Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Maar ik snap het niet. Fajah en Fatima zaten sowieso in de finale. En daar kwam toch nog 1 bij, Chris of Peggy. Maar nu zigtten ze toch met zijn vieren in de fiale begrijp ik?
quote:geheimtaal schreef op 17 december 2012 @ 21:59:

Maar ik snap het niet. Fajah en Fatima zaten sowieso in de finale. En daar kwam toch nog 1 bij, Chris of Peggy. Maar nu zigtten ze toch met zijn vieren in de fiale begrijp ik?

In de aflevering van afgelopen donderdag is er bekend gemaakt dat ze alle 4 meedoen aan de finale.

Ik zag vanavond promo voor aanstaande donderdag en daar zie je op het einde iets meer van de worp van peggy dan bij de aflevering van afgelopen donderdag. als ik zo naar het verloop van die worp kijk gaat ie waarschijnlijk ernaast en eindigt mogelijk achter de wok
quote:dolfje schreef op 17 december 2012 @ 17:18:

Nou ik neem het op en kan tijdens mijn werk toch niet op pc/telefoon kijken dus ik kijk een uurtje later.Same here, balen he! Hoop dat ik rond middernacht nog de puf heb om het te kijken..
quote:lilyofthevalley schreef op 17 december 2012 @ 22:45:

[...]

Same here, balen he! Hoop dat ik rond middernacht nog de puf heb om het te kijken..Ja, hier ook :( Niet op Facebook kijken en oren dicht buiten zodat je niks over de afloop kan horen of lezen. Kon vorige week ook al niet live kijken en toen kreeg ik whatsapp van een vriendin met reactie op de uitslag!!
En ik gun het Peggy zo enorm niet. Als zij wint dan baal ik.
Peggy juist wel, meevaren met anderen, dan kan je dus zien wat een wassen neus dat Robinson eigenlijk is

Grapje hoor, hoop dat Fajah wint.
Nog 2 nachtjes slapen wiehoeeee!!!
En dan weten we of Fajah wint.
quote:betoverend schreef op 17 december 2012 @ 22:37:

[...]

Ik zag vanavond promo voor aanstaande donderdag en daar zie je op het einde iets meer van de worp van peggy dan bij de aflevering van afgelopen donderdag. als ik zo naar het verloop van die worp kijk gaat ie waarschijnlijk ernaast en eindigt mogelijk achter de wok

Dat moet haast wel, anders kunnen ze toch geen aflevering meer vullen?

(of komen er straks 20 nabeschouwingen?)
Er komt vooralveel gepraat in de studio denk ik.
Heel veel gepraat, en heel veel terugkijken en napraten! Maar vind dat altijd wel leuk, en dan eindelijk na 65 reclameblokken krijgen we t einde te zien!! Fajah zag er trouwens bij de opname wel supertof uit!! Een echte finale outfit haha nee hor zeg maar wat! Maar ze zag r wel tof uit!
quote:betoverend schreef op 17 december 2012 @ 22:37:

[...]

In de aflevering van afgelopen donderdag is er bekend gemaakt dat ze alle 4 meedoen aan de finale.

Oh dus Chris en Peggy ook allebei in de finale....

Ik hoop dat Fajah wint. Of Peggy. Fatima en Chris niet.
Nog 1 nachtje slapen wiehoeeee!!!!!!
Wiehoeeeee zitten we er al klaar voor??? Cola in de koelkast, chippies gekocht spannnnnenddd!!!!

Alleen balen, wat moeten we nu iedere do kijken....???
Doe al de hele week met Fajah mee in m'n hoofd: Fajah gaat de finale winnen, Fajah gaat de finale winnen, etc.

Naast de cola light/chips heb ik ook een fles drank klaarliggen. Stel dat Fajah niet wint....
Er is iets vreselijks. Ik kan niet kijken vanavond.
Hm even boodschappenlijst aanpassen chippies erop.

Hoewel ik het vorige week een beetje vond tegenvallen. Heb het idee dat het spannendste al lang geweest is.
Frizzy oeeeeee das wel heel erg ja!!!
quote:missworld schreef op 20 december 2012 @ 12:24:

Alleen balen, wat moeten we nu iedere do kijken....???Wie is de mol!!
Oeh mijn rooster is gewijzigd en ben nu al thuis, kan toch vanavond kijken!!
Fajah moet gewoon winnen. Topwijf!

Peggy is een meeloopster en heeft de hele expeditie niks gepresteerd.
Fajah moet gewoon winnen. Topwijf!

Peggy is een meeloopster en heeft de hele expeditie niks gepresteerd.
Ohw ja leuk!! Wie is de mol, volg ik ook al jaren!! Maareh negint pas in feb toch ofzo??
Ohw ja leuk!! Wie is de mol, volg ik ook al jaren!! Maareh negint pas in feb toch ofzo??
nee, 3 januari al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven