zo slecht acteren.
Alle reacties Link kopieren
ZoeyMaar schreef:
17-06-2020 09:10
Ik vind het ook een fijne serie, matig geacteerd maar redelijk goed geschreven.

Feras vind ik helemaal geen goedzak, hij is heel denigrerend naar Nora op het vrouw-onvriendelijke af. Snap uiteraard dat hij boos is, maar hij lijkt me ook het type dat het niet zou kunnen hebben als zijn vrouw meer sekspartner heeft gehad dan hij voor ze een relatie kregen.
Waar baseer je dat op? Heb je voorbeelden uit de serie?
ik kijk ook
heerlijke serie
Intotheunknown schreef:
17-06-2020 10:47
Maar die foto stuurde hij toch naar zijn vriend? Ben heel benieuwd!
dacht ik ook

ik denk dat het geheim met Gijs te maken heeft
Poke-girl schreef:
17-06-2020 10:27
Maakte hij die foto buiten?

Ik kijk nog steeds. Heerlijke serie.
Ja hij maakte hem buiten, deed zijn broek een stukje naar voren en maakte toen met zijn foon een foto.
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
17-06-2020 10:47
Maar die foto stuurde hij toch naar zijn vriend? Ben heel benieuwd!

O dat, ja dat was naar z'n vriend, ze zaten elkaar op te geilen.

Waarschijnlijk heeft het idd met de dood van Gijs te maken. Heeft hij hem aangespoord die drugs te nemen ofzo.
Such fun!1
Intotheunknown schreef:
17-06-2020 10:47
Maar die foto stuurde hij toch naar zijn vriend? Ben heel benieuwd!
Dat heb ik dan gemist.

Het moet iets zijn, inderdaad wat Kwebbetje zegt, met het gesprek tussen hem en zijn psycholoog, dat mensen dan anders naar hem gaan kijken.

Of het iets met Gijs te maken heeft? Dat kan ook. Maar dan kan ik het niet rijmen met het gesprek met de psych.

Haha, heerlijke serie. Jammer dat het zo kort duurt.
Wat denken jullie dat er is gebeurd in het hotel, met Bart en die vrouw?
Kwebbeltje91 schreef:
17-06-2020 12:22
Wat denken jullie dat er is gebeurd in het hotel, met Bart en die vrouw?
ik denk wel seks
Kwebbeltje91 schreef:
17-06-2020 12:22
Wat denken jullie dat er is gebeurd in het hotel, met Bart en die vrouw?
Jeetje, dat is een goede. Ik ben er altijd van uitgegaan dat er seks is geweest. Maar als je een onverwachte verhaallijn wil maken, zou dit een hele goede zijn. Dat het dus helemaal niet gebeurd is en dat op een of andere manier bewezen kan worden.
clivia52 schreef:
17-06-2020 12:24
ik denk wel seks
Ik denk van niet.
Zouden wij daar nog achter komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook van niet. Hij is naar de hotelkamer gegaan en vervolgens weer terug.

Maar Lot zal hem wel niet geloven :) Maar ja, eigenlijk heb ik geen idee. We zullen het nog wel horen, hoop ik :-D
Ik geloof het ook niet, dat hij seks heeft gehad met haar. Ik gok dat hij eerst wel wilde, maar zich op het laatste moment bedacht. En dat zij hem dat ene berichtje stuurde waarmee ze bedoelde 'kijk wat je hebt gemist' ofzo.

Ik gun Bart eigenlijk een leukere vrouw dan Lot.
Cookielover schreef:
17-06-2020 12:27
Ik denk ook van niet. Hij is naar de hotelkamer gegaan en vervolgens weer terug.

Maar Lot zal hem wel niet geloven :) Maar ja, eigenlijk heb ik geen idee. We zullen het nog wel horen, hoop ik :-D
en dan een echtscheiding om niets :-D
en Pieter en Saar ?

wordt dat nog een stelletje ?
clivia52 schreef:
17-06-2020 12:33
en Pieter en Saar ?

wordt dat nog een stelletje ?
Ik denk het wel. Maar ik weet niet of ik dat na vanavond nog zeg :P
Ik vind Lot stom :hihi: met alles.
Alle reacties Link kopieren
SiMaNo schreef:
17-06-2020 11:43
Waar baseer je dat op? Heb je voorbeelden uit de serie?
Tja, ik weet het niet precies en kan er naast zitten hoor. Volgens mij een keer bij de verloskundige iets van "nu geen zorgen meer maken meisje, hup hup, ik zei toch dat er niks aan de hand was" terwijl ze zich terecht zorgen maakte (geloof iets met een eerdere afgebroken zwangerschap?). Nu heeft hij natuurlijk alle reden om boos te zijn, maar daarvoor had ik dus een paar keer mijn bedenkingen bij zijn manier van praten tegen Nora.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
17-06-2020 12:32
Ik geloof het ook niet, dat hij seks heeft gehad met haar. Ik gok dat hij eerst wel wilde, maar zich op het laatste moment bedacht. En dat zij hem dat ene berichtje stuurde waarmee ze bedoelde 'kijk wat je hebt gemist' ofzo.

Ik gun Bart eigenlijk een leukere vrouw dan Lot.
Maar je ziet haar die foto sturen en hem de kamer binnengaan en daarna een berichtje van "het was heerlijk om zaken met je te doen". Toch? Ongeacht of hij het wel of niet heeft gedaan, had hij er niet zo over moeten liegen en nu in elk geval meer begrip voor Lot opbrengen.
ZoeyMaar schreef:
17-06-2020 15:13
Maar je ziet haar die foto sturen en hem de kamer binnengaan en daarna een berichtje van "het was heerlijk om zaken met je te doen". Toch? Ongeacht of hij het wel of niet heeft gedaan, had hij er niet zo over moeten liegen en nu in elk geval meer begrip voor Lot opbrengen.
Ik begrijp Lot ook. Bart is ook een enorme flirt. Is hij in het verleden al eerder vreemd gegaan?
Hij werkt veel en is altijd te laat als ze iets afspreken. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Dat vind ik respectloos.
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet is vreemd gegaan kan lot die vrouw ook opbellen om het zelf te vragen.
Dan heeft hij niks te verbergen.
Of zou dat heel raar zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
17-06-2020 16:26
Als hij niet is vreemd gegaan kan lot die vrouw ook opbellen om het zelf te vragen.
Dan heeft hij niks te verbergen.
Of zou dat heel raar zijn.
heel raar :-D
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
17-06-2020 16:26
Als hij niet is vreemd gegaan kan lot die vrouw ook opbellen om het zelf te vragen.
Dan heeft hij niks te verbergen.
Of zou dat heel raar zijn.
Ja, dat is raar.
Alle reacties Link kopieren
ZoeyMaar schreef:
17-06-2020 09:10
Ik vind het ook een fijne serie, matig geacteerd maar redelijk goed geschreven.

Feras vind ik helemaal geen goedzak, hij is heel denigrerend naar Nora op het vrouw-onvriendelijke af. Snap uiteraard dat hij boos is, maar hij lijkt me ook het type dat het niet zou kunnen hebben als zijn vrouw meer sekspartner heeft gehad dan hij voor ze een relatie kregen.
Hoe kom je hierbij, dit is toch helemaal geen thema geweest?
En welke vrouwonvriendelijke opmerkingen bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
17-06-2020 18:34
Hoe kom je hierbij, dit is toch helemaal geen thema geweest?
En welke vrouwonvriendelijke opmerkingen bijvoorbeeld?

Nee, blijkt ook nergens uit. Iemand zit gewoon in te vullen.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven