Entertainment alle pijlers

Dertigers

23-05-2020 17:48 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand deze serie al ontdekt? Elke maandag tm donderdag op npo.
Gaat over een vrienden groep die in de 30 zijn.

Ik vind het tot nu toe een leuke serie.
Alle reacties Link kopieren
Lauren89 schreef:
06-06-2020 10:00
Ik kijk ook!
Ik vind dat het lekker makkelijk wegkijkt. Leuke muziek en een multiculturele cast.
Dat het acteerwerk niet heel briljant is vind ik niet zo erg.

Iemand schreef dat het acteerwerk van Elias en Alex wat stuntelig over kwam. Ik snap dat wel.
Toch vind ik het knap hoe Jelle de Jong ( Elias) als hetero man een geloofwaardige homoseksuele man speelt.

Ik vind dit een gekke opmerking. Waarom is dat knap? Is dat moeilijker dan bijvoorbeeld een moordenaar spelen?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
06-06-2020 10:04
Waarom is dat knap? Is dat moeilijker dan bijvoorbeeld een moordenaar spelen?
Geen idee of dat moeilijker is. Ik heb 0 ervaring met acteren, maar alles wat ver buiten je eigen situatie ligt lijkt mij lastig.

Misschien is het voor hem een makkie, dat kan. Ik wilde vooral zeggen dat ik vond dat hij het overtuigend deed.

Wat betreft de moordenaar, volgens mij heb ik die in deze serie nog niet ontdekt, maar misschien kijk jij vooruit en ik niet ;-) .
MarindaH schreef:
06-06-2020 10:04
Ik vind dit een gekke opmerking. Waarom is dat knap? Is dat moeilijker dan bijvoorbeeld een moordenaar spelen?
Ik begrijp de opmerking wel. Als ik een moordenaar speel is het allemaal nep. Als ik een lesbische vrouw moet spelen dan moet ik echt intiem zijn met een andere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-06-2020 10:14
Ik begrijp de opmerking wel. Als ik een moordenaar speel is het allemaal nep. Als ik een lesbische vrouw moet spelen dan moet ik echt intiem zijn met een andere vrouw.

Volgens mij heet dat acteren. 'Intiem zijn' met iemand met wie je dat in het echte leven niet bent.
Such fun!1
MarindaH schreef:
06-06-2020 11:15
Volgens mij heet dat acteren. 'Intiem zijn' met iemand met wie je dat in het echte leven niet bent.
Oooh echt?
Maar dan kan het ene nog wel moeilijker zijn om te acteren dan het andere. Daar ging het toch over?
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen op npo plus komen? Dacht vanavond weer lekker te bingen maar er staan geen nieuwe afleveringen op o_o
Mirrex schreef:
08-06-2020 20:56
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen op npo plus komen? Dacht vanavond weer lekker te bingen maar er staan geen nieuwe afleveringen op o_o
Geen idee, sorry. Kun je ze niet mailen?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-06-2020 13:11
Oooh echt?
Maar dan kan het ene nog wel moeilijker zijn om te acteren dan het andere. Daar ging het toch over?

Anders denk je er nog even over na, of het nou echt zo simpel is.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar dat vakantiehuis staat?
Alle reacties Link kopieren
-anna- schreef:
11-06-2020 12:56
Weet iemand waar dat vakantiehuis staat?
Wel mooi daar hè!
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat lopen. Hoop dat Babs en Pieter wel weer bijelkaar komen
Alle reacties Link kopieren
Mirrex schreef:
08-06-2020 20:56
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen op npo plus komen? Dacht vanavond weer lekker te bingen maar er staan geen nieuwe afleveringen op o_o
Er staan weer nieuwe afleveringen op, volgens mij op donderdag 4 nieuwe. Maar in totaal zijn er 24 afleveringen dus het is bijna afgelopen
Alle reacties Link kopieren
Mirrex schreef:
08-06-2020 20:56
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen op npo plus komen? Dacht vanavond weer lekker te bingen maar er staan geen nieuwe afleveringen op o_o
Elke donderdag komen er 4 nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook elke avond.
Vind het een leuke serie!!
Hoop op een vervolg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Acteerwerk is niet zo geweldig. Maar ik moet zeggen de serie wordt steeds beter.
Al vind ik het jammer en ongeloofwaardig dat al die dertigers in Amsterdam wonen en geen geldnood hebben. Had een andere stad gepakt, denk ik dan
Ik vind het eigenlijk wel wat nadelig dat het om half 9 komt. Soms komt er dan een ander programma/film/serie wat ik wil zien, en die begint dan ook uiteraard om half 9. Had liever gezien dat het om half 8 was ofzo.

Vind het ook nog steeds een fijne serie om te kijken.
Ik kijk het elke dag terug. Ik ben zo benieuwd wat, en ik ben zijn naam vergeten, (de man die nu bij een psycholoog loopt), zijn geheim is. Het heeft te maken met het shot dat heel even te zien was. Hij maakte toen een foto van zijn piemel, hij trok toen even zijn broek weg en maakte met zijn mobiel heel snel een picture. Ik vermoed dat we het daar moeten zoeken.
Ik heb wel een vermoeden wat er met hem is. Vanavond krijgen we het te horen toch?
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
17-06-2020 07:49
Ik kijk ook. Acteerwerk is niet zo geweldig. Maar ik moet zeggen de serie wordt steeds beter.
Al vind ik het jammer en ongeloofwaardig dat al die dertigers in Amsterdam wonen en geen geldnood hebben. Had een andere stad gepakt, denk ik dan

Heel veel mensen in Amsterdam hebben geen geldnood, waarom denk je dat? Zeker niet werkende dertgers. Overigens woont Pieter weer bij z'n ouders in, uit geldnood.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood schreef:
17-06-2020 08:22
Ik kijk het elke dag terug. Ik ben zo benieuwd wat, en ik ben zijn naam vergeten, (de man die nu bij een psycholoog loopt), zijn geheim is. Het heeft te maken met het shot dat heel even te zien was. Hij maakte toen een foto van zijn piemel, hij trok toen even zijn broek weg en maakte met zijn mobiel heel snel een picture. Ik vermoed dat we het daar moeten zoeken.

Dat shot heb ik even gemist...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een fijne serie, matig geacteerd maar redelijk goed geschreven.

Feras vind ik helemaal geen goedzak, hij is heel denigrerend naar Nora op het vrouw-onvriendelijke af. Snap uiteraard dat hij boos is, maar hij lijkt me ook het type dat het niet zou kunnen hebben als zijn vrouw meer sekspartner heeft gehad dan hij voor ze een relatie kregen.
MarindaH schreef:
17-06-2020 08:29
Dat shot heb ik even gemist...
Dat kan kloppen. Het was ergens vorige week of wellicht daarvoor. Het stond ook maar heel kort.
Kwebbeltje91 schreef:
17-06-2020 08:25
Ik heb wel een vermoeden wat er met hem is. Vanavond krijgen we het te horen toch?
Ik hoop het haha. Maar ja, wellicht houden ze nog even de spanning erin. Wat denk jij dan? Ik vind vreemdgaan te gemakkelijk, want dat speelt al bij Lot. Dus ik zit te denken aan een ander verhaallijn. Maar die ene scene waarin ze ruzie kregen over dat hij weer de hele nacht was weggebleven....tja dan zou het wel weer logisch zijn. Ik zit dan eerder te denken dat hij zich leent als gigolo.
anoniem_654ca67d70481 wijzigde dit bericht op 17-06-2020 10:16
Reden: tekstfouten
40.61% gewijzigd
ClaireUnderwood schreef:
17-06-2020 10:13
Ik hoop het haha. Maar ja, wellicht houden ze nog even de spanning erin. Wat denk jij dan? Ik vind vreemdgaan te gemakkelijk, want dat speelt al bij Lot. Dus ik zit te denken aan een ander verhaallijn. Maar die ene scene waarin ze ruzie kregen over dat hij weer de hele nacht was weggebleven....tja dan zou het wel weer logisch zijn. Ik zit dan eerder te denken dat hij zich leent als gigolo.
Ik denk ook zoiets. Hij zei ook tegen zijn psycholoog, als ik vertel wat er is zullen ze me heel anders aan gaan kijken.
Ik heb ook de indruk dat hij heel erg onzeker is en daardoor juist in dat wereldje is gedoken.
Alle reacties Link kopieren
Maakte hij die foto buiten?

Ik kijk nog steeds. Heerlijke serie.
Alle reacties Link kopieren
Maar die foto stuurde hij toch naar zijn vriend? Ben heel benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven