Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
quote:Pretzel66 schreef op 03 juni 2014 @ 21:12:

Waar zou hij zo weinig mee verdienen of werkt hij parttime ?Volgens mij is hij vrijwilliger bij de brandweer en werkt als postbode (of werkte als postbode en is hij nu werkloos, huisman)
quote:coolpack2 schreef op 03 juni 2014 @ 21:13:

Jezus, waarom,in,godsnaam zo defensief???? Verbijsterend. ze heeft zichzelf ontdekt en daar hoor je assertief bij te worden Cool
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een secreet zeg. Hij mag blij zijn dat hij straks van haar af is. Hoop dat hij een onwijs lekkere jonge vriendin krijgt straks. Sooo dan gaat ze echt flippen haha
quote:dubiootje schreef op 03 juni 2014 @ 21:13:

[...]

Ja, maar het mag best nog eens gezegd worden.
quote:rosanna08 schreef op 03 juni 2014 @ 21:13:

volgens mij zijn we hier nog nooit zo eensgezind geweest als nu Ik dacht het ook net
quote:lizlotte schreef op 03 juni 2014 @ 21:13:

Waarom voeren ze haar niet aan die slang
En ik ga nóóit meer naar de Etos cq. Blokker.
Hahaha idd, ze had hem zeker weten leeg getrokken als de rollen omgedraaid waren, en nu ziet ze ineens niet in waar zij voor moet betalen...
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:Pretzel66 schreef op 03 juni 2014 @ 21:12:

Waar zou hij zo weinig mee verdienen of werkt hij parttime ?Hij was postbode, jaar thuis gezeten en laten omscholen tot iets administratiefs.
Ik ben helemaal niet tegen partneralimentatie, en voor haar al helemaal niet. Dit is typisch zo'n bitch die hem helemaal leeggetrokken zou hebben als hij het meest verdiende. Wat een intens naar wijf. Zou ze hier lid zijn?
Am Yisrael Chai!
Wat een eh.... Nare vrouw (voor ik weer een officiële waarschuwing krijg voor het een of ander)

waar komen ze vandaan? Ze komt me bekend voor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:dubiootje schreef op 03 juni 2014 @ 21:12:

Ik ben principieel tegen partneralimentatie maar voor dit geval maak ik een uitzondering.+1
Ja en?
Hij heeft minder gewerkt voor de kinderopvang en zit nu op de blaren met een scheiding. Ik zeg ALIMENTATIE
quote:rosanna08 schreef op 03 juni 2014 @ 21:13:

volgens mij zijn we hier nog nooit zo eensgezind geweest als nu Volgens mij ook
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij heeft er inderdaad gewoon recht op! Ook al is het een vent. Hij heeft nooit de ambitie hoeven hebben om hogerop te komen. Hij nam grotendeels de zorg over voor de kinderen. Heeft zij aan meegeholpen toch?
Ah dank je Mylene en de rest !

Maar wat een serpent die trut !
Ik hoop dat hij voet bij stuk houd, en pa vraagt/krijgt. Zal d'r leren, lilluke heks. Bah
Always look on the bright side of life
quote:StoraHuntur schreef op 03 juni 2014 @ 21:13:

Ik hoop dat zij alleen de baardamalgaam of zoiets krijgt.Wát is dat nu weer?
Ze wordt met de minuut lelijker en hij knapper. Wat een fugly bitch zeg!
Ik weet niet of ze morgen nog over straat durft Arme kinderen... weet niet hoe oud ze zijn?
Ik lees net hier dat zij een vriend heeft? Ik hoop ook dat hij naar dir programma kijkt zodat hij kan zien wat voor catch of the day hij heeft binnengehaald!

En leuk voor de kinderen later als ze dit programma terugkijken. ..Nee Moeders is een toppertje.
quote:elisabeth57 schreef op 03 juni 2014 @ 21:14:

[...]

Volgens mij is hij vrijwilliger bij de brandweer en werkt als postbode (of werkte als postbode en is hij nu werkloos, huisman)Nee hij heeft zich om laten scholen tot administratief medewerker, werkt nu 32 uur pw, kan hij beter de kinderen krijgen want zijn werkt fulltime
Wat een bitch is die vrouw zeg! Ik kwam speciaal hier om even te checken of iedereen het met me eens is.
Eigenlijk hoop ik dat ze dit leest!
quote:elisabeth57 schreef op 03 juni 2014 @ 21:16:

Ik weet niet of ze morgen nog over straat durft Arme kinderen... weet niet hoe oud ze zijn? oudste is 8 geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven