Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we het even over de gebogen arm van Sandra hebben?
Frizz schreef:
22-11-2021 00:05
Kunnen we het even over de gebogen arm van Sandra hebben?
:O

Bedoel je dat Annemiek had moeten winnen?
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
22-11-2021 00:05
Kunnen we het even over de gebogen arm van Sandra hebben?
dat wou ik ook zeggen! Ik kijk nu pas, maar Sandra heeft dus echt niet eerlijk gewonnen!
De hele tijd die arm gebogen, dat hadden Annemiek en Yuki niet.
Daarom zo krom dat daar geen jurylid bij staat.
myname1 schreef:
22-11-2021 10:58
dat wou ik ook zeggen! Ik kijk nu pas, maar Sandra heeft dus echt niet eerlijk gewonnen!
De hele tijd die arm gebogen, dat hadden Annemiek en Yuki niet.
Daarom zo krom dat daar geen jurylid bij staat.
Ik geloof dat Nicolette wat beter op dat soort dingen let.
Alle reacties Link kopieren
Yuki die geen ring in heeft gezet, ik zat hier thuis op de bank van wooooow, waarom niet?! Die is gek, maar goed uitgepakt.
Ik vind hem wel leuk, mag van mij blijven..

Jammer dat Sandra proef won, had het Annemiek en Yuki meer gegunt. Maar ik ben ook team Annemiek en Yuki, in tegenstelling tot de meeste hier.
Vind Sandra niets aan, zie haar graag vertrekken..

Dat Britte uiteindelijk op Rene heeft gestemd, jammer van hun bontje maar wel slim. Nu hopen dat Britte de volgende is. :bye:

Ook Anouk gun ik het om ver te komen!
Irregular_Choice schreef:
21-11-2021 23:30
Ik had Yuki graag zien vertrekken. Die gozer zit in mijn irritatie-zone. Geen idee waarom, maar ik vind er geen hol aan.
Ik vind hem wel leuk en een goede tactische speler en prima bij de proeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Yuki ook een leuke speler. Ik trek bijna iedereen behalve Britte; zo kinderlijk, aanstellerig en achterbaks.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Mugske schreef:
21-11-2021 20:48
Vreemd dat Jasmine de pizza mag delen. Annemiek mocht donderdag niet delen met haar kamp.
Vond ik ook

Maar ik snap ook niet dat de brownies en pizza niet na de eilandraad en proef werden gegeven.
Waarom de overige kandidaten die al dagen amper hebben gegeten lekker maken met lekker eten?
Alle reacties Link kopieren
Julia65 schreef:
22-11-2021 11:42
Yuki die geen ring in heeft gezet, ik zat hier thuis op de bank van wooooow, waarom niet?! Die is gek, maar goed uitgepakt.
Ik vind hem wel leuk, mag van mij blijven..

Jammer dat Sandra proef won, had het Annemiek en Yuki meer gegunt. Maar ik ben ook team Annemiek en Yuki, in tegenstelling tot de meeste hier.
Vind Sandra niets aan, zie haar graag vertrekken..

Dat Britte uiteindelijk op Rene heeft gestemd, jammer van hun bontje maar wel slim. Nu hopen dat Britte de volgende is. :bye:

Ook Anouk gun ik het om ver te komen!
waarom Anouk? Ze zit volgens mij altijd bij de slechtste van de proeven
Alle reacties Link kopieren
Anouk doet het best goed met proeven.. paar keer 2e geworden en nooit de slechtste toch?
Alle reacties Link kopieren
Julia65 schreef:
22-11-2021 15:58
Anouk doet het best goed met proeven.. paar keer 2e geworden en nooit de slechtste toch?
hmmm, misschien let ik niet goed op of verwar ik haar met die andere krullebol (Britte)
Ik vind haar geen topper en niet sympathiek
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
22-11-2021 15:21
Ik vind Yuki ook een leuke speler. Ik trek bijna iedereen behalve Britte; zo kinderlijk, aanstellerig en achterbaks.
Zo jammer dat niemand haar eens noemt als er weer eens eentje genaaid moet worden. Stem toch die intrigante weg.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-11-2021 20:18
Zo jammer dat niemand haar eens noemt als er weer eens eentje genaaid moet worden. Stem toch die intrigante weg.
Zou ze sportief reageren?
Alle reacties Link kopieren
https://www.televizier.nl/amusement/ho ... kamp-noord

Paar deelnemers hebben eten gestolen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
noas_1993 schreef:
22-11-2021 15:33
Vond ik ook

Maar ik snap ook niet dat de brownies en pizza niet na de eilandraad en proef werden gegeven.
Waarom de overige kandidaten die al dagen amper hebben gegeten lekker maken met lekker eten?
En daarbij... Die hele pizza is toch koud na afloop van die proef? Bedoel... Je kan pizza koud eten maar als je dan toch een pizza krijgt...
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
22-11-2021 16:13
hmmm, misschien let ik niet goed op of verwar ik haar met die andere krullebol (Britte)
Ik vind haar geen topper en niet sympathiek
Ik vind Anouk ook niet leuk, ik trek die stem ook slecht, lijkt een beetje op de stem van Roos (van kopen zonder kijken). Ik vond Britte eerst wel leuk maar nu niet meer. Dus die mogen er van mij allebei uit, oh en inclusief Annemiek graag 🙄
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend zeg, die aflevering. Heb bij de proef ook even een spelletje op m’n telefoon moeten spelen, kon het echt niet aanzien. Dapper van Anouk! En jammer van Yuki dat hij niet had gewonnen, ik heb geloof ik een crush op ‘m.

En idd raar van die gebogen arm van Sandra... niet eerlijk.

Verder vind ik Sterrin leuk en zelfs Annemiek een kanjer. Hoop dat zij het ver schoppen - samen met Yuki en Jayjay. Do vind ik ook wel oké
Veritas vos liberabit
Wat die arm van Sandra betreft weet ik niet of er is gezegd dat je je arm gestrekt moest houden. Maar je moest hem in ieder geval boven dat plateautje houden en dat mes op je hand kunnen laten liggen.

Ik ben wel blij voor Sandra en ook voor Jasmine. Mijn favo's voor nu. Annemiek begint mij te veel te zeiken. Oh en Britte mag er voor mij helemaal uit.
Ze heeft er eigenhandig voor gezorgd dat Rene eruit werd gestemd door naar Yuki te gaan. Nou was Rene mijn favo ook niet maar dan ben je wel echt stom.
Malibu123 schreef:
22-11-2021 23:10
Ik vind Anouk ook niet leuk, ik trek die stem ook slecht, lijkt een beetje op de stem van Roos (van kopen zonder kijken). Ik vond Britte eerst wel leuk maar nu niet meer. Dus die mogen er van mij allebei uit, oh en inclusief Annemiek graag 🙄
Ik snap wat je bedoelt. Ook dat perfecte ABN van veel deelnemers begint me te irriteren.
Alle reacties Link kopieren
Er is wel degelijk gezegd dat je je arm gestrekt moet houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom Annemiek zó graag Sandra weg wil hebben. Ze ziet het bijna als iets persoonlijks, net als met Sylvana. Nu moet Sandra vertrekken want die heeft veel te veel eten opgemaakt. Dan denk ik toch: 'joh als je het zoveel beter weet, waarom kook je dan niet lekker zelf/werk je samen met Sandra als er eten gekookt wordt?' Nu vindt iedereen het de hele tijd prima dat Sandra steeds kookt, tot ze zien wat er nog in de voorraad zit. En ik geloof ook niet dat Sandra zoveel uit de voorraad heeft gebruikt, op het andere eiland was ze juist enorm zuinig waardoor ze de laatste dag nog zoveel op konden maken.

En die Britte is echt keihard zeg, ze laat haar bondje met René wel heel makkelijk vallen. Zij zit echt in mijn irritatie-zone. Ze heeft gewoon haar hand overspeeld door tegen Yuki te zeggen dat René op hem wilde stemmen. Daardoor ging Yuki op René en stemde zij maar met Yuki en Anouk mee. Mag hopen dat Yuki en Anouk haar er hierna uitstemmen.
Ja, die snapte ik ook niet. Daar is iedereen bij/verantwoordelijk voor lijkt me, dat eten?

Maar ik vind Britte en Jasmine op moment de 2 onaangenaamste. En niet om het spel, ik hou van beetje taktisch spelen maar meer het gemiep erom heen. Bij Britte is ook manier van praten, jeuk krijg ik er van.

:-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Dat spel spelen vind ik ook leuk, en zeker als het dan door iemand als Jan zo sportief wordt opgepakt. Ik trek dat gejank van Yasmine daarom heel slecht. Waarom zoekt ze zelf niet de aanval op in plaats van lijdzaam afwachten welke bondjes er rond haar gesmeed worden? Ze weet nu toch hoe het spel werkt?

Britte speelt heel geraffineerd, maar toch mag ik haar niet :-D Komt ook door haar verjaardag. Op basis van haar gedrag toen ze jarig was, zou je denken dat ze 19 werd, maar ze werd 32!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik de enige maar ik vind Britte leuk :biggrin:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-11-2021 20:18
Zo jammer dat niemand haar eens noemt als er weer eens eentje genaaid moet worden. Stem toch die intrigante weg.
Dit snap ik ook niet; waarom stond zij nog niet op de nominatie om eruit gestemd te worden. Dat komt dan hopelijk snel.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven