Divorce
zondag 16 maart 2014 om 21:12
quote:Mylene_Valerie schreef op zondag 16 maart 2014 14:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Divorce"" class="messagelink">Fame schreef op 16 maart 2014 @ 14:25</a>:</b>
Ik heb de wekker gezet!</div></blockquote>Slaap je normaal gezien zo vroeg? Nee, maar anders vergeet ik de tijd.
Ik heb de wekker gezet!</div></blockquote>Slaap je normaal gezien zo vroeg? Nee, maar anders vergeet ik de tijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 16 maart 2014 om 21:14
zondag 16 maart 2014 om 21:16
quote:evygreat schreef op 16 maart 2014 @ 21:13:
Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...Ik vind het ook een beetje over de top, ook die krijsstem en hoe ze de hele tijd op haar tenen gaat staan als ze uit haar dak gaat. Vrij irritant om naar te kijken.
Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...Ik vind het ook een beetje over de top, ook die krijsstem en hoe ze de hele tijd op haar tenen gaat staan als ze uit haar dak gaat. Vrij irritant om naar te kijken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 16 maart 2014 om 21:23
quote:evygreat schreef op 16 maart 2014 @ 21:13:
Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...
Ik vind haar ook de minst leuke uit de serie.
Die David vind ik zo leuk (weet zijn echte naam niet).
Het is wel duidelijk dat Katja Herbers (Joyce) een echte toneelactrice is, met al die armgebaren. Beetje te veel voor tv vind ik. Ok ok ze speelt een borderliner...
Ik vind haar ook de minst leuke uit de serie.
Die David vind ik zo leuk (weet zijn echte naam niet).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 16 maart 2014 om 22:26
zondag 16 maart 2014 om 23:28
quote:Snoesje666 schreef op 16 maart 2014 @ 22:26:
Hier doorheen gescrolld met mijn dicht.
Ik dacht dat Snoezeman het geprogrammeerd had, blijkt dat hij Tegenlicht had geprogrammeerd, op hetzelfde tijdstip.
Komt het nog in de herhaling ? En zo ja, wanneer ?Bij tvgids.nl zie ik maandag en dinsdag geen herhaling staan, een tvgids heb ik niet. Bij rtlgemist kan je het alleen tegen betaling terug zien.
Hier doorheen gescrolld met mijn dicht.
Ik dacht dat Snoezeman het geprogrammeerd had, blijkt dat hij Tegenlicht had geprogrammeerd, op hetzelfde tijdstip.
Komt het nog in de herhaling ? En zo ja, wanneer ?Bij tvgids.nl zie ik maandag en dinsdag geen herhaling staan, een tvgids heb ik niet. Bij rtlgemist kan je het alleen tegen betaling terug zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 16 maart 2014 om 23:33
Redelijk voorspelbaar dat Sophie wat krijgt met de broer van.
Die gaat natuurlijk compleet uit zijn dak, dus dat wordt nog wat.
Natuurlijk is Joyce niet echt zwanger, of ze krijgt een miskraam.
En Joris legt het aan met de advocaat (die zwanger raakt) en dan slaat Joyce weer op tilt.
David vind ik een enorm irritant personage, echt too much. Kan er haast niet naar kijken, zo genant.
Die gaat natuurlijk compleet uit zijn dak, dus dat wordt nog wat.
Natuurlijk is Joyce niet echt zwanger, of ze krijgt een miskraam.
En Joris legt het aan met de advocaat (die zwanger raakt) en dan slaat Joyce weer op tilt.
David vind ik een enorm irritant personage, echt too much. Kan er haast niet naar kijken, zo genant.
maandag 17 maart 2014 om 15:59