Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 10 (ZONDER SPOILERS)

09-06-2021 20:57 3499 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf zaterdag 14 augustus is het twaalfde seizoen te zien op tv! :cheer:

Gezinnen van seizoen 2021:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
      - Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
          - Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

          Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
          - Familie Nagelkerke, met loeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
          - Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
          - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
          - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
          - Willy Vink en haar 11 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
          - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
          cookielover wijzigde dit bericht op 09-08-2021 22:42
          25.87% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          Tvp
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          12-06-2021 12:03
          Graag niet generaliseren. Er is geen jullie of zij of wij.
          Ik ben anders nog geen fans tegengekomen hier ;-)
          Ik heb geen verstand van bbq-en. Maar is het de bedoeling dat er een enorme steekvlam om vlees wakkert? Jan N lijkt nogal trots..
          Alle reacties Link kopieren
          Expreszo schreef:
          12-06-2021 22:52
          Ik heb geen verstand van bbq-en. Maar is het de bedoeling dat er een enorme steekvlam om vlees wakkert? Jan N lijkt nogal trots..
          Je kunt het daar vragen maar dan krijg je denk een : #doeslief
          Er loopt een brandweermannetje rond, alles voor de kroonprins.
          Zolang zijn vrouw maar de handen niet uit de mouwen hoeft te stropen en kan aanschuiven zal het wel mogen.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Zo fijn voor Opa en oma dat ze mogen oppassen en eten mogen koken. Doen ze vast omdat ze het zo leuk vinden, net als Merel. Wat een geluk voor Sofie dat ze een legertje werkers om zich heen heeft verzameld zodat ze zelf niets hoeft.
          Verbaasd me nog steeds dat echt niemand tegen haar zegt dat ze zelf lekker eens wat moet gaan doen.
          Madelief zijn ze vaak liever kwijt dan rijk volgens mij
          Alle reacties Link kopieren
          glitglam schreef:
          13-06-2021 09:01
          Zo fijn voor Opa en oma dat ze mogen oppassen en eten mogen koken. Doen ze vast omdat ze het zo leuk vinden, net als Merel. Wat een geluk voor Sofie dat ze een legertje werkers om zich heen heeft verzameld zodat ze zelf niets hoeft.
          Verbaasd me nog steeds dat echt niemand tegen haar zegt dat ze zelf lekker eens wat moet gaan doen.
          Madelief zijn ze vaak liever kwijt dan rijk volgens mij

          Ja en vergeet Stan niet die moest oppassen op de prins. En wat wat ging mevrouw doen, weinig......wat een lui mens is dat. Snap die ouders ook niet dat die niet zeggen Sofie steek zelf eens de handen uit de mouwen.

          Kan mij niet voorstellen dat ze iemand vinden die daar inwonend wil zijn en de slaaf van Sofie.

          Zou Sissy wel eens willen horen hoe het was al die tijd. Die werd compleet genegeerd.
          Snaky schreef:
          12-06-2021 15:45
          Ik ben anders nog geen fans tegengekomen hier ;-)
          Maar dat wil ook niet zeggen dat iedereen het altijd overal ook ver eens is. Ik niet in elk geval.
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          13-06-2021 09:35
          Ja en vergeet Stan niet die moest oppassen op de prins. En wat wat ging mevrouw doen, weinig......wat een lui mens is dat. Snap die ouders ook niet dat die niet zeggen Sofie steek zelf eens de handen uit de mouwen.

          Kan mij niet voorstellen dat ze iemand vinden die daar inwonend wil zijn en de slaaf van Sofie.

          Zou Sissy wel eens willen horen hoe het was al die tijd. Die werd compleet genegeerd.
          Ja, dat iedereen het maar laat gaan ook, ongelooflijk. Nu heeft ze ook oppas voor Junior al denk ik dat ze die veel minder kwijt wil dan bv Madelief. Snap echt niet waarom ze dat meisje zo vaak kwijt willen en haast geen aandacht geven, zo'n leuk kind!
          Denk niet dat er een Westerse vrouw is die bij hen wil werken.
          Denk dat Sissy zich erg eenzaam heeft gevoeld. Hopelijk heeft ze wel een beetje gecasht en kan ze verder met dat geld.
          Alle reacties Link kopieren
          Junior kan toch gewoon naar de kinderopvang? Het lijkt me niks altijd een vreemde in huis, laat hem lekker met andere kindjes spelen, ik denk dat er een wereld voor hem open zou gaan.
          Alle reacties Link kopieren
          Ja Madelief vind ik de leukste van het stel. Zo'n leuk spontaan en grappig kind.

          Junior zou zeker heel goed op de peuterzaal kunnen. Ziet ie eens wat anders en andere kinderen.


          Wat is eigenlijk het thuisland van Sissy?
          Alle reacties Link kopieren
          Wat is eigenlijk het thuisland van Sissy?
          [/quote]

          Kaapverdische eilanden ofzo?
          Ik zou ook heel graag het verhaal van Sissy willen horen. Ik zou het me zo goed kunnen voorstellen als ze er klaar mee was!
          Alle reacties Link kopieren
          Dolarde schreef:
          13-06-2021 14:12
          Wat is eigenlijk het thuisland van Sissy?
          Kaapverdische eilanden ofzo?
          [/quote]

          Ze spreekt Spaans, daar spreken ze Portugees.

          Ik vind het bizár dat ze Junior thuishouden in plaats van naar de peuterspeelzaal laten gaan. Maar ik geloof dat we daar wel eensgezind in zijn hier.
          't Is al met al een heel gedoe
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          13-06-2021 13:48
          Ja Madelief vind ik de leukste van het stel. Zo'n leuk spontaan en grappig kind.

          Junior zou zeker heel goed op de peuterzaal kunnen. Ziet ie eens wat anders en andere kinderen.


          Wat is eigenlijk het thuisland van Sissy?
          Kinderopvang en peuterspeelzaal is heel goed voor kinderen. Voor de taal, leren de aandacht te delen en voelen dat niet altijd alles om zichzelf draait. Maar Junior wil liever boontjes eten bij opa en oma.
          Junior naar de peuterspeelzaal? Dat is onmogelijk, dat kan toch helemaal niet. Zit je net lekker te bubbelen met je mannetje moet je er weer uit om hem op te halen. Of je moet even je man stalken in de bakkerij maar dat gaat niet want Junior moet naar de peuterspeelzaal en daarna heb je een afspraak bij de kapper.

          En dan nog maar niet te spreken als je net lekker kantoorwerk aan het doen bent, zit je er net lekker in en moet je weer een heen en weer rit doen.

          Nope, dat gaat niet gebeuren. Daarnaast leert hij zoveel van zijn broers en zussen. :blabla:
          Alle reacties Link kopieren
          Denk dat Sofie Junior voornamelijk thuis laat omdat ze anders geen smoes heeft om niks te doen. Zo kan ze nog doen alsof ze het druk heeft omdat ze Junior bij zich heeft. En anders moet ze idd halen of brengen. Maar ook daar kan ze vast iemand voor regelen.
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          13-06-2021 14:48
          Junior naar de peuterspeelzaal? Dat is onmogelijk, dat kan toch helemaal niet. Zit je net lekker te bubbelen met je mannetje moet je er weer uit om hem op te halen. Of je moet even je man stalken in de bakkerij maar dat gaat niet want Junior moet naar de peuterspeelzaal en daarna heb je een afspraak bij de kapper.

          En dan nog maar niet te spreken als je net lekker kantoorwerk aan het doen bent, zit je er net lekker in en moet je weer een heen en weer rit doen.

          Nope, dat gaat niet gebeuren. Daarnaast leert hij zoveel van zijn broers en zussen. :blabla:
          hahaha....wat erg
          Alle reacties Link kopieren
          Snaky schreef:
          13-06-2021 14:41
          Kinderopvang en peuterspeelzaal is heel goed voor kinderen. Voor de taal, leren de aandacht te delen en voelen dat niet altijd alles om zichzelf draait. Maar Junior wil liever boontjes eten bij opa en oma.
          Kun je nagaan. Andere kinderen gaan graag naar oma en opa omdat ze ijs ais krijgen. Dit kind wil es een keer groente. Ik heb geen vlog meer gezien, zelf om te ergeren trek ik het niet meer, maar het lijkt mij sterk dat het jochie zelf vraagt om daar te logeren en bonen wil. Toen ik nog keek kon hij nog geen papa zeggen. Maar moeder is altijd bezig met zichzelf indekken, als ze haar verhaal typt. Lijkt me ook vermoeiend, ik zou ook een bank op mijn kantoor zetten dan.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Ik zou ook heel graag het verhaal van Sissy horen. Die was echt niet van plan om terug te komen. Zou moeder echt ziek zijn?

          Ik vind Sofie ook bloed irritant met dat kindjes gezeik. De kindjes dit, de kindjes dat, de kindjes zijn naar hockey. Uhhhh hoe oud zijn de kindjes....13 , 14. Pffff.
          Doorenvogel schreef:
          13-06-2021 13:48
          Wat is eigenlijk het thuisland van Sissy?
          Volgens mij de Domenicaanse Republiek.
          Alle reacties Link kopieren
          Rosalind schreef:
          13-06-2021 16:45
          Volgens mij de Domenicaanse Republiek.

          Ja zou goed kunnen.
          Yep, Dominicaanse Republiek it is. Hoop dat ze lekker aan het genieten is van haar zuurverdiende centjes en van haar moeder. :flirting:
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          13-06-2021 17:54
          Yep, Dominicaanse Republiek it is. Hoop dat ze lekker aan het genieten is van haar zuurverdiende centjes en van haar moeder. :flirting:
          Ik denk dat de moeder springlevend is.
          prada schreef:
          13-06-2021 17:54
          Yep, Dominicaanse Republiek it is. Hoop dat ze lekker aan het genieten is van haar zuurverdiende centjes en van haar moeder. :flirting:
          Hoop maar dat ze er iets aan over heeft gehouden..
          Alle reacties Link kopieren
          prada schreef:
          13-06-2021 14:48
          Junior naar de peuterspeelzaal? Dat is onmogelijk, dat kan toch helemaal niet. Zit je net lekker te bubbelen met je mannetje moet je er weer uit om hem op te halen. Of je moet even je man stalken in de bakkerij maar dat gaat niet want Junior moet naar de peuterspeelzaal en daarna heb je een afspraak bij de kapper.

          En dan nog maar niet te spreken als je net lekker kantoorwerk aan het doen bent, zit je er net lekker in en moet je weer een heen en weer rit doen.

          Nope, dat gaat niet gebeuren. Daarnaast leert hij zoveel van zijn broers en zussen. :blabla:
          Nee nou snap ik het dat komt helemaal niet uit. Dat kost heel veel tijd. Misschien...opa en oma vragen?

          Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
          Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

          Terug naar boven