Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 8 maart 2013 om 21:44
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 08 maart 2013 @ 21:42:
Es en Its, hebben jullie nou mijn post over uitgroei-haar gezien? Dip-dye. Daar is namelijk nu steeds een reclame van op tv, haarverf.Ja, had het gelezen maar durf niet te zeggen of dat het ook was, ik kom op Pinterest zoveel namen tegen met dat gekleurde haar dat ik in de warrig ben
Es en Its, hebben jullie nou mijn post over uitgroei-haar gezien? Dip-dye. Daar is namelijk nu steeds een reclame van op tv, haarverf.Ja, had het gelezen maar durf niet te zeggen of dat het ook was, ik kom op Pinterest zoveel namen tegen met dat gekleurde haar dat ik in de warrig ben
vrijdag 8 maart 2013 om 21:44
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 08 maart 2013 @ 21:42:
Es en Its, hebben jullie nou mijn post over uitgroei-haar gezien? Dip-dye. Daar is namelijk nu steeds een reclame van op tv, haarverf.
dan zou ik theorie mijn haar kunnen verven, dan raakt het niet mijn hoofd
(al vind ik het niet mooi)
Es en Its, hebben jullie nou mijn post over uitgroei-haar gezien? Dip-dye. Daar is namelijk nu steeds een reclame van op tv, haarverf.
dan zou ik theorie mijn haar kunnen verven, dan raakt het niet mijn hoofd
(al vind ik het niet mooi)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 8 maart 2013 om 21:45
vrijdag 8 maart 2013 om 21:51
quote:S0LEIL schreef op 08 maart 2013 @ 21:47:
Ze hebben wel veel lagere verwachtingen en eisen hier dan in hun andere dansprogramma's hè, Dan en Jan.
Inderdaad! Alles wat niet absoluut een lachertje is gaat door.
Ben benieuwd of we ook alles terug krijgen te zien in de volgende ronde of alleen de kandidaten met de hoogste percentages.
Ze hebben wel veel lagere verwachtingen en eisen hier dan in hun andere dansprogramma's hè, Dan en Jan.
Inderdaad! Alles wat niet absoluut een lachertje is gaat door.
Ben benieuwd of we ook alles terug krijgen te zien in de volgende ronde of alleen de kandidaten met de hoogste percentages.
vrijdag 8 maart 2013 om 21:52
vrijdag 8 maart 2013 om 21:52