Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
04-07-2019 17:07
Dit is by far het liefste wat ik deze week heb gelezen :heart: :redrose:
Ja lief he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lotte35 schreef:
04-07-2019 10:12
Afbeelding
Zie ineens de perfecte klifhanger voor me.
Valeteint, Bing, Grover, Vlo, Lukast, Zoë, Billy, Nina, Laan en Zondernek hangen aan een touw in een diep ravijn. De boom waaraan het touw is vastgeknoopt begint het langzaam te begeven. De bungelende zeepjes staan doodsangsten uit. In de verte doemt een gedaante op, het is Romy, ontsnapt uit de kliniek. Al neuriënd Let it go let it gooooooo loopt ze langzaam richting ravijn. Ze komt steeds dichterbij de boom. Schors en Amir, die heel toevallig op dezelfde berg een wandeling aan het maken zijn omdat de skyline van Meerdijk ook zo eentonig wordt, storten zich bovenop Romy waardoor een projectielbraaksel van duizenden opgespaarde pillen haar mond verlaat. Dit wordt de boom teveel. The end.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Ik las net pas dat Aisen eruit gaat.
Wat vind ik dat erg zeg!
Ik vind haar zoooo leuk!
Ik wil zo graag die hele nieuwe garde eruit! Vooral jojo valentijn en rover. (Alleen die namen al, hou op hoor!)
Zet er een leuk gezin in, een echte slechterik erbij... En een paar goede verhaallijnen.
Iemand zei net dat het voor haar eigenlijk niet uitmaakt dat de zomerstop eraan komt. Ik heb dat ook, voor het eerst! Maarja, ik kijk al 20 jaar, die gewoonte stop je ook niet zomaar hè 😄

Maar nog over Aisen... Echt niet tof!
Calamitycat schreef:
04-07-2019 20:03
Valeteint, Bing, Grover, Vlo, Lukast, Zoë, Billy, Nina, Laan en Zondernek hangen aan een touw in een diep ravijn. De boom waaraan het touw is vastgeknoopt begint het langzaam te begeven. De bungelende zeepjes staan doodsangsten uit. In de verte doemt een gedaante op, het is Romy, ontsnapt uit de kliniek. Al neuriënd Let it go let it gooooooo loopt ze langzaam richting ravijn. Ze komt steeds dichterbij de boom. Schors en Amir, die heel toevallig op dezelfde berg een wandeling aan het maken zijn omdat de skyline van Meerdijk ook zo eentonig wordt, storten zich bovenop Romy waardoor een projectielbraaksel van duizenden opgespaarde pillen haar mond verlaat. Dit wordt de boom teveel. The end.
:HA: geniaal!
Ohja, ik denk dat Nina verliefd is op Daan!🥰
Redballoon schreef:
04-07-2019 20:06
Ik las net pas dat Aisen eruit gaat.
Wat vind ik dat erg zeg!
Ik vind haar zoooo leuk!
Ik wil zo graag die hele nieuwe garde eruit! Vooral jojo valentijn en rover. (Alleen die namen al, hou op hoor!)
Zet er een leuk gezin in, een echte slechterik erbij... En een paar goede verhaallijnen.
Iemand zei net dat het voor haar eigenlijk niet uitmaakt dat de zomerstop eraan komt. Ik heb dat ook, voor het eerst! Maarja, ik kijk al 20 jaar, die gewoonte stop je ook niet zomaar hè 😄

Maar nog over Aisen... Echt niet tof!
Ja jammer van Aysen he. De enige reden dat ik zo af en toe nog kijk. Of Christophe Haddad (nick) moet weer terugkomen.
Mensen, denk er even aan dat niet iedereen de cliffhanger al gezien heeft. Ik zie diverse spoilers voorbij komen. Beetje jammer.
Ik vind hier dingen van.
Redballoon schreef:
04-07-2019 20:08
Ohja, ik denk dat Nina verliefd is op Daan!🥰

Mag van mij.
Alles om Bing te zieken.

In de cliffhanger van Calamitycat kan ik me ook prima vinden.
Calamitycat schreef:
04-07-2019 20:03
Schrijf jij tegenwoordig maar de scripts dat doe je veel beter de huidige schrijvers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
O, Jojo heet dat wicht, niet Vlo. Nou ja, dat maakt voor het aantal doden niet uit.
Dierproeven.
Kwebbeltje91 schreef:
04-07-2019 20:09
Ja jammer van Aysen he. De enige reden dat ik zo af en toe nog kijk. Of Christophe Haddad (nick) moet weer terugkomen.
T zou me niet verbazen als hij terug zou komen. Zou wel een goede move zijn! Dan wordt het weer een beetje interessant.
charlottew88 schreef:
04-07-2019 20:12
Schrijf jij tegenwoordig maar de scripts dat doe je veel beter de huidige schrijvers.
Volgens mij kunnen jij en Lotte dat veel beter :)
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
04-07-2019 20:13
O, Jojo heet dat wicht, niet Vlo. Nou ja, dat maakt voor het aantal doden niet uit.

:rofl:

We hadden natuurlijk wel een Flo, maar die is een kind kopen in India.
Lotte35 schreef:
04-07-2019 20:17
:rofl:

We hadden natuurlijk wel een Flo, maar die is een kind kopen in India.
Kind? India? Erg he, ik weet het gewoon echt niet meer! :$
Moet toch eens wat beter opletten. Maar nu ik weet dat het not done is om gtst te kijken laat staan om tokkiehumor te gebruiken durf ik dat eigenlijk niet meer zo goed.
Dierproeven.
Redballoon schreef:
04-07-2019 20:14
T zou me niet verbazen als hij terug zou komen. Zou wel een goede move zijn! Dan wordt het weer een beetje interessant.
Precies. Zijn zoon is al terug en de naam van Nick is al een paar keer gevallen (logisch, uiteraard)
Maar dit zou wel een mooie verhaallijn opleveren denk ik.
Vond het destijds echt zo jammer dat Christophe eruit ging.
Calamitycat schreef:
04-07-2019 20:15
Volgens mij kunnen jij en Lotte dat veel beter :)

Nee hoor, op dat projectielbraken van pillen was ik persoonlijk nooit gekomen :)

En wat Flo en India betreft, pin me daar niet op vast hoor.
Maar hij en Lucas hadden toch ergens een kinderfabriek gevonden?
Lucas wilde toen opeens niet meer.
Ik denk omdat hij geen zin had om een kast in elkaar te zetten.
Ben nu wel heeeeeel benieuwd wie Aysen bevrijd heeft! Misschien is ze dus tijdelijk weg!
Sophiever schreef:
04-07-2019 18:03
Dit soort van getreiter ken ik in elk geval alleen van vmbo meiden die bij de psycholoog thuishoren die denken dat tokkie gedrag een vorm van humor is.
Het zijn fictieve karakters, hoe kun je dat dan treiteren noemen?
Het houdt LeLe wel bezig he, waarom volwassen vrouwen gtst kijken. Best grappig.

En ja, ik kijk ook wel eens een documentaire en ik lees zelfs boeken, maar waarom moet ik dat tegenover jou bewijzen middels een samenvatting?
Laat een mens rustig gtst kijken zeg.
AbsoFabso schreef:
04-07-2019 21:06
Het houdt LeLe wel bezig he, waarom volwassen vrouwen gtst kijken. Best grappig.

En ja, ik kijk ook wel eens een documentaire en ik lees zelfs boeken, maar waarom moet ik dat tegenover jou bewijzen middels een samenvatting?
Laat een mens rustig gtst kijken zeg.
Gewoon negeren joh! Wij halen ons plezier uit GTST kijken, dit soort types rellen graag op een forum door mensen belachelijk te maken.
Redballoon schreef:
04-07-2019 20:36
Ben nu wel heeeeeel benieuwd wie Aysen bevrijd heeft! Misschien is ze dus tijdelijk weg!
Waarschijnlijk is het ook voor tijdelijk. Dilan is bezig met een eigen theater en wilde er tijdelijk uit om te gaan schrijven etc.

Of we moeten haar volgend jaar tegenkomen in Wie is de mol haha.
Kwebbeltje91 schreef:
04-07-2019 21:17
Waarschijnlijk is het ook voor tijdelijk. Dilan is bezig met een eigen theater en wilde er tijdelijk uit om te gaan schrijven etc.

Ahh fijn om te lezen. Ze is echt m'n favoriete personage.

Dat zou leuk zijn! Denk dat ze daar wel geschikt voor is!
Lotte35 schreef:
04-07-2019 20:35
Nee hoor, op dat projectielbraken van pillen was ik persoonlijk nooit gekomen :)

En wat Flo en India betreft, pin me daar niet op vast hoor.
Maar hij en Lucas hadden toch ergens een kinderfabriek gevonden?
Lucas wilde toen opeens niet meer.
Ik denk omdat hij geen zin had om een kast in elkaar te zetten.
:rofl: Ik hou zo van jouw droge humor.

Er gaat nog steeds geen bel rinkelen hier, ik heb het geblokt waarschijnlijk, sorry :facepalm:
Dierproeven.
Kwebbeltje91 schreef:
04-07-2019 21:17

Dat zei ik pagina's geleden al. Of bij Expeditie Robinson. Ik denk dat dit echt zo is. Haar verhaal is dat ze stopt omdat ze achter de schermen gaat werken. Ik geloof het niet.
Redballoon schreef:
04-07-2019 20:36
Het is Hein a.k.a. Heintje Davids, die is natuurlijk helemaal niet echt dood. Nu moet hij haar wel opeten. En Janine is het toetje.
Dierproeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven