Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
quote:tattou schreef op 28 september 2015 @ 16:30:

Seizoen 2 zal 15 afleveringen hebben, wanneer het wordt uitgezonden is nog niet bekend.

Leuke aflevering weer trouwens, ik kom later wel met m'n commentaar als iedereen heeft gekeken (dat wit vind ik zo'n gedoe, en nieuwsgierigen lezen het stiekem toch ^^).Ja maar ik doe het speciaal voor de mensen die geen spoilers willen.
Dat weet ik Starshine, maar ik zou zelf (nou komt dat nooit voor omdat ik de afleveringen altijd heel snel kijk) toch het witgetypte gaan lezen, ik ken mezelf. Ik ben niet spoiler-proof ofzo ^^.

Maar wel lief hoor dat jullie dat zo doen en enorm knap van de mensen die het dan toch niet stiekem lezen.
Ik ben fan! Mag ik meeschrijven?

Vind het toch wel knap van de schrijvers hoe ze hierin toch een heel ander verhaal hebben gemaakt. In het begin dacht ik dat het voor kijkers zoals mij, TWD fans het knap irritant zou zou dat wij 'meer weten' dan de personages. Maar dat gevoel heb ik dus absoluut niet.

Ben benieuwd wanneer de nieuwe online is. We zijn nu toch bij aflevering 5?
Welkom WDB. Ik weet niet waar jij Fear vandaan haalt, maar ik had hem vanmorgen vroeg dus al op Kodi beschikbaar. Aflevering 5 Cobalt inderdaad.

Haha, dat is waar ook. De werktitel van Fear was even Cobalt.
Waar kijken jullie de afleveringen? Ik kan de laatste afleveringen niet vinden.
quote:Starshine schreef op 28 september 2015 @ 16:53:

[...]

Ja maar ik doe het speciaal voor de mensen die geen spoilers willen.

En dat wordt gewaardeerd! Ik kan me wel beheersen om de witte berichten niet te lezen.

Ik moet wel zeggen dat ik bij Fear niet zo'n fanatieke spoiler-ontduiker ben als bij TWD. Daar wil ik dus echt geen spoilers van lezen voor ik de aflevering gezien heb.

Eigenlijk mijd ik zelfs liever op maandag het TWD-topic ondanks dat de aflevering pas vanaf 22.00 besproken mag worden omdat ik een soort vrouwelijke Sheldon Cooper ben wat dat betreft. Zie dit fragment. Slaat compleet nergens op, dat weet ik!

Maar goed, om Sheldon te quoten: what's life without whimsy?
quote:WDB schreef op 28 september 2015 @ 17:14:

Ik ben fan! Mag ik meeschrijven?Hoi WDB, leuk dat je meeschrijft. Iedereen is van harte welkom om gezellig mee te doen.
quote:boekenlegger0 schreef op 28 september 2015 @ 19:26:

Waar kijken jullie de afleveringen? Ik kan de laatste afleveringen niet vinden.

Is Tvmuse misschien wat voor jou?

Overigens kijk ik zelf morgen pas, dus ik heb de aflevering nog niet opgesnord.
quote:Liadan schreef op 28 september 2015 @ 19:28:

[...]

En dat wordt gewaardeerd! Ik kan me wel beheersen om de witte berichten niet te lezen.

Ik moet wel zeggen dat ik bij Fear niet zo'n fanatieke spoiler-ontduiker ben als bij TWD. Daar wil ik dus echt geen spoilers van lezen voor ik de aflevering gezien heb.

Eigenlijk mijd ik zelfs liever op maandag het TWD-topic ondanks dat de aflevering pas vanaf 22.00 besproken mag worden omdat ik een soort vrouwelijke Sheldon Cooper ben wat dat betreft. Zie dit fragment. Slaat compleet nergens op, dat weet ik!

Maar goed, om Sheldon te quoten: what's life without whimsy?

Starshine, het is eindelijk gelukt om Kodi hier aan de praat te krijgen! Ik heb als add-on Genisis, is dat voldoende of draaien jullie nog meer add-ons?
Genesis gebruik ik het meest inderdaad, maar Pulsar is ook fijn.

Verder Uitzending gemist, RTL XL en NOS 24.
dank!
Wooooow, de pleuris gaat uitbreken denk ik, hoop ik

Mare, er zijn dus maar 6 afleveringen??

Waarom nou?!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Zo wij hebben vanavond ook gekeken.

Het was te verwachten van Griselda. Ben benieuwd wat daar verder gaat gebeuren met Nick en die andere man. En met Lisa.

Ik dacht eerst dat Ofelias vader haar soldaten vriendje vermoord had toen zij zo begon te schreeuwen.

Alicia en de zoon van Travis vind ik tot nu toe echt niet leuk.

Eerst eens even hier lezen.
Oh in de previously was bij dat einde van Travis op het dak nu duidelijk schoten te horen,raar dat man en ik dat vorige week alletwee gemist hebben.

Ik vroeg me vorige week trouwens ook nog af waarom Nick nog steeds in die kleren van die oude vent uit het ziekenhuis liep. Terwijl ze toen al een paar dagen in die safe zone zaten...
Aiaiai ai het gaat nu loos denk ik
Ik had de schoten ook gemist, inderdaad net pas duidelijk te horen. Maar ik heb aflevering 4 nog niet terug gekeken, dus ik kan mij vergissen.

Een Arena vol walkers. Het lijkt mij wel duidelijk wat er in aflevering 6 gaat gebeuren. Tof trouwens,die deuren met de kettingen. Deed mij direct terug denken aan deze:

Ronnie heeft een theorie over wat er kan gebeuren volgende week. Daniel maakt de deuren van die Arena open om op die manier wraak te nemen op het leger. Immers, wanneer zij de safe zone verlaten zullen ze direct in de armen van de walkers lopen. review Ronnie

Charlie had nog een leuk hersenspinsel over Officer Dick, lijkt mij een hele toffe plot twist.

review charlie

Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar de finale. Jammer dat het zo snel voorbij is.
en meer over "Flight 462". Het word blijkbaar een webserie. 1 van de karakters keert terug in seizoen 2 van Fear. klik
Tnx Geordie. Ga de reviews vanmiddag eens uitgebreid bekijken.

Ik kan me dat geluid van schoten wel herinneren, maar het kan dat ze die er wat duidelijker ingemonteerd hebben omdat het voor velen niet goed hoorbaar was?
Hoop zo dat er dikke pleuris uitbreekt! Maar 6 afleveringen, vind ik wel een beetje jammer.

Jullie kijken het via Ko...

Wil iemand mij een prive berichtje sturen met informatie? Die van ons worden door de piraten gebracht.

Nog even en the walking dead begint weer! dat verzacht het weer dat fear zo snel stopte.

Gelukkig komt het serie seizoen er weer aan. Heb de hele zomer met voor ons 2de rangs serie's moeten doen. In de winter zijn we echt verslaafd.

Even off-topic;

Weet iemand wanneer game of thrones begint of Da vinci's demons?
Ik kijk via het engelse woord voor bij en dan tv erachter en puntcom.
Zes afleveringen wordt een beetje krapjes voor een volledig verhaal voor mijn gevoel. Ben benieuwd of er volgende aflevering nou een beetje actie komt, of dat het weer een opbouwende aflevering wordt. Tijd voor actie!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Twd s1 was ook maar 6 afleveringen.

Ik denk dat de laatste wel knalt en een fikse cliffhanger heeft. Het publiek moet immers s2 ook willen zien.
Ik vind het echt jammer, maar 6 afleveringen.. Er is nog maar heel weinig gebeurd.

Ik vond het leuk om meer van het leger te zien. Het gaat nu helemaal uit elkaar vallen zonder die aanvoerder, alle soldaten willen naar hun families toe (waar zijn die, in een andere safe zone?)

Ik ben benieuwd of er iets met die arena gaat gebeuren.. waarom zou Daniel het in godsnaam open gaan maken, en hoe? Zodra hij die deur open zou doen zouden er duizenden walkers achter hem aan komen. Bovendien lijkt het me stug dat het leger alle miljoenen mensen in LA en omstreken uitgeschakeld hebben en lopen er waarschijnlijk nog wel genoeg rond.

Ik ben heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat met Nick en die nieuwe man, en met Celia en die soldaat. Ik denk ook dat er volgende week iemand zal sterven.. ik hoop stiekem Alicia. Ik denk dat Chris nog wel een leuke rol kan gaan spelen, maar Alicia vind ik echt niet boeiend. Die scene in dat huis vond ik ook helemaal niks. Nogmaals: ik snap niet dat je op die leeftijd niet even een kijkje buiten de hekken gaat nemen.
Waar staat die arena? Binnen de safe zone?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven