Divorce
zondag 10 maart 2013 om 22:47
Ja, echt, ik snap dat er een paar losse eindjes zijn, maar in deze aflevering zijn er bewust allemaal extra losse eindjes gecreëerd, lijkt wel. En het duurt vast weer minstens een jaar voor er een tweede seizoen komt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 10 maart 2013 om 23:40
maandag 11 maart 2013 om 09:23
Wat was de scene tussen Boudewijn en Leona waarin zij vertelt dat ze weg is bij haar man en hij haar geslagen heeft, slecht geacteerd door Katja Schuurmans.
Ik moet zeggen dat ik nu wel erg benieuwd ben naar hoe het verder gaat. Haye van der Heijden heeft goed werk gedaan als scenarist!
Ik moet zeggen dat ik nu wel erg benieuwd ben naar hoe het verder gaat. Haye van der Heijden heeft goed werk gedaan als scenarist!
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
maandag 11 maart 2013 om 17:23
Ach, ik vind David zo sneu. Dit man heeft een loeder van een ex-wijf, is smoorverliefd op Desirée en doet daar zo zijn best voor maar hij loopt toch steeds een blauwtje... ach...
En die Joyce, wat een labiel wijf is dat zeg, zij speelt het goed, lijkt me een geweldige rol om te spelen.
Jammer dat het afgelopen is...
En die Joyce, wat een labiel wijf is dat zeg, zij speelt het goed, lijkt me een geweldige rol om te spelen.
Jammer dat het afgelopen is...
maandag 11 maart 2013 om 18:21
maandag 11 maart 2013 om 18:26
quote:evygreat schreef op 11 maart 2013 @ 18:21:
[...]
Vond ik ook. Katja Schuurmans is heel duidelijk geen Katja Herbers (Joyce).
Ik vond die Joyce niet zo leuk in de serie. Die David vond ik zo leuk in de serie, ja echt iemand om op te vallen. Goed geacteerd.
De scene met Linda op het eind vond ik zo raar. Dat je zegt, ik moet morgen vroeg op dus ik maak het niet laat snap ik. Maar toen ze het zei deed David nog een hap in zijn mond. En ze stapte meteen op, meestal wacht je toch met weggaan als je tafelgenoot wel zijn/haar bord op heeft of aangeeft klaar te zijn met eten.
Leukste vond ik op het eind dat je die bloopers zag met die hond. Dat die in de serie op sterven lag en opeens opstond en wegliep. Geweldig. Heb zelf ook veel ermee te maken en dat is, aan de ene kant leuk met dieren, maar ook veel stress of ze wel willen doen wat ze moeten doen.
[...]
Vond ik ook. Katja Schuurmans is heel duidelijk geen Katja Herbers (Joyce).
Ik vond die Joyce niet zo leuk in de serie. Die David vond ik zo leuk in de serie, ja echt iemand om op te vallen. Goed geacteerd.
De scene met Linda op het eind vond ik zo raar. Dat je zegt, ik moet morgen vroeg op dus ik maak het niet laat snap ik. Maar toen ze het zei deed David nog een hap in zijn mond. En ze stapte meteen op, meestal wacht je toch met weggaan als je tafelgenoot wel zijn/haar bord op heeft of aangeeft klaar te zijn met eten.
Leukste vond ik op het eind dat je die bloopers zag met die hond. Dat die in de serie op sterven lag en opeens opstond en wegliep. Geweldig. Heb zelf ook veel ermee te maken en dat is, aan de ene kant leuk met dieren, maar ook veel stress of ze wel willen doen wat ze moeten doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 11 maart 2013 om 23:50
Ik vind het een geweldige serie. Heerlijk om samen met vriend te kijken. Wat jammer dat het de laatste aflevering was dan .......... kom maar op met tweede seizoen
Het is allemaal over the top maar dat hoort er toch een beetje bij?
Hilarische momenten soms. Bloopers waren ook grappig om te zien
Het is allemaal over the top maar dat hoort er toch een beetje bij?
Hilarische momenten soms. Bloopers waren ook grappig om te zien
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)
dinsdag 12 maart 2013 om 18:01