Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Dat limited edition is natuurlijk omdat dit stroopwafelavontuur snel afgelopen is ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Als t programma klaar is gaan de van Wichens terug en kunnen de leveranciers (ben ik bang) naar hun centen fluiten.
De yoga familie denkt echt elke maand duizenden euro's binnen te slepen met hun you tube kanaal en verhuur van yoga school. Dream on.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet duidelijk dat het blikje geen echt blikje is, maar een grafisch ontwerp. Dat blikje bestaat gewoon nog steeds niet.

En 'limited edition' slaat ook nergens op. Hij hééft alleen maar deze 'edition'.

"Snel bestellen want OP = echt OP!" schrijft ie op FB. Eh.. ja en dan? Dan heeft ie dus niks meer om te verkopen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Moet je betalen voor dat you tube kanaal dan?
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het aandurft, hier Jeroen's YouTube kanaal.
Er staat precies 1 filmpje op, genaamd 'Zonnegroet A' :-P

https://www.youtube.com/channel/UCjpvVf ... JQkD1RkQMw
Alle reacties Link kopieren
Rosetrea schreef:
14-11-2017 10:44
Moet je betalen voor dat you tube kanaal dan?

Nee. Ik denk dat ze riante advertentie-inkomsten verwachten.
Leuk, zo'n Youtube-kanaal. Tenminste, als je het kan vinden (kan ook aan mijn zoekkwaliteiten liggen ;-D). Wel vond ik deze: https://youtu.be/J0cWGvGDF38 :D
Alle reacties Link kopieren
ligt het nu aan mij...??? ik vond de 'scène' voor de bus waar de kids afscheid namen van onze levende stroopwafel addy nogal 'nep'/ geacteerd over komen...helemaal niet natuurlijk.. en dan die 'high fives' (misschien hebben ze gelezen van het kleffe gedoe van Addy en zijn dochter; dat ze het nu maar hierbij lieten...
Julia kijkt trouwens net zo uit haar ogen als haar moeder...
Kan me wel iets voorstellen bij dat douchen...weet niet hoeveel water er in die tank gaat (regenseizoen is immers ook voorbij- jaks wassen met regenwater, maar dit ff terzijde...) , maar dan zal er water gebracht moeten gaan worden om te vullen en tja Addy met zijn hele elftal en dan nog visité erbij van de buren....dan gaat t hard hè.
(hadden ze natuurlijk iets op moeten bedenken want tja met al die campinggasten :sherlock: (??) heb je hetzelfde probleem...haha..meer dan 50 euro of wat was het ...? voor op een "camping" waar je je nauwelijks mag douchen...ze sporen serieus echt helemaal niet en Astrid knikt maar braaf jaaaaaaaaa en amen....
Leuk voor Dean dat hij even een opleving had, al was het maar een weekje met zijn vriend. Die Jeroen vind ik zo'n wezel..ik kon hem al niet 'hebben'vanaf het begin, maar aan Addy erger ik me nog het meeste.. Ik denk als Astrid er alleen met haar kids had gezeten er meer van de hele 'business' of ideetjes terecht was gekomen dan nu...(dan moet ze wel, en kan ze zich niet verschuilen achter haar superhero :blabla: :flirting: Mr Addy Stroopwafel...vindt het sneu voor de kids (gaan ze eigenlijk nog naar school daar??)
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
14-11-2017 10:54
Leuk, zo'n Youtube-kanaal. Tenminste, als je het kan vinden (kan ook aan mijn zoekkwaliteiten liggen ;-D). Wel vond ik deze: https://youtu.be/J0cWGvGDF38 :D

Die is leuk! :biggrin:

Dit Jeroen's Yogakanaal 👇 :facepalm:
https://www.youtube.com/channel/UCjpvVf ... JQkD1RkQMw
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of Julia nog gaat: die zag ik gisteren een koffer poetsen samen met mama en waar de andere kinderen waren, geen idee.

Ik weet niet wie ik minder trek: Addy of Jeroen. Ik denk Jeroen omdat als die zijn mond houdt ik al rillingen krijg van zijn voorkomen en uitstraling. dat heb ik bij Addy minder.

Probleem is dat ze beide hun waffel geen seconde kunnen dichthouden. Echt, hoe houden die vrouwen het uit?? En Shjtefan is geen haar beter.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Wat een typische mannen zijn het toch. Sjongejonge. Dacht lange tijd dat stefan wel te doen was maar die eeuwige ‘grappen’ van hem. Vreselijk. Zo ongepast en niet grappig.

Jeroen ja wat moet ik daar nog over zeggen alles is gezegd. Die vreselijke filmpjes. Dat accent krijg ik de kriebels van, word ik niet zen van ( ik kom ook uit het zuiden maar gelukkig niet zo’n accent).

En addy... oh oh oh. Ook hier is alles over gezegd. Ik trek zijn hoofd ook zo slecht. Hij staat altijd AAN!!!! met die priemende oogjes en die lach. Bah

Astrid zit ook in mijn irritatieZone overigens. Zij kijkt zo dommig uit haar ogen. Er komt niks uit. Hoe kun je zo kinderen opvoeden? Zou ze ook dom zijn of gewoon verlegen, wat is dat toch? Ik krijg dan zin om te duwen om een reactie uit te lokken.
Astrid komt pas tot leven als Addy weg is, toen op de markt ook. Ze mist volgens mij ook gezelligheid van andere vrienden. Jammer dat Addy niet 3 weken Nederland heeft gedaan. Dan hadden we meer gezien hoe zij het had gedaan.
Noesa schreef:
14-11-2017 10:45
Voor wie het aandurft, hier Jeroen's YouTube kanaal.
Er staat precies 1 filmpje op, genaamd 'Zonnegroet A' :-P

https://www.youtube.com/channel/UCjpvVf ... JQkD1RkQMw
Ik schoot er van in de lach en toen kreeg ik kots neiging. Dat accent!! Niet om aan te horen. En hij probeert rustgevend over te komen, maar ik vind het maar een gehaast filmpje!
Ik als niet yogaer zou het niet bij kunnen houden.
Ik vind Addy soms net een lvb’er. Zeker toen hij gisteren ook nog eens met zijn ogen dicht zat te praten.
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 12:40
Ik vind Addy soms net een lvb’er. Zeker toen hij gisteren ook nog eens met zijn ogen dicht zat te praten.
Spijker op z'n kop!
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 12:40
Ik vind Addy soms net een lvb’er. Zeker toen hij gisteren ook nog eens met zijn ogen dicht zat te praten.
:rofl:
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 12:40
Ik vind Addy soms net een lvb’er. Zeker toen hij gisteren ook nog eens met zijn ogen dicht zat te praten.
dus dat :lmao:
Alle reacties Link kopieren
is dit al bekend bij de fans?

The traveling yoga family.
10 uur ·
Plannen gewijzigd!
Afgelopen week hebben Linda en ik het vaak gehad over onze boeklancering. Een boek waar we oprecht trots op zijn. Een boek vol inspiraties en mooie levenslessen en vragen om op te reflecteren.
We voelen ons niet goed bij het feit dat mensen als het ware moeten betalen om ons te zien om een prachtige locatie. Dit past niet wie wij zijn. In overleg met de uitgever hebben we dan ook besloten om de lancering in de huidige vorm te annuleren.
Wat gaan we doen. Voorafgaand aan de uitzending van RTL late night op woensdag 22 november houden wij bij boekhandel Scheltema aan de Rokin 9 in Amsterdam vanaf 16.00 tot 19.00 een gratis feestje en signeersessie. We brengen een toast uit op het prachtige boek en staan graag samen met Pablo en hernan mensen te woord.
De dagen en weken erna proberen we in iedere provincie een signeersessie en meet en greet te organiseren.
Gewoon laagdrempelig en eenvoudig wat past bij ons.
Wij hopen jullie woensdag 22 november in Amsterdam te ontmoeten of op één van de andere plekken. Zo gauw als wij weten waar, wanneer en hoe laat dan communiceren wij dat op onze via Facebook en instagram. Mocht je ideeën/ tips hebben over waar dat zou kunnen. Dan horen wij die graag via de mail tour@thetravelingyogafamily.com
Met vriendelijke groet
Linda & jeroen
Linda mag nu wel als eerste genoemd.
Alle reacties Link kopieren
'We voelen ons niet goed'. Is dit nav de reacties op FB die ze er zelf vanaf gehaald hebben?

Wel goed dat ze dat doen want het komt niet zo heel vrijgevig over, karmawise.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Bloemetjefresia schreef:
14-11-2017 12:02
Wat een typische mannen zijn het toch. Sjongejonge. Dacht lange tijd dat stefan wel te doen was maar die eeuwige ‘grappen’ van hem. Vreselijk. Zo ongepast en niet grappig.
Ik hou van zijn droge humor!!!
Ik lees op Addy's Fb pagina van familie van wichen living out dream dat ze alleen in november en december nog enkele plaatsen beschikbaar hebben op de camping. Dus einde van het programma scheien ze er meer uit en komende weken gaan we overvolle camping bij ze zien! Dat wordt dringen voor de douche en toilet.
Alle reacties Link kopieren
Ikje86 schreef:
14-11-2017 09:53
Ik vind het een amateuristisch blikje, geen mooie kleurencombinaties, selfie foto erop met de telefoon gemaakt. Waarom moet er limited edition ook op staan?
Ik las ergens: het is net een blik beits :-D
redbulletje schreef:
14-11-2017 15:35
Ik hou van zijn droge humor!!!
Droog? Dom en plat. Sterker nog, ik weet vooraf al welk ‘grapje’ hij gaat maken.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-11-2017 15:56
Droog? Dom en plat. Sterker nog, ik weet vooraf al welk ‘grapje’ hij gaat maken.
Inderdaad. En ik weet ook hoe zij daar op zal reageren :zzz:
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven