Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:tirzami schreef op 05 januari 2012 @ 18:02:

[...]

Tja dat is de vivaforumvrouw op en top. Hoog van de toren blazen maar onderhand neuken ze zelf de buurman van verderop.

een lellebel in schapenkledij.:sick:Nou ik kom eigenlijk net bij de buurvrouw vandaan!
quote:mienbillekesjeuken schreef op 05 januari 2012 @ 23:44:

[...]

Nou ik kom eigenlijk net bij de buurvrouw vandaan!He, ik bij buurman, was gezellie hoor!
Omg!! Wat een kutwijf die moeder! Die hoort gewoon de bak in te gaan wegens mishandeling!!

Arm kind!

Die moeder is gewoon jarloers dat haar kind nu aan het afvallen is en dat zij het niet kan en alleen maar wilt eten en daardoor haar kind ook in verleiding brengt.

Wat voor moeder ben je als ke kind aan de lijn is en serieus probeeert af te vallen en dan bitterballen voor haar neus gaat opeten en ook nog zeggen dat het erg lekker is! Dat doe je toch niet! Ze mag zelf ook wel zwaar gaan afvallen, miss zien we haar in het volgend seizoen van obese?

Echt een trut, dat lieve kind hoort wel een betere moeder te hebben, en een vader want waar is die?

Op je 13e voor je eigen eten zorgen is toch niet normaal!! Ik hoop dat die trut dit allemaal leest!
Ik ben nu op internet aan het kijken en ik heb al heel vaak die moeder willen slaan en Bitch geroepen.
Akelige moeder met een hele leuke, lieve dochter.
Het is een hele lieve dochter echt een schat.

Bij moeder zag ik geen emotie totaal niet, behalve boos worden. Ze liet geen enkele traan toen ze hoorde dat als het zo doorging hoe het Nora dan zou vergaan.
Die moeder!! Ze wil geen domme doos genoemd worden, maar ze is het wel. Verder
Snif snif kan niet meekijken helaas...ben bij mn vriend en die heeft een hekel aan trash-tv........
Zet je vriend even een uurtje in de tuin of stuur hem onder de douche. Of laat hem afwassen. Of zeg gewoon dat je het al aan je trash-vriendinnen hebt beloofd en dat het maar een uurtje duurt.

Lief knipperen met je ogen en beloven dat je daarna helemaal van hem bent
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha MV ik denk niet dat dat gaat lukken ik wil ook bouwval gezocht zien maar ben bij hem thuis,,,dus dat zou betekenen dat ik dan de ''baas'' ben van de laptop en de afstandbediening

Hmmmmm kijken of ik hem zo gek krijg ...maar vrees t ergste

Vrijdag dan maar the voice kijken met jullie
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 januari 2012 @ 14:27:

Zet je vriend even een uurtje in de tuin of stuur hem onder de douche. Of laat hem afwassen. Of zeg gewoon dat je het al aan je trash-vriendinnen hebt beloofd en dat het maar een uurtje duurt.

Lief knipperen met je ogen en beloven dat je daarna helemaal van hem bent Zeer goed idee. Of geef hem een Nintendo DS met voor hem leuke spellen. (mmmm ook eens kijken of die van mij erin trapt)
Jammer Rainbow. Maar ja, je kunt niet álles hebben. Een leven én trashen...dat gaat moeilijk samen
Ik vind hier dingen van.
Ik wil ook wel meedoen vanavond.. if accepted.
Welkom IHDEZM
Ik vind hier dingen van.
Welkom Ishetdanzomoeilijkmetdelangenickname.

Ik ben er klaar voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ben er al
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Call me Jumps.

Telefoon net aan de oplader gehad maar hij is pas 20%. Maf ding. Benieuwd hoe lang ik erbij ben..
Ik vind hier dingen van.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Hopelijk deze keer niet zo triest, was er naar van de vorige aflevering.
Lijkt veul ouder dan 14..
14? Ze lijkt wel in de 20!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Toch heeft ze wel een mooi gezicht
Ik vind hier dingen van.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 11 januari 2012 @ 21:32:

Lijkt veul ouder dan 14..Zei ik vorige week al, ze lijkt wel zeker 25 jaar.
Hoe heet dat meisje? Waxine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven