Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 10 (ZONDER SPOILERS)

09-06-2021 20:57 3499 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf zaterdag 14 augustus is het twaalfde seizoen te zien op tv! :cheer:

Gezinnen van seizoen 2021:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
      - Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
          - Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

          Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
          - Familie Nagelkerke, met loeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. We kunnen al ruim twee jaar hun hele leven volgen via Instagram, Facebook en YouTube. Op YT wordt elke dag een interessante vlog gezet.
          - Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
          - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
          - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
          - Willy Vink en haar 11 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
          - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
          cookielover wijzigde dit bericht op 09-08-2021 22:42
          25.87% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          Doorenvogel schreef:
          09-06-2021 21:23
          :cheer: we gaan vrolijk verder.


          Oja S heeft weer datenight. Yesss. [...]
          Vreetnight :jump:
          moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-06-2021 23:07
          Reden: Quote aangepast
          7.40% gewijzigd
          Alle reacties Link kopieren
          Dolarde schreef:
          10-06-2021 10:58
          Bij beiden zijn de beschuldigingen verwijderd dus de verzoening is nabij, het zal zezo gegund zijn weer …. :bonk:
          Jaaaa, alle volgers straks weer verplicht meezwijmelen!
          Alle reacties Link kopieren
          Och wat een sneue toestand bij Nadine. Ik hoop dat hulpverlening meekijkt...
          Alle reacties Link kopieren
          Dolarde schreef:
          10-06-2021 11:00
          Vreetnight :jump:
          :rofl:
          Thaila is duidelijk een groot fan van “hun kleine prinsesje”. Haar jongste is ook nog geen twee jaar toch? Best sneu dat het kleinkind een specialere rol lijkt te krijgen.
          Cookielover schreef:
          10-06-2021 12:03
          :rofl:
          Hahaha, vreetnight. :rofl:
          Alle reacties Link kopieren
          Rosalind schreef:
          10-06-2021 12:32
          Thaila is duidelijk een groot fan van “hun kleine prinsesje”. Haar jongste is ook nog geen twee jaar toch? Best sneu dat het kleinkind een specialere rol lijkt te krijgen.

          Ja prinsesje dit en prinsesje dat. Lees nooit wat over prinsje.


          Als Nadine weer begint aan Kevin wordt het tijd om de kinderen te beschermen. Moeder is niet toerekeningsvatbaar.
          Alle reacties Link kopieren
          Tvp
          Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
          Rosalind schreef:
          10-06-2021 12:32
          Thaila is duidelijk een groot fan van “hun kleine prinsesje”. Haar jongste is ook nog geen twee jaar toch? Best sneu dat het kleinkind een specialere rol lijkt te krijgen.
          Haar mokkeltje :hyper:
          En Noud zoekt een leuke date!
          Alle reacties Link kopieren
          Expreszo schreef:
          10-06-2021 20:07
          Haar mokkeltje :hyper:
          Goh toevallig. 2 fotos van het prinsje....
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          10-06-2021 13:09
          Hahaha, vreetnight. :rofl:
          :rofl:
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Dolarde schreef:
          10-06-2021 10:58
          Bij beiden zijn de beschuldigingen verwijderd dus de verzoening is nabij, het zal zezo gegund zijn weer …. :bonk:
          Dat is ook zo voorspelbaar.
          Dat zijn ze goed in Nadine en Romano ook allebei. Drama keer op keer en daarna weer wissen. Geeft ook aan hoe onzeker ze zijn.
          Ik ben blij dat ik daar niet naast woon, wat een herrie moet uit dat huis komen en dat stoken steeds, komt zo lekker je huis in als de ramen open staan.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Doorenvogel schreef:
          10-06-2021 21:34
          Goh toevallig. 2 fotos van het prinsje....
          Ik zag het ook al. Ze laat zich wel kennen zo ;-D
          Alle reacties Link kopieren
          Rosalind schreef:
          10-06-2021 22:08
          Ik zag het ook al. Ze laat zich wel kennen zo ;-D
          Nou echt hoor. Wat ligt dat er dik bovenop.
          Bij de familie Nagelkerke plaatst Sofie dat Noud op zoek is naar een leuke date. Echt, dat wil je toch niet als puberT.
          Alle reacties Link kopieren
          Idris schreef:
          10-06-2021 22:28
          Bij de familie Nagelkerke plaatst Sofie dat Noud op zoek is naar een leuke date. Echt, dat wil je toch niet als puberT.
          Ik zie het niet staan.
          Maar wat wil je wel als pubert?
          Je ouders in sauna en bed? Die mensen denken alleen aan zichzelf.
          Arme oma wordt weer met de kleinste opgescheept. Ze wilde niet meer oppassen toen de 7de naar school ging en dat waren de makkelijke kinderen, toen hun 'kadootje' nog kwam.
          Paniek nu de inwonende nanny de benen genomen heeft. Er reageert een leuke jonge vrouw die interesse heeft maar dat zal wel niet mogen van Sofie.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Bij Jellies heeft een van de kinderen het dagelijkse verhaaltje geschreven vandaag. Ik vind hun ondanks het naïeve en simpele wel nog steeds goed te pruimen. Geen grootheidswaanzin.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Byrma schreef:
          10-06-2021 23:19
          Ik zie het niet staan.
          Maar wat wil je wel als pubert?
          Je ouders in sauna en bed? Die mensen denken alleen aan zichzelf.
          Arme oma wordt weer met de kleinste opgescheept. Ze wilde niet meer oppassen toen de 7de naar school ging en dat waren de makkelijke kinderen, toen hun 'kadootje' nog kwam.
          Paniek nu de inwonende nanny de benen genomen heeft. Er reageert een leuke jonge vrouw die interesse heeft maar dat zal wel niet mogen van Sofie.
          Ik meen in een story.
          Ik denk vooral. Zakelijke afspraak. Daarna tijd voor lunch, bubbelbad, bijkletsen. En dan moet er nog gewerkt worden...je zou eens kunnen kijken naar hoe je je tijd effectiever indeelt??
          Alle reacties Link kopieren
          Byrma schreef:
          10-06-2021 23:23
          Bij Jellies heeft een van de kinderen het dagelijkse verhaaltje geschreven vandaag. Ik vind hun ondanks het naïeve en simpele wel nog steeds goed te pruimen. Geen grootheidswaanzin.
          Ik vind het lieve mensen.
          Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
          Alle reacties Link kopieren
          Keuken1987 schreef:
          11-06-2021 07:54
          Ik vind het lieve mensen.
          Ja, en de kinderen ook. Warm gezin. Die pretoogjes ook daar, leuk!
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Opa en oma mogen niet alleen als oppas fungeren , ze zorgen weer voor het eten en op hun oude dag voor de was (voor 10 personen) en dat alles weer netjes is..
          Schaamteloos en allemaal omdat hun dochter luxe dingen doet. Prima als ze dat wil maar duw dan geen 8 kids op de aardkloot.
          Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
          Alle reacties Link kopieren
          Expreszo schreef:
          10-06-2021 23:33
          Ik meen in een story.
          Ik denk vooral. Zakelijke afspraak. Daarna tijd voor lunch, bubbelbad, bijkletsen. En dan moet er nog gewerkt worden...je zou eens kunnen kijken naar hoe je je tijd effectiever indeelt??
          Bijkletsen ja, terwijl ze de avond ervoor nog ‘date night’ hadden... die kletsen wat af..
          Schuin spaan en Zee gras planten potjes
          Alle reacties Link kopieren
          Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik ben een grote fan van dit programma en ik volg een paar gezinnen op fb en insta.
          Ik vond het bakkersgezin eerst heel leuk maar ik vind dat jullie gelijk hebben over een aantal dingen. Opa en oma 'mogen' op de camping komen koken en helpen terwijl moeder zelf leuke dingen aan het doen is.
          Snaky schreef:
          12-06-2021 10:33
          Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik ben een grote fan van dit programma en ik volg een paar gezinnen op fb en insta.
          Ik vond het bakkersgezin eerst heel leuk maar ik vind dat jullie sommigen gelijk hebben over een aantal dingen. Opa en oma 'mogen' op de camping komen koken en helpen terwijl moeder zelf leuke dingen aan het doen is.
          Graag niet generaliseren. Er is geen jullie of zij of wij.

          Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
          Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

          Terug naar boven