Entertainment alle pijlers

Gelukkig acteren??

18-01-2012 17:45 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok mensen, graag jullie advies:

Ik moet binnekort een casting doen, zonder tekst maar ik moet wat expressie's uiten met mijn gezicht.

Gelukkig, genieten, huiselijk, dat wordt de sfeer..

Nu zit ik momenteel in een depressie dus dat wordt al een hele uitdaging maar okay, ik denk maar zo, baat het niet dan schaadt het ook niet...

Maar nu vroegen ze ook om leuke, frisse kleding aan te doen.

Wat zouden jullie hieronder verstaan?
Ik krijg bijna het idee dat je het eigenlijk liever over je depressie wilt hebben, of heb ik het zoals gewoonlijk mis?
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2012 @ 18:09:

[...]

Nee ik ben geen actrice maar ik weet wel van een reclame opname voor tv die dan is en jouw beschrijving voldoet daaraan dus vandaar dat ik het idee had dat het hetzelfde kon zijn.Ok nou wie weet dan!

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig maarre.. hoe weet jij daar dan vanaf?
quote:slempie schreef op 18 januari 2012 @ 18:13:

Ik krijg bijna het idee dat je het eigenlijk liever over je depressie wilt hebben, of heb ik het zoals gewoonlijk mis?Ja inderdaad, ik lul maar wat over kleding en expressie's...
quote:Ruby-Ann schreef op 18 januari 2012 @ 18:13:

[...]

Ok nou wie weet dan!

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig maarre.. hoe weet jij daar dan vanaf? Kan ik pas eind van de week iets over zeggen. Ik hou je topic wel in de gaten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aangezien je er in elke post naar verwijst. Maar succes met de auditie hè!
quote:Neele01 schreef op 18 januari 2012 @ 18:06:

Ik neem aan dat je geen actrice bent? Anders zou je je niet afvragen hoe je blij acteert als je deprie bent.

Doe een gezellig king Louis jurkje aan. Altijd fris en fruitig....Ben bang dat zo'n jurkje ook te druk is maar daarnaast heb ik ook niet zo'n jurkje in mijn kast hangen..

Maar bedankt voor je tip!
Ok nou word ik wel heel nieuwsgierig!quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2012 @ 18:16:

[...]

Kan ik pas eind van de week iets over zeggen. Ik hou je topic wel in de gaten .
Ik neem aan dat je niet met een depressief gezicht naar je werk, de winkel, de kroeg, kennissen enz enz gaat? Dan zet je toch een masker op? Nou...zo dus
Hey Ruby-Ann,

er zijn zat korte cursussen ed die niet heel prijzig zijn en ook zeker niet pretenderen van jou een volleerd actrice te maken met toneelschool-niveau maar je toch wat van de basisprincipes meegeven waardoor je je een beetje kunt voorbereiden op een auditie..

Dan zou je je nu niet zo druk maken hoe je vrolijkheid veinst...

Overigens....ik zou me helemaal niet druk maken eigenlijk.

De kans dat je de uitverkorende wordt is kleiner dan dat je het niet wordt, en stress maakt daar geen verschil in, dus relax, ga het doen enne verwacht niet van jezelf dat je een 'perfecte' auditie neer moet zetten..

9 vd 10 keer loopt het toch niet zoals gedacht en je doet wat je kunt, succes :-)
uitverkorene dus, excuus
Als je kunt acteren kan je ook 'gelukkig' acteren. Als je dat niet kan ben je een slechte actrice.
quote:wolkje81 schreef op 18 januari 2012 @ 18:25:

Hey Ruby-Ann,

er zijn zat korte cursussen ed die niet heel prijzig zijn en ook zeker niet pretenderen van jou een volleerd actrice te maken met toneelschool-niveau maar je toch wat van de basisprincipes meegeven waardoor je je een beetje kunt voorbereiden op een auditie..

Dan zou je je nu niet zo druk maken hoe je vrolijkheid veinst...

Overigens....ik zou me helemaal niet druk maken eigenlijk.

De kans dat je de uitverkorende wordt is kleiner dan dat je het niet wordt, en stress maakt daar geen verschil in, dus relax, ga het doen enne verwacht niet van jezelf dat je een 'perfecte' auditie neer moet zetten..

9 vd 10 keer loopt het toch niet zoals gedacht en je doet wat je kunt, succes :-)Thanks, zal ik idd es over na gaan denken!
quote:_minny schreef op 18 januari 2012 @ 18:25:

Ik neem aan dat je niet met een depressief gezicht naar je werk, de winkel, de kroeg, kennissen enz enz gaat? Dan zet je toch een masker op? Nou...zo dus Eh.. nou, dat deed ik dus wel, kon geen masker meer opzetten..

Maar ik zie wel, als het niks wordt morgen dan is het jammer dan, heb ik het in elk geval geprobeerd!
Hoe is het gegaan? Weet je al meer hoe en wat en wanneer?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als jij eerst es verteld wat jij er mee te maken hebt? quote:Mylene_Valerie schreef op 19 januari 2012 @ 15:55:

Hoe is het gegaan? Weet je al meer hoe en wat en wanneer?
De auditie is wel goed gegaan denk ik, voelde me niet nerveus en ze waren tevreden maar dat zullen ze wel tegen iedereen zeggen misschien..

Afwachten maar!
quote:Ruby-Ann schreef op 19 januari 2012 @ 18:50:

Als jij eerst es verteld wat jij er mee te maken hebt?

[...]

Ik weet helemaal niet of we het over hetzelfde hebben. Daarom vroeg ik je ook of je al wat meer info had. Ik weet pas begin volgende week meer.

Weet jij wel nu inmiddels wanneer de opnamens zijn?
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 januari 2012 @ 19:24:

[...]

Ik weet helemaal niet of we het over hetzelfde hebben. Daarom vroeg ik je ook of je al wat meer info had. Ik weet pas begin volgende week meer.

Weet jij wel nu inmiddels wanneer de opnamens zijn?2 Februari!
quote:Ruby-Ann schreef op 24 januari 2012 @ 10:11:

[...]

2 Februari!

Hahahah, dan moet het dezelfde reclame zijn, ik dacht het al wat ik al zei. Ik heb nog niets gehoord, ik zou gister iets gehoord hebben maar noppes. Dus ik vermoed niet dat wij elkaar gaan zien.

Ben jij het trouwens wel geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven