Entertainment alle pijlers

Grannies van Amsterdam

27-05-2025 08:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vinden jullie van de Grannies van Amsterdam? Ik had niet zo'n zin om er aan te beginnen maar inmiddels een paar afleveringen gezien en ik vind het leuk ! Wat een rijkdom om op die leeftijd nog zo'n hecht vriendinnen groepje te hebben :)
Verder vind ik vooral Mug en Jocelyn heel leuk. Lorraine lijkt er soms niet echt bij te passen vind ik.
Benieuwd wat jullie vinden van dit programma.
Ik vond de serie echt heel leuk! Mijn vriend ook trouwens haha. Wat een ontzettend leuke vrouwen en wat zijn ze nog vitaal voor hun leeftijd. Als ik ooit 80 mag worden, hoop ik nog net zo fit te zijn als zij.
Ik vind ze waanzinnig! Ze passen juist allemaal op hun manier, heel erg goed bij elkaar.
Heb het in 1 week bekeken, alle afleveringen. En rond gestuurd bij vriendinnen, als tip om te kijken.
Verdrietig dat Jocelyn inmiddels overleden is. Zij was echt heel leuk in de serie
Rocky schreef:
27-05-2025 17:49
Verdrietig dat Jocelyn inmiddels overleden is. Zij was echt heel leuk in de serie

Oh dat wist ik niet ! Wat verdrietig zeg !
De eerste aflevering begint er al mee :)
Heel verdrietig, zo'n leuk mens.

Ik wil hun kalender, lijkt me zo leuk.
Ik kreeg het als tip van een vriendin door ('dit is ons voorland' - wij zijn 6 vriendinnen van rond de 60) en pas één aflevering gezien, maar ik vind het hilarisch. Ik weet nog niet zo goed wie wie is maar ik vind die ene met dat witgrijze bobkapsel erg grappig. Edit; Joanita, weet ik inmiddels.
Nothing happens for a reason
Ben nu aan het kijken en vind het geweldig
Dat accent van Jocelyn vind ik prachtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vond het ook een leuk programma. Ik kijk ook naar hoe ze wonen in Amsterdam, best oude huizen en die ene vrouw van 80 woont op vier hoog! Je moet er toch niet aan denken.
Heel jammer dat Jocelyn is overleden, wel mooi hoe ze dat met elkaar beleefden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven