Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Is Peggy zoveel afgevallen?
Jaaa Lodewijk! Ik heb al mijn favoriet
Wat is er met de tanden van Lodewijk?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Tanden? Niet opgevallen. Wat vinden jullie er tot nu toe van? Die mangrove lijkt me niet echt lekker slapen haha
Het kamp op het eiland heeft het wel goed voor elkaar, mooie hut ook! Maar welk kamp is nou noord en welke zuid?
Wat stom, als je bent weggestemd is er eigenlijk meteen geen klap meer aan.. of je moet de samensmelting halen, maar die kans is niet groot natuurlijk, dat je alles wint.
Inderdaad! En de stemming en sfeer zal er ook niet beter op worden, als je eigenlijk weggestemd bent.
Die Fajah had er volgens mij ook weinig zin meer in. Was misschien wel liever naar huis gegaan..
Wel jammer van die onderlinge strijd tussen nl. En België.
Lijkt me idd gezellig zoals ze zei. Leuk terug met de mensen die jou weg wilde hebben... En kun je nu weken op de kleine platformpje zitten, mocht je natuurlijk de duels winnen...
Best te doen als je vlakbij de samensmelting zit, maar lastiger zo helemaal aan het begin van het programma.....
Het kon eigenlijk ook niet dat Fajah nu al naar huis had gemoeten. Ik las net op teletekst dat, omdat ze zo was afgevallen tijdens ER, ze eenmaal weer thuis enorme vreetbuien heeft gehad. Van 1 aflevering ER val je niet zo veel af lijkt me.
quote:Marielle29 schreef op 06 september 2012 @ 22:22:

Het kon eigenlijk ook niet dat Fajah nu al naar huis had gemoeten. Ik las net op teletekst dat, omdat ze zo was afgevallen tijdens ER, ze eenmaal weer thuis enorme vreetbuien heeft gehad. Van 1 aflevering ER val je niet zo veel af lijkt me.

Dus dat betekent dat ze nog even bllijft... Ben benieuwd, zal inderdaad niet gezellig zijn, maar dat zal ook de bedoeling zijn van de programmamakers! Vorig jaar heeft Tanja, die uiteindelijk won, toch ook in de grot gezeten? Best lang volgens mij zelfs.

Over Fatima, ik vond haar er ook zo anders uitzien, vooral in haar gezicht, alsof ze vocht vasthoudt ofzo!

Ik vond het in ieder geval leuk, ga het zeker weer volgen! Heb nog niet echt een favoriet.
Ik vind haar ook niet zo knap. Groot verschil zonder make-up
quote:Evelyn82 schreef op 06 september 2012 @ 20:53:

Nee, want Ruud heeft er geheugenverlies aan over gehouden. En eerdere shows, ook De Schat van de Oranje, zijn ook al mensen gewond geraakt.Ben ik nou de enige die niet weet over welke Ruud dit gaat?
Wanneer heeft er een Ruud meegedaan dan? De voorgaande twee jaren niet toch?
O gaat het om de mooiboy Ruud die er nu in zit? Die uit GTST? Ken hem niet, kijk dat nooit, maar ik ving net 'Ruud' op.

Ik kijk het nu dus pas, opgenomen, maar wéér staan de laatste minuten er niet op en had hem expres 10 minuten langer laten doorlopen. Waarom gaat dit programma elk jaar langer door dan vermeld staat??

Anyway, ik weet nu dus niet hoe ze gestemd hebben en wie eruit is. Hoop op herhaling zondag.
@lily, rtlgemist even kijken? overigens staat hierboven meerdere keren wie er uit is gestemd...

Weinig eten schijnt ook je geheugen aan te tasten, daarom is er tegen het einde van ER ook vaak een opdracht met een soort geheugenopdracht. Kun je daar blijvende schade aan overhouden? Dat zou ik wel heel heftig vinden... als je meedoet aan zo'n programma verwacht je toch veilig te zijn? Op blessures waar je van kunt herstellen (zoals gebroken ledemaat ofzo) na dan.
rtlGemist kan ik niet kijken op mn mac :( En hierboven staat volgens mij alleen dat Fajah er níet uit is Maar maakt niet uit, ik kijk zondag wel.
Leuke aflevering, goed begin. Redelijke presentatie van Dennis. Mag ik Olivier en Gene nu al tot meest irritante ventjes bestempelen? Man wat een druiven.

'Foutief! Jij stemt op degene waarvan jij Denkt dat het de zwakste is!'

Euh ja dat zei Ruud toch ook al. Olivier deed me denken aan supernanny met die opmerking en dat opgeheven vingertje erbij.

Hij was ook super trots dat hij als eerste bij de kokers aangekomen was met de proef. Al vergat hij erbij te zeggen dat hij maar in 4 torens was geklommen en lodewijk in 5, die dus 5 munten heeft en Olivier maar 4. Daarom was hij daar sneller.

En maar trots zijn.

Wat een loser.

Het hele kamp zuid vind ik leuk, de pokertweeling ( al was die ene wel dom dat hij voor Tess dat touw in ging klimmen ), Fatima vind ik leuk, Lodewijk vind ik erg leuk overkomen en Aagje vind ik een sterke tante. Ook Paul vind ik leuk en Peggy.

Maar ook Fajah vind ik een topper. Fijn dat ze niet naar huis gaat.

Rottig dat de belgen nu alweer een complot hebben maar ja was te verwachten.

Min Hee vond ik leuk, geweldig dat ze als laatste bij die tasjes overblijft en dan wel de puzzel ziet.

Leuke aflevering.
quote:Evelyn82 schreef op 06 september 2012 @ 21:26:

Wat is er met de tanden van Lodewijk?Die heeft zijn melktandjes nog.
quote:jetje1980 schreef op 08 september 2012 @ 00:23:

@lily, rtlgemist even kijken? overigens staat hierboven meerdere keren wie er uit is gestemd...

Weinig eten schijnt ook je geheugen aan te tasten, daarom is er tegen het einde van ER ook vaak een opdracht met een soort geheugenopdracht. Kun je daar blijvende schade aan overhouden? Dat zou ik wel heel heftig vinden... als je meedoet aan zo'n programma verwacht je toch veilig te zijn? Op blessures waar je van kunt herstellen (zoals gebroken ledemaat ofzo) na dan.Heb de herhaling gezien, I get it now
Zo ik ben ook weer bij,was op vakantie en heb dit topic gemeden maar gisteren meteen bij thuiskomst gekeken!

Heb al een paar irritante Belgen gespot waaronder die stuntman en die man van K3,vind de Belgische vrouwen tot nu toe wel meevallen.

Ik wist helemaal niet dat Dennis het ging presenteren,vind het raar.Zeker omdat hij de vorige keer eruit is gestapt.En ik vond het Eddie Zoey eigenlijk wel goed doen.

Heb nu nog geen favoriet maar dat komt vast nog wel.
quote:La.vie schreef op 08 september 2012 @ 22:36:

[...]

Die heeft zijn melktandjes nog.Viel mij ook op,is me nog nooit eerder opgevallen eigenlijk.
Ik zit er alweer klaar voor.

Hebben we er weer zin in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven