Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 14 (ZONDER SPOILERS)

07-01-2022 09:52 3013 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van het winterseizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila, 11 kinderen, 1 kleinkind
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met va Johan en moe Janneke, 9 kinderen en 2 honden.
- Familie Cudogham: Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen: Familie Nagelkerke, familie Kraan, familie Adema, familie Deijs, papa Jay, familie Baumgard en de familie Quaedackers.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 17-01-2022 17:17
32.26% gewijzigd
Snaky schreef:
09-01-2022 00:10
Denken jullie dat Sofie hier meeleest?
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze het doet.
Nee, die leest niet mee. Geloof ik niks van.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
09-01-2022 09:13
Nah, ik zat het net te bekijken. Geen enkele foto van Madelief. Het lijkt wel of ze met z'n drieën weg zijn: Sofie, Jan en Junior.
Er was er eentje met in de verte Eline en Merel (met winterjas aan, want het is daar 25 graden in de zon, aldus Sofie).
Lente19251003 schreef:
09-01-2022 09:12
Junior in die tuinbroek, ik zie ineens een dreumes/peuter (nu lijkt hij weer veel jonger dan zijn bijna 4 jaar), inclusief lege, niet begrijpende blik.

Je wordt toch kotsmisselijk van elke dag churros als ontbijt?
haha, ik zou dolgelukkig worden (en niet misselijk). Maar ook tonnetje-rond.
Lente19251003 schreef:
09-01-2022 09:14
Er was er eentje met in de verte Eline en Merel (met winterjas aan, want het is daar 25 graden in de zon, aldus Sofie).
Ik heb het weer eerder deze week gecheckt en het zou hooguit 20graden worden. Dat is natuurlijk, achter glas/op een terras/op een balkon misschien wel 25gr. Maar ze overdrijft denk ik wel een beetje. Het zal wel lekker zijn, deze temperaturen.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
09-01-2022 09:16
haha, ik zou dolgelukkig worden (en niet misselijk). Maar ook tonnetje-rond.
Ze zeggen altijd bij elk puntje van kritiek dat men jaloers is. Nou, op dit vlak klopt dat ook wel, lijkt me heerlijk om zoveel te kunnen eten en drinken, niet te sporten en dan niet moddervet te zijn. Hoe doen ze dat?
Ivan werkte altijd al zoveel. Het zal met zijn baan te maken hebben, maar ook met zijn inkomen.

En als hij dan thuis is, dan gaat hij fora af, gaat hij avonden meekletsen met onbekende vrouwen en bewerkt hij video's voor hun vlogs.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
09-01-2022 09:25
Ivan werkte altijd al zoveel. Het zal met zijn baan te maken hebben, maar ook met zijn inkomen.

En als hij dan thuis is, dan gaat hij fora af, gaat hij avonden meekletsen met onbekende vrouwen en bewerkt hij video's voor hun vlogs.
Meekletsen met onbekende vrouwen.... :lol:
Alle reacties Link kopieren
Morningrose schreef:
08-01-2022 23:10
En ik ken niemand die zoveel overwerkt als hij. Zelfs als je vrouw net is bevallen van jullie negende kind en je net weer gaat werken. Meteen overwerken.
Blij dat ie uit huis weg is….
Vladimiertje schreef:
09-01-2022 09:45
Blij dat ie uit huis weg is….
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat hij het ook prima vindt thuis. Maar er zal iemand voor geld in het laatje moeten zorgen.
Snaky schreef:
09-01-2022 00:10
Denken jullie dat Sofie hier meeleest?
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze het doet.
Zeker weten van wel. Toen er hier op gehamerd werd dat er nooit spelletjes werden gedaan werden de spelletje geïntroduceerd. Idem wat betreft het knutselen. Als ze iets niet wil veranderen schrijft ze dat de kindjes er zo blij van worden.
Net als met die opmerkingen over churro's, ineens schrijft ze erbij dat ze er ook belegde broodjes verkopen. Commentaar dat de kindjes alleen thuis gebleven zijn? Dan benoemt ze dat niet in de blog of schrijft ze dat de kinderen liever thuis bleven en plaats ze alleen foto's van het eten of de drank.
prada schreef:
09-01-2022 10:53
Zeker weten van wel. Toen er hier op gehamerd werd dat er nooit spelletjes werden gedaan werden de spelletje geïntroduceerd. Idem wat betreft het knutselen. Als ze iets niet wil veranderen schrijft ze dat de kindjes er zo blij van worden.
Net als met die opmerkingen over churro's, ineens schrijft ze erbij dat ze er ook belegde broodjes verkopen. Commentaar dat de kindjes alleen thuis gebleven zijn? Dan benoemt ze dat niet in de blog of schrijft ze dat de kinderen liever thuis bleven en plaats ze alleen foto's van het eten of de drank.
Ze krijgt op insta hetzelfde commentaar als wat er hier wordt gegeven. Ze hoeft daarvoor hier echt niet mee te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch ook dat ze meeleest. Dat Junior nooit speelde, stond echt hier. En prompt verscheen er een foto waarop Junior verdwaasd naar een stapel blokken zat te kijken.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Vladimiertje schreef:
09-01-2022 09:45
Blij dat ie uit huis weg is….
Dat denk ik ook! Neem aan dat hij niet een baan heeft waarbij hij per uur wordt betaald.
Pingu schreef:
09-01-2022 11:04
Ik denk toch ook dat ze meeleest. Dat Junior nooit speelde, stond echt hier. En prompt verscheen er een foto waarop Junior verdwaasd naar een stapel blokken zat te kijken.
Alles wat hier besproken wordt, staat vaak ook in de comments op de socials.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren had ze ook de nieuwjaarsduik in een filmpje. Je hoort Madelief (?) enthousiast roepen dat ze ook de zee in willen en je hoort alleen een afgemeten en sjaggo neee....van Sofie.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
09-01-2022 11:04
Ik denk toch ook dat ze meeleest. Dat Junior nooit speelde, stond echt hier. En prompt verscheen er een foto waarop Junior verdwaasd naar een stapel blokken zat te kijken.
:HA:

Klopt, 100% zeker dat die vrouw hier meeleest.
Tegen kritiek kan die familie niet. Vind het wel bijzonder dat je dan alles zo open en bloot op het grote, boze internet gooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een geluk toch weer dat er maandag weer een studiedag is! En ook nog voor zowel de basis- als de middelbare kids… Nummer acht ofzo alweer dit schooljaar?
Alle reacties Link kopieren
Waarom benoemd ze ook steeds de temperatuur in de schaduw en in de zon? Zit ze dat continue op te meten?
Het was trouwens een paar dagen 16 graden daar, vandaar truien en winterjassen. Die 25 graden was ik denk ik in de auto in de zon 🤣
Alle reacties Link kopieren
Die foto’s :rofl:

Jan als adonis in de zee.
Junior in een tuinbroek op het strand.
Junior met een Jan-blik in de camera.
Ditje schreef:
09-01-2022 11:10
Gisteren had ze ook de nieuwjaarsduik in een filmpje. Je hoort Madelief (?) enthousiast roepen dat ze ook de zee in willen en je hoort alleen een afgemeten en sjaggo neee....van Sofie.
En dan ook wel 7x een nee. Laat dat kind ook lekker in dat koude water springen.
Grappig dat de basisschool van de kinderen in de nieuwsbrief schrijft dat ze maandag 10 januari weer open gaan...
Alle reacties Link kopieren
Goedkopere vlucht op maandag en de gok genomen dat de scholen dicht zouden blijven.
Die foto's straken één en al verveling uit.
Ik doe ook weleens zinloos shoppen en lekker uiteten maar tjee wat een saaie bedoening daar.
Alle reacties Link kopieren
Op istagram vraagt ook iemand of er daar in de buurt ook iets van een waterpark, skatepark of speeltuin is. Maar daar wordt ( heel verrassend ;-) ) geen antwoord opgegeven
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar heeft de basisschool helemaal geen studiedag. Maar Sofie is toch altijd heel eerlijk?!?!
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
09-01-2022 11:47
Grappig dat de basisschool van de kinderen in de nieuwsbrief schrijft dat ze maandag 10 januari weer open gaan...
Ja en vreemd dat zij dit op internet zetten. Zo’n school of ambtenaar van de gemeente kunnen dit toch ook onder ogen krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven