Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende nare vent is die Maarten toch...

En ik ga lekker niet meebetalen....hij is toch verdorie zelf akkoord gegaan met de container van de aannemer...

Ieks...en dan die Monique erbij....ja en Oene en Petra hebben geen geld meer, die staan zelfs in het rood (gna, gna, gna)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ligt het aan mij of zit er steeds minder inhoud in die programma's? Qua opleveringen enzo? Die oplevering van die slaapkamer werd ook uitgesmeerd over 3 afleveringen... of ligt dat aan mij ?
Oooooooooooh! Wat gebeurt er met Dennis en Dingetje?

Zo te zien zit Dingetje vanaf volgende week óók op Paiq naar een nieuwe man te hengelen, dat gaat he-le-maal mis daar tussen die twee!!
quote:Meiske_90 schreef op 07 april 2010 @ 22:04:

Ligt het aan mij of zit er steeds minder inhoud in die programma's? Qua opleveringen enzo? Die oplevering van die slaapkamer werd ook uitgesmeerd over 3 afleveringen... of ligt dat aan mij ?Ja, de boel wordt wel een beetje opgeflufd heb ik het idee. Maar ja: des te meer tijd om ook tijdens de uitzending te forummen
quote:Summerdance schreef op 07 april 2010 @ 22:00:

Hij loopt niet Rech...

Hebben ze in het Blok geen T's aan het einde van woorden?Nee dan zou het 'Het BlokT' worden. En dat bek nie lekker.
Off-topic: Ik vind Bastiaan van Schaik echt behoorlijk overrated.
Volgens mij zat het ook al niet helemaal lekker tussen Dennis en Dingetje...

ladies, het was me weer een waar genoegen..

Tot volgende week, en Patries...gedraag je vooral NIET komend weekend!

(wil wel graag een uitgebreid verslag volgende week woensdag tijden de Blok Breaks)
quote:Mazou schreef op 07 april 2010 @ 22:06:

[...]

Nee dan zou het 'Het BlokT' worden. En dat bek nie lekker.Hahahahaha. Inderdaad.
quote:Meiske_90 schreef op 07 april 2010 @ 22:06:

Off-topic: Ik vind Bastiaan van Schaik echt behoorlijk overrated.

Me to, me to, me to....dikke vetkwab met een doekje om zijn nek, viezig haar en ZO geen smaak!!!!

Werkelijk waar, stel dat ik een stylist zou inhuren en hij zou binnen komen lopen, dan zou ik hem aankijken en denken....moet ik van JOU wat aannemen op fashion gebied?

Wat denk je zelf?
@ Summerdance: hihihi, will do.

Dames, ik heb er ook weer van genoten! Volgende week: same time, same place. Ik kijk er nu al naar uit.

Truste voor straks!

En SD, volhouden hè!
He, waar hebben die Oene en Petra nou zoveel geld aan uitgegeven? Ik snap het niet.. ze hadden wel een echt houten vloer, maar voor de rest was er toch niet zoveel speciaals?
pluk de dag
quote:Peronne schreef op 07 april 2010 @ 22:11:

He, waar hebben die Oene en Petra nou zoveel geld aan uitgegeven? Ik snap het niet.. ze hadden wel een echt houten vloer, maar voor de rest was er toch niet zoveel speciaals?

Ik denk aan de gehele collectie van Bassie en Adriaan, op dvd (inclusief making-offs, interviews achter de schermen, etc).

Dat mag wat kosten.
Geen idee, maar volgens mij hebben die andere stellen wel veel gewonnen met die challenges en opleveringen en P&O nog niks... Misschien dat dat een reden is? Of laat mijn geheugen me nou in de steek ?
quote:Mazou schreef op 07 april 2010 @ 22:19:

[...]

Ik denk aan de gehele collectie van Bassie en Adriaan, op dvd (inclusief making-offs, interviews achter de schermen, etc).

Dat mag wat kosten.

Dan mag het inderdaad wel een special limited edition gesigneerd door beide heren zijn, en dan sta ik er nog van te kijken. Het hele budget al op!

Trouwens, die Oene doet mij denken aan een van die kerels van ABBA.
pluk de dag
Hmmm, ja, en de Sting-poster natuurlijk. Een origineel vintage exemplaartje.

Het zal óók wel meespelen dat ze nog niks gewonnen hebben, én dat als andere stellen iets te verdelen hebben, ze meestal een 2e of 3e prijsje krijgen en niet het grootste bedrag.

En zo'n houten vloer, weet ik uit ervaring, is echt een héél ander kostenplaatje dan een laminaatje. Helemaal als het ecofriendly FSC-hout is (en Petra en Oene zo inschattende denk ik dat ze niet met fout hout aan komen zetten).
Ja idd, ik zat ook al te denken dat die houten vloer wel prijzig kon zijn geweest. Ik vind die houten vloer wel een pre trouwens.

Ik denk dat die met de verkoop misschien nog mee kan tellen. Kunnen ze het miss. een beetje terugverdienen.

[...]

Dat mag wat kosten.

Ja maar dat ze nu al bezuinigen vind ik wel vroeg zeg.

Meneer haar en vriendin zijn lekker in de prijzen gevallen. Vonden ze van appartement 2 zeker niet leuk. Maar die hadden wel een kleine slaapkamer en zwart maakt klein, niet slim.

Maar het verschil de punten dan van de makelaar en stylist lopen echt van elkaar af.

[...]

Dat mag wat kosten.
Ik heb ook weer genoten.

Had eigenlijk niet verwacht dat mijn favoriete koppel hun slaapkamer goed af hadden. Ze beginnen het te leren. Jammer, dan valt er minder te lachen.

M&M zijn bij mij wel iets gestegen in waardering. Nog zitten ze niet heel hoog hoor, maar ik heb een andere kant van ze gezien. Leuk.
quote:steph schreef op 08 april 2010 @ 10:26:

[...]

Ja maar dat ze nu al bezuinigen vind ik wel vroeg zeg.

Meneer haar en vriendin zijn lekker in de prijzen gevallen. Vonden ze van appartement 2 zeker niet leuk. Maar die hadden wel een kleine slaapkamer en zwart maakt klein, niet slim.

Maar het verschil de punten dan van de makelaar en stylist lopen echt van elkaar af.

Ja dat donkere van die slaapkamer, dat is niet erg handig. Dat donker kleiner maakt is zo ongeveer regel 1 op stylinggebied. Niet dat ik daar veel van afweet.

Maarja, je kunt het ook positief bekijken: 'het is de grot van Maarten en Monique'.
Snap niet waar ze het geld aan hebben uitgegeven. P&O . Zijn dat de spullen die al besteld zijn voor de woonkamer, maar wij nog niet zien?'

En wat zag ik in het eindstukje dat P&O een onafgemaakte kamer gingen opleveren? Gind mij namelijk iets te snel.
Zou het kunnen zijn dat de stellen hun keuken al hebben uitgezocht en het budget daardoor zo is geslonken? In de andere series zag je de kandidaten echt op bezoek gingen bij keukenboeren maar ik heb dat deze serie gemist.
Ook dit seizoen ben ik cker aan de buis gekluisterd.

Kijk al vanaf het begin en vind het echt een super gaaf programma. DIt seizoen vind ik vooral leuk dat t een winter editie is moeten de koppels nog meer afzien als normaal.
quote:Summerdance schreef op 07 april 2010 @ 21:37:

Ik heb een dooie plant gekocht van 5 Euro...

Gek mens!!!

Wie koopt er nou een dooie plant.

Toen ik dat hoorde moest ik wel ff keihard lachen.

Ben benieuw watvoor rare dingen ze nog meer gaat aanschaffen.
Als Miek haar motorrijbewijs heeft, dan heb ik haar van de week voorbij zien tuffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven