Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Ja, dat is ook zo. Ze kan beter samenwerken dan eruit liggen.

Wel leuk dat Gene de gouden munt heeft, anders weet je nu al dat Fatima, Fajah, Christof de finale gaan halen, en dat Fajah of Fatima gaat winnen want Christof heeft volgens mij nog geen enkele proef gewonnen.
Ben benieuwd hoe ze gister tekeer zijn gegaan tegen de 'ollanders op de Vlaamse fora
quote:heaven schreef op 23 november 2012 @ 09:35:

[...]

Helemaal mee eens. Het is nooit meer zo leuk geworden als toen hij het nog presenteerde.

Toch vond ik Eddy het ook erg goed doen, zonde dat hij het niet meer presenteerd.

Ik vond het zoveel leuker zonder die bn-ers. Dan keek je echt naar hele bijzondere types, zo leuk. Kennen jullie nog Bjorn nog??

Hier wordt hij als eerste eruit gestemd maar in een andere serie mocht hij weer meedoen

http://m.youtube.com/watch?v=4RJ0xVpoLRg
Ja Eddy deed t op zich ook wel goed, maar de sfeer die Ernst-Paul neerzette, dat doet niemand hem na!

Heb even t filmpje bekeken, dat was idd hoe expeditie hoort te zijn! Leuk om terug te zien!

Zou ook wel weer eens gaaf zijn als t met onbekende zou zijn, en ook geen verschillende landen, want dat belgie-nl word ik ook soms beetje simpel van!

Idd denk dat Fajah geen keus had, t was meedoen of eruit gestemd worden!
Dat waren nog eens Robinsons...

Ryan

Npu die Frank was wel een echte Robinson maar dat was volgens mij ook de eerste keer dat er echt wel al tactisch gespeeld werd.Tenminste ik herinner me nog wel vaag iets van dat seizoen...

Hij deed er in elk geval wel aan mee waardoor hij uiteindelijk wel gewonnnen heeft...
Ryan

Karin

Derek

Ja was echt super leuk deze seizoenen allemaal! Idd echt t eiland rond, op dieren jagen, heel veel werd er ook gevist! En de meeste ruzies gingen over dat er mensen waren die alleen maar lagen te zonnen en te niksen en dat de rest aan t Robinsonnen waren!

En vaak was t dan ook erg belangrijk dat je de proef won, want dan won je iets...altijd iets spectaculairs! Nu is t standaard winnaars eiland en meer niet....voorheen mochten ze bellen, brieven lezen, etc...

Misschien ga ik wel in de kerstvak eens hele oude seizoenen opzoeken en achter elkaar kijken haha!
Olga!!

Ik zat even op Wiki te kijken maar het wordt wel weer tijd dat er een Nederlander wint,de Belgen hebben al 8 x gewonnen tegen de Nederlanders 5..
Vincent

Ryan en die mijnwerker zijn voor mij de absolute Robinsons.
Juist, Richard. Dat was een echte!! Richard Mackowiak.
Die Vincent won echt iedere proef toen, hij was echt goed!
Is dit onze Evie?

De Kraaien - Ik Vind Je Lekker
quote:Frizzy schreef op 24 november 2012 @ 16:02:

Is dit onze Evie?

De Kraaien - Ik Vind Je Lekkerik ben bang van wel..ach ze is volgens mij wel een van de "normaalste" in de clip.
I´m in shock!
quote:hedda2hedda schreef op 22 november 2012 @ 23:27:

Weer een week verder, ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Als Fatima met Christophe en Peggy naar de finale wil, dan moeten ze Fajah niet te lang in het spel laten, want die isecht sterk in de proeven. Maar Gene heeft munten naast de gouden munt. Wordt nog spannend!

Moest wel lachen om de uitspraak van Christophe dat hij niet verder dacht dan de volgende dag, carpe diem, een ware pokerface.

En die kip herinner ik me nog wel!Hilarisch he?!
Ik heb het geloof ik al twee weken niet gezien. Geen idee wie er nog zijn, ik heb 'm net opgezet.
Even wat van die oude stukjes gekeken. Met die onbekende NLers hadden ze mensen die het echt heel graag wilden.

Nu willen sommigen 'even weg' of 'gewoon eens kijken hoe dat is, robinson'. Wel jammer. Vraag me af waarom ze die switch gemaakt hebben.
Die switch hebben ze bij meer programma;s gemaakt zoals Wie is de mol. Denk dat het met kijkcijfers te maken heeft.
Ja viel mij ook al op, dat er een paar meededen om zichzelf te vinden, kijken of ze zichzelf tegenkwamen, of ze zouden breken en hoe ze daarmee om zouden gaan....maar ja t gaat toch om n robinson zijn maar goe daar gaat t al n tijdje niet meer over.

Voorheen ging de eindproef ook altijd over of je n vurtje kon maken enzo...touwtjes doorbranden, moeilijke puzzel maken, stukje fysiek erbij nog..
Ja viel mij ook al op, dat er een paar meededen om zichzelf te vinden, kijken of ze zichzelf tegenkwamen, of ze zouden breken en hoe ze daarmee om zouden gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven